Fórum - Téma


Swift Sport - rady/nazory


Fórum Swift New II Swift Sport - rady/nazory

Informace o modelu: Suzuki Swift New II


1 ......... 22  23  24  25  26 ......... 45

2015-12-04 14:05:01

Měnil někdo z vás výfuk? připadně jaký a kolik to vyšlo. Chystam se ho vymenit za nejaky zvučnější ale dobrá rada a názor se vždycky hodí. Díky

2015-12-04 17:07:08

skapa: ahoj. Jà mám Remus i s trubkou až ke svodum . zvuk super . dneška jsem byl ale na brzdě po 3 letech co mám nahraný chip tuning a tenkrát mi s sériovým výfukem naměřili 110kW a dneška s Remusem 108kW. Ale neměnil bych . i když subjektivně si myslim že jede víc.

2015-12-04 20:48:56

slayrix: no uz som zazil posmesky od kolegov ci tam strkam rurky a mam z toho furik

2015-12-05 13:07:01

kolik asi stojí takovéhle vyladění???

Suzuki Swift Maxi 2000 - Kenneth Madsen

Kenneth Madsen & Henrik Dernoff im Suzuki Swift Maxi 2000 (2015-2012)

2015-12-05 15:49:29

bono: zajimave ze se snizil vykon. a kolik ten remus vyšel nemuzu nikde najit ceny nebo dovozce do cr. mozna jen spatne hledam. našel jsem miltek asi za 22k a pisou ze je to taky komplet az ke katalyzatoru ale podle videi se mi zda u remusu trochu lepsi zvuk.

2015-12-05 17:31:49

V Praze ho doveze třeba Spei servis. Specialista na výfuky. Sídlí na Praze 9 - Prosek

2015-12-05 18:31:23

skapa: ahoj. Jà jsem si Remus objednal v Německu a vyšel komplet cca 21000.-

2015-12-07 16:37:56

to je tak cca stejne jak ten miltek. kazdopadne diky za info. a mel bych jeste jeden dotaz na sportovni filtry do swifta. Myslite ze to s autem neco udela nebo jen placebo. a jestli jo tak jestli je lepsi do original air boxu nebo ten kuzelovy. myslim ze kdyz je ten kuzelovy navolno v motorovem prostoru nenasava spis teply vzduch tzn. horsi podminky. diky za odpovedi a nazory.

2015-12-09 13:43:22

skapa: ja som na svojom sporte (r.v 2007) menil stred za diel ragazzon a koncový tlmič GReddy, keď zrobím video dám sem link, ale máto vlastne takýto zvuk: https://www.youtube.com/watch?v=64ekQtqC4-Y a keď sa to vyženie do otáčok tak je to fakt super :D

prípadne tu je z čoho vyberať: http://www.japspeed.com/i...hp?page=categorie&cat=326, http://www.part-box.com/p...ehicle=Suzuki&model=Swift, http://www.ctc-performanc...s/suzuki/swift-zc72-zc32/

2015-12-11 09:21:26

Trochu oživím diskusi.

Nedávno tady byla debata na téma serióznosti, nebo spíše kvality "profesionálního chiptuningu".

Někdo tady obhajoval jistou AutoTuningovou firmu, co provádí chiptuning u všeho co má kola (a snad opravdu i u toho kuchyňského mixéru), od vozu Favorit 1.3, přes všechny značky náklaďáků, traktorů a autobusů, až po vozidla jako je Ferrari Scuderia, nebo Mercedes 600.

Firmu, co působí na trhu údajně již 9 let, má po republice 13 poboček a desetitisíce "spokojených ?" zákazníků.

Položím si opět (jak mám v oblibě) rétorickou otázku:

Jak je možné, že tato firma má v obchodním rejstříku jako předmět činnosti pouze "Pronájem nemovitostí, bytů a nebytových prostor" a není ani plátcem DPH !?

Myslím, že nic na tom nemění ani ta "šedá eminence" z Anglie, stojící v pozadí.

2015-12-11 20:51:47

plukovník:

Milý plukovníku, kolegové swifťáci,

nemám ve zvyku propagovat svůj obecný světonázor na zájmových fórech jako je toto, nicméně jsem se rozhodl, že v otázce čiptuningu swiště to výjimečně udělám a to proto, že čiptuning, ať už jde o "placebo podfuk" či ne, zejména v případě SSS považuji za řekněme facku vlepenou podle všeho velmi schopným vývojářům ze Suzuki a zároveň za poměrně chytrý způsob, jak snadno a rychle oškubat neznalého výkonuchtivého troubu - bez urážky.

