Fórum - Téma


Swift Sport - rady/nazory


Fórum Swift New II Swift Sport - rady/nazory

Informace o modelu: Suzuki Swift New II


1 ......... 20  21  22  23  24 ......... 43

MilanT  
Milan
2015-11-24 21:03:41

bono: A teď se nabízí (z něčího pohledu) jízlivá otázka: proč přezouvat auto na zimní gumy, když tráví zimu v garáži a nevyjede do sněhu?

Z mého pohledu je to nevýhodná investice a ty gumy dřív zpuchří než se ojede vzorek.

2015-11-24 21:08:30

milant: ja ho v zime používam ,jezdim s nim deně do prace 5km a když napadne tak domu dojedu a kdyžje slota tak pak ho nepouzivam

2015-11-24 21:16:19

bono: Mám podle TP 195/50/16

2015-11-24 21:47:37

jandaxx: kucí nechcete tu vaši věc přenést někam na jebací a následně usmiřovací vlákno? tady se diskutuje o sss rady/názory. nic ve zlémpokud to uděláte tak slibuji, že tam také dám svůj příspěvek

2015-11-24 21:52:09

Cau chlapci, stale vaham. S munici problem neni, spis jde jen o rozhodnoti rozum vs emoce.

Dalsi z rady mych dotazu:

1) Kolik merite? Ja mam 190 cm a potrebuju si predstavit, jak se Vam v tom sedi napr 3 hodiny v kuse :)

2015-11-24 21:56:59

karel_karel: já mam 180 a torturu v podobě Sparca na chalupu 170km a dá se to vydržet. Ale jednou jsem chyt housera vylizt ven mi pomáhali děti....ale neměnil bych je to láska

2015-11-24 22:01:02

mekanik: Už jsem to uzavřel. Omlouvám se.

ad výška. Mám nějakých 182/183 a sedí se mi perfektně.

2015-11-24 22:30:57

slayrix:

...auta se chipujou už nějaký ten rok, běžně se chipují i některá firemní auta, ...

a lidé s tím jsou spokojeni.

Ano.

Běžně se nějaký rok pozměňují i údaje tachometru a mnoho firem se tím "legálně" živí,

a lidé jsou spokojeni.

Nemám nic proti skutečnému profi chiptuningu (pro většinu lidí finančně neakceptovatelnému), ale proti neskutečnému Autochipu a oblbování stáda, které spokojeně bečí.

2015-11-24 22:52:38

MilanT - rozhodně nejsem žádná ovce a často protestuju proti názorům, jen zrovna u tohoto mi to přijde zbytečné Navíc šlo spíše o zaujatost proti určitým firmám a myslím, že to už je na daném člověku, jestli si to udělá u Pepy v garáži nebo někde u profíků

Karel - já mám nějakých 185cm a v pohodě, ani trasy kolem 500km v kuse žádný problém. Otec má 196cm a když se párkrát povozil, tak si rovněž nestěžoval. Hodně záleží na co si byl doposud zvyklý

PS: taky záleží na zdravotním stavu a tělesné váze - u užších sportovních sedaček to může být nevýhoda, ale tak s tím asi počítáš (pokud se tě to týká teda)

2015-11-24 22:54:28

prosil bych knihu přání a stížností. toto vlákno se nedrží tématu. já osobně jsem si zamiloval sss právě pro to, že navenek vypadá jako malé, ale vnitřní prostor překvapí. S mou výškou 195 dám pod volantem kolena k sobě, což se mi nedaří v daleko větších limuzínách. Samozřejmě, že pasažéři za mnou už takovým optimizmem nehýří. ale když hezky poprosí uskromním se. Ale většinou jezdím sám nebo ve dvou tak se to dá.

2015-11-25 09:23:53

Este pred tym mojim problemom s pipanim som mal dalsi, o ktorom som sa zabudol zmienit. Neviem ako vy, ale ja startujem auto tak, ze najprv stlacim tlacidlo startovania, vyskoci mi ACC, teda ze len mozem zapnut radio, potom podrzim spojku a hned startujem. Ten druhy ukon mi nefungoval stale. Kluc mi tam tiez preblikaval, niekedy na prvy krat mi to zobralo, niekedy na piaty krat...

Vy startujete auto typu po nasadnuti okamzite sopjka + startovacie tlacidlo alebo dva krat stlacite nez nabehnu vsetky kontrolky a az potom so spojkou?