Mě osobně živí konstrukční a vývojářská práce ve strojírenské fabrice, jejíž zaměření je co se týče složitosti produkovaných výrobků daleko jednodušší než je tomu v automotive firmách, neřku-li přímo v nějaké motorárně. Proto si troufnu tvrdit, že je pro většinu (byť techniky obecně znalých) lidí jen těžko představitelné, co opravdový vývoj ve strojařině obnáší, jakými zkouškami se kvalitativní parametry té které součásti před vypuštěním do prodeje ověřují (a i tak to ne vždy stačí a průs_švih je na světě..), co vše je nutné při vývoji dodržet z hlediska platné legislativy, atd...

Zmíněného "tunera" neznám, ale s tebou plukovníku musím souhlasit... Je při nejmenším podezřelé, že z pohledu této firmy jsou v podstatě všechny světové automobilky co se týče naladění SW řídící jednotky motoru úplně hloupé, protože oni to umí pro každý motor na trhu nastavit daleko lépe než automobilka, která motor navrhla, vyvinula dlouhodobě odzkoušela, a v případě SSS a jeho M16A jej už cca 8 let úspěšně prodává.

Nechci zabíhat do detailů, v podobě argumentů typu - automobilka nabízí jeden identický motor v několika výkonových variantach, kterých dosáhne právě jiným SW, tak proč to "nevylepšit" čiptuningem - otázka je, zda je v takovém případě motor mechanicky opravdu úplně stejný jako jeho silnější verze, že... Každopádně zrovna v případě SSS je snad jasné, že když Suzuki konstrukčně shodný motor montuje do svých modelů už pěknou řádku let, a že v případě Sporta je M16A už z fabriky (která o tom motoru ví první poslední) naladěn na své historické maximum, bude už velmi obtížné jeho parametry dále vylepšit, bez patřičné investice do dalšího vývoje. Vzhledem k ceně nabízené úpravy je více než zřejmé, že se takovémuto vývoji mohli ve zmíněné tunírně věnovat jen těžko - to by na tom prodělali kalhoty, on totiž ten vývoj není nic levného, vím o čem mluvím...

Proto být vámi takovéto podnikavce obcházím obloukem - z mého pohledu to může mít jen dva možné scénáře - buď jde opravdu o placebo úpravu (z mého pohledu ten lepší případ, který mě bude stát jen cenu "vylepšení"), nebo v horším případě do SW opravdu zasáhnou a výsledek z dlouhodobého hlediska nemusí být úplná výhra...

P.S. SSS má výkonu tak akorát, komu se zdá že je ho málo (na toto auto), tak ho spíše neumí využívat.

SSSporu zdar, a snad jsem nikoho nepohoršil těma svýma kecama

MilanT  
Milan
2015-12-11 21:00:51

martinsss: Martine díky za názor,

Tak to už jsme s plukovníkem tři, co máme stejný názor. Bohužel proti (nejen) zdejším větrným mlýnům je to slabota.

Ale mně je to už u zadele, kdo a jak a za kolik si "vylepšuje" svůj majetek. Někdo se řídí svým rozumem, někdo reklamou...co dodat?

Plukovník: Na tvojí rétorickou otázku mám další rétorickou otázku:

Proč nemají tyto firmy jako předmět podnikání "mechanické odstranění filtru pevných částic", když to veřejně nabízejí na svých stránkách?

2015-12-11 21:46:49

martinsss:

...SSS má výkonu tak akorát, komu se zdá že je ho málo (na toto auto), tak ho spíše neumí využívat.

Ano, to jsi se vyjádřil trefně.

Motor M16A má výkonu tak akorát, ať už je to verze 79 kW / 5 600 ot. , 88 kW / 6 000 ot. , nebo 100 kW / 6 600 ot.

Každá z těchto verzí má jinak upravenou hlavu a jiné zpřevodování převodovky.

Výkon je dostatečný a je potřeba ho umět vhodně využít, stejně jako u autobusu, který má mnohem méně kW na kg hmotnosti a přesto je také dostatečný pro zručného autobusáka.

Všechny řeči o potřebě té "výkonové rezervy" jsou jenom kecy, a důsledkem je pouze soustavné překračování povolené rychlosti, neustálého předjíždění a porušování všech možných pravidel.

Ale o tom už tady psal Milan.

EDIT:

Milane o tom nabízení odstranění DPF jsem se chtěl také zmínit.

Zajímalo by mně, jestli je ta firma, co se schovává pod názvem Autotuning.eu natolik chytrá, že nechá podepsat zákazníkům prohlášení, že odstranění filtru je na žádost zákazníka.

Jedině tak se totiž vyhne případným žalobám o náhradu škody.

MilanT  
Milan
2015-12-11 22:02:51

plukovník: Možná dávají svým zákazníkům i prohlášení, že chiptuning je pouze úprava pro závodní účely a není určena pro provoz na pozemních komunikacích.

Pořád tady čtu něco o nějakém měření na brzdě, že je to jediný objektivní a kdesicosi. Ale zatím jen řeči a protokol z brzdy žádný.

2015-12-11 22:11:41

milant:

Spíš jim nedávají vůbec nic a inkasují rovnou do kapsy, protože jako neplátci DPH mohou mít oficiálně zřejmě jenom jednoho zákazníka za dva dny (a to ještě v případě, že jim v objektu zrovna nemění transformátor )

No a co se týče těch keců o "měření na brzdě", tak mně serou podobně, jako slovo "krouťák"

RoKa  
Roman
2015-12-12 13:36:30

milant: Milan: ...."Tak to už jsme s plukovníkem tři, co máme stejný názor. Bohužel proti (nejen) zdejším větrným mlýnům je to slabota".

Mám za to Milane, že takových lidí je tu mnohem víc jen jim, jako mě, nestojí za to na takové čipoviny reagovat. Každý si může nakonec svůj majetek "ošetřit" jak chce. Komu není rady .....

MilanT  
Milan
2015-12-12 14:02:52

roka: Máš pravdu Romane. Už mi to za to nestojí se kvůli tomu rozčilovat. Je toho na světě tolik a lidi jsou nepoučitelní - nebankovní půjčky, šmejdi s dekama, hrncema a vysavačema, krémy proti vráskám, "léky" na prostatui a výživa kloubů, přípravky na růst vlasů, "ekologické" rostliny na výrobu nafty, solární byznys, navázání komunikace se švýcarskou bankou , prostě podvody, chamtivost, hloupost.

2015-12-20 19:24:23

Nedavno jsem tady pokladal dost otazek ohledne Swifta - rozhodoval jsem se mezi SSS a Fabii Monte Carlo 81 KW. Tak jsem si rikal, ze by vas mozna zajimalo, jak to dopadlo.

Jak to dopadlo? Koupil jsem FMT cervene kombi, predvadecka, najeto 900 km, 336k po sleve, puvodni cena 381k. Priplatky: senzory vzadu, radio Bolero, sportovni volant, zaruka, plnohodnotna rezerva.

Pokud, nekdo namitne, ze srovnavam nesrovnatelna auta, tak ma samozrejme pravdu, nicmene takove bylo moje rozdovani emoce vs rozum.

Proc jsem vzal tu Fabii? Jednoduse je vetsi, lepsi sedacky, pohodli pri jizde na dalnici, spotreba, zaruka 5 let, vzhled interieru i exterieru (ano, subjektivni...). Velkou roli u me hrala prave ta dalnice a silnice prvni tridy, kde se budu z 95% pohybovat. FMT toci 2700 otacek pri 130 zatimco Swift 3500. FMT to da z 0 na 100 za 9.6, swifft 8.7 pokud se nemylim, cili dosti srovnatelny tah, u Fabie navic dostupny v nizsich otackach diky turbu. Kvalitu 1.2. TSI jsem prehlizel diky dlouhe zaruce, po ktere se auta okamzite zbavim.

Co se tyka Swiftu, mel jsem k dispozici dve predvadecky, jedna seda na Vysocine za 312, 4500 najeto, rok stary, druha zlata v Liberci, 500 km najeto, 2014, momentalne 320k ale sel by asi o t0 niz a mozna by oba prihodili i zimni gumy, moc jsem se nesnazil smlouvat.. Obe auta mela zaruku do 2018.

Fabie je oproti vybave SSS docela chuda, nicmene plno veci bych nakonec v SSS stejne asi nevyuzil, nebo jen miminalne.

Takze tak :)

2015-12-20 20:23:10

karel_karel: Podle toho co teď píšeš si myslím, že jsi si vybral zcela jistě správně. Pokud s autem budeš trávit 95% času na rychlostních komunikacích, je koupě SSS z mého pohledu holý nesmysl. Já se pohybuju denně převážně po okreskách, na rychlostní cesty s ním zavítám opravdu jen výjimečně. Když už se tak stane, vždy je z jízdního projevu cítit, že na takový účel SSS nikdy zamýšlené nebylo.

Pokud jsi duší řidič, SSS by tě mimo dálnice jízdně určitě bavilo více než Fabie, ale vzhledem ke tvému způsobu využívání auta by celkový dojem byl ve výsledku zklamáním z nesprávné volby povozu...

Tak přeji hodně šťastných a bezporuchových kilometrů!

2015-12-20 22:34:48

MartinSSS: tak, tak.

Vsem, rlkam, ze jsem se "s politovanim musel rozhodnout pro FMT, ale presto verim, ze to bylo spravne rozhodnuti"

Jeste jsem zapomnel zminit fakt, ze cas od casu potrebuju prevezt kolo ci 4 lidi, pricemz 2 lidi jsou vyssi nez 185 cm.


Odpovědět

1 ......... 22  23  24  25  26 ......... 45