P.S.: vymenil som dnes rano cely kluc. Pri dnesnom rannom skrabani skla nic nepipalo, ale to aj s predchadzjucim klucom raz pipalo inokedy nie, takze potrebujem otestovat aspon na dva-tri dni...

kou
2015-11-25 09:25:51

mekanik: ja mam 177 a sedacku uplne dole, kde mas hlavu ? :) a kdyz si prvni na svetlech, jak vidis na semafor ? :)

2015-11-25 09:26:51

Nasednu, zmáčknu spojku a tlačítko start. Rovnou nastartuji, aniž bych tlačítko start mačkal několikrát.

kou
2015-11-25 09:28:04

martenz: ja hned poprve se spojkou, setrim tlacitko

Ale necham si poradit jestli ma smysl to delat jinak

2015-11-25 10:18:57

martenz: ja som druhym majitelom auta a povodny majitel mi to vysvetloval, ze mam startovat az po nabehnuti vsetkych systemov - teda startujem az na 3-tie stlacenie tlacitka (ale uz sa mi viackrat stalo, ze ne furt som to dodrzal). Je to tusim takto aj doporucene v manuali.

2015-11-25 10:23:48

Já bych řekl, že je to jedno. Je to stejné, jako startování s klíčkem. Dáš klíček do polohy jedna, pak do polohy dva a pak startuješ? Nebo rovnou otočíš a startuješ? Nikdy jsem nestartoval jinak, než že jsem rovnou otočil do třetí polohy - start. A ani nikoho jiného neznám, kdo by volil odlišný postup.

2015-11-25 10:32:42

kou: jo jasny, ja mam výšku sedačky dve pumpnuti od spodni polohy, dva zuby od zadni polohy, opěradlo to jsem nepočítal, ale říkají mi že více ležim než sedim a super. volant zhruba ve 3/4 nahoru. Hlavu od stopu ještě jsem neměřil, ale nepřipadám si stísněně.

a k tomu startování. Já si myslim, že správný postup je. sednout do auta, sešlápnout spojku, stlačit tlačítko a ostatní si udělá auto samo, tzn nájezd budíků a systému a start. Celý proces trvá cca 3-5sec. Když to dělám u auta s klíškem je to stejné, akorát to dělám já a ne automat.

2015-11-25 10:35:51

jandaxx: mal som pred tym feliciu a zvycajne pri studenych startoch som chvilu pockal v polohe II kym vypne rele palivoveho cerpadla az tak som startoval. Tak isto na firemnych diesloch necham zhasnut kontrolku zhavenia kym nastartujem. A podobne aj teraz s SSS chvilku pockam kym pozhasinaju potrebne kontrolky kym startnem. Ci to je dobre=potrebne neviem, az taky odbornik nie som. Preto v tomto dam na manual. Avsak tvoj sposob nie je nijak v manuali zakazany.

2015-11-25 12:37:28

No ono v manualy totiz nieje "navod" na nastartovanie auta, pozeral som to tam a nikde nieje uvedene ci hned so spojkou alebo az na treti krat...takze asi to je jedno...ale ked som bol v aute s klasickym klucom, tak najprv do jednej polohy, potom do druhej polohy, tam som vyckal 1-2 sekundy a az potom som startoval...

2015-11-25 18:10:57

martenz:

Já startuju stisknutím tlačítka hned po sešlápnutí spojky - tak mi to bylo předvedeno prodejcem, tak to tak dělám. Ke startování mám dva poznatky:

1) Od začátku se mi nepozdávalo, že při startu s přepínačem světel na volbě AUTO a přelepeným senzorem tmy dojde vždy nejdřív k rozsvícení xenonů a až pak se začne vrtět motor startéru. Nicméně auto i tak startuje spolehlivě i v největších mrazech a baterka to po třech letech taky pořád snáší, takže to neřeším a beru to tak, že je na to u všech systémů auta pamatováno.

2) Při startování se zmáčknutím tlačítka nejprve bez spojky a pak na podruhé se spojkou mi "blbne" palubní kamerka napojená na 12V zástrčku - řídící SW kamery si hlídá signál přiváděný do ní napájecím USB kabelem a když jej detekuje automaticky se zapne a začne nahrávat. Když startuju na první stisknutí, tak vše funguje jak má. Při startu druhým stiskem (nebo po stratu zdechnutého auta) dojde k tomu, že kamera se tím prvním stiskem zapne a začne točit, tím druhým ale hned zase dojde k přerušení signálu v napájecím kabelu a kamera se vypne. Proto startuju výhradně prvním stiskem...


Odpovědět

1 ......... 20  21  22  23  24 ......... 43