Fórum - Téma


Swift Sport - rady/nazory


Fórum Swift New II Swift Sport - rady/nazory

Informace o modelu: Suzuki Swift New II


1 ......... 28  29  30  31  32 ......... 44

2016-01-02 20:46:38

dinoo3:

Zrada těchto kompresorků je také v tom, že na svůj proudový odběr (5-10 A), mívají slabý kabel, takže úbytek napětí při plném zatížení může být jenom na kabelu třeba 3 V. Takže motorek běží pomalu a je extrémně tepelně namáhán.

MilanT  
Milan
2016-01-02 20:55:07

dinoo3: Pokud bych jezdil s prázdnou rezervou, tak bych koupil něco dvoupístového - http://www.auto77.cz/neza...2v-alca-pn-v1-227000.html

Takže připojit přímo na baterii a nastartovat. To už by svojí práci mohlo zvládnout.

2016-01-02 21:13:28

milant:

Docela by mě zajímalo, jaký průřez má ten čtyřmetrový přívodní kabel.

MilanT  
Milan
2016-01-02 21:33:48

plukovník: Vzhledem k tomu, že nám výrobci nedarují nic zadarmo, tak vzhledem k max. proudové zatižitelnosti průřezu CU 4 mm2 (35 A) tipuji průřez 4 mm2. Za ty dvě minuty se ani moc neohřeje a izolace neodkape na zem.

Úbytek napětí se mi nechce počítat, ale odpor 4 mm2 je 0,44 ohm na 100 metrů. Ohmův zákon zná každý.

2016-01-02 21:41:06

Za 3 min dojazdovka dohustená na 350 kPa pumpou na bicykel. Takže do auta pojde takáto al nožná.

2016-01-02 22:03:58

milant:

Na přívodní kabel 2x4 m délky, úbytek něco málo přes 1 V.

To by šlo.

MilanT  
Milan
2016-01-02 22:30:19

plukovník: No ale oteplení jádra mi při 30 A a 120 sekundách vychází na víc jak o 32°C.

2016-01-03 06:21:31

milant:

Ta teplotní ztráta 30 W se někde musí projevit .

Takže to vlastně funguje jako takový topný kabel. Alespoň to v zimě nezamrzne

Já bych tedy v takovýchto situacích použil raději průřez deset.

P.S.

Teď si jen tak mimochodem vzpomínám, jak jsme kdysi v zimě v dvacetistupňovém mrazu startovali pomocí takovýchto "startovacích drátů" véesku a působila mezi nimi taková dynamická síla, že se od sebe málem rozletěly

2016-01-08 19:36:02

Zdravím,

viděl jsem zde nějakou starou diskuzi ohledně tlumičů a něco málo jsem pochytil, ale pouze od jednoho člověka. Slyšel jsem, že SSSko má tlumiče Monroe, dokonce se to uvádí i někde na netu, tak jsem se chtěl zeptat jestli s tím máte někdo zkušenost a můžete to 100% potvrdit, díky

2016-01-09 21:05:04

Ano su to na Monroe tlmice.

2016-01-09 22:57:41

Standardne obycajne Monroe tlmice

2016-01-09 23:12:58

Ok, díky za odpověď.

2016-01-10 00:18:11

Zdravím majitele SSS :)

Hledám ochotného člověka, který by mi mohl sviště ukázat a předvést, jelikož se rozhoduji nad jeho koupí. Nejlépe Brno/Bratislava a okolí. Můj mail je: sp7dy(zavinac)seznam.cz

Díky!

2016-01-10 10:22:33

raptor: Jseou tam Monroe tlumiče vyvinuté pro SSS. Čili standardní pro SSS. Nejsou stejné pro model s 1,2 motorem.

2016-01-10 15:01:00

Zapínanie svetiel vyriešené v rámci 1000km prehliadky k spokojnosti zákazníka . Kontrolku TPMS mi vypnúť necheli, resp. to nie je možné .

Teraz trochu k inej téme. SSS má dobre umiestnené pedále plynový a brzdový tak, že sa dajú ovládať naraz jednou nohou. Využívate pri ostrejšej jazde techniku medziplynov najmä pri podradovaní?

2016-01-10 16:40:00

Samozrejme dinno.

2016-01-10 17:27:59

dinoo3: aj na felicii som mal blizko pedaly - lenze spojkovy s brzdovym

2016-01-11 09:27:30

jandaxx: no co viem tak aspon na mojom staršom sporte su obyčajné monroe, ktoré sa dávali aj na ostatné motorizácie, u Sporta sa lišia len pružiny, sú kratšie. Preto si myslím že rovnako je to aj u noveho sporta, lebo pochybujem žeby spoločnosť Monroe vyvíjala zvláš tlmiče práve pre Sporta.

2016-01-11 20:47:11

raptor:

Citace:

Sportovní tlumiče značky MONROE® byly vyvinuty přímo pro model Swift Sport. Naladění podvozku poskytovalo bezprostřední kontakt s vozovkou při zachování dostatečné úrovně komfortu.

Citace 2.

Swift je známý tím, že má výborný podvozek, i když má pod kapotou základní dvanáctistovku. A co teprve, když se zvýší tuhost předních pružin o 15 % a zadních pružin o 30 %. Náklony karoserie v zatáčkách se tak redukují až o 15 %. Ve srovnání s předchozí generací Swiftu Sport používá novinka vpředu o něco měkčí a vzadu naopak tvrdší odpružení. Pro zajištění precizní reakce na změnu směru a vyšší stability v zatáčkách bylo upraveno řízení a zavěšení předních kol typu McPherson. Přední tlumiče dostaly přídavné vnitřní pružiny, což umožnilo při zachování špičkové ovladatelnosti zvolit komfortnější naladění podvozku než u předchůdce.

Citace 3.

U modernizovaného Swiftu Sport se zvětšila tuhost pružin vpředu o 15% a vzadu dokonce o 30%. S větším rozchodem kol a rozvorem náprava zvyšuje jistotu při vyšších rychlostech v přímém směru, ale zároveň také v zatáčkách. Hravá záď by měla být samozřejmostí, inženýři Suzuki kvůli tomu změnili naladění tlumičů, kde záď je o něco tužší než přední část.

Tlumiče nebudou stejné, jako u "civilní" verze 1,2 resp. 1,3.

Pro potvrzení se stačí zeptat u prodejce na objednací kódy pro obě verze.

2016-01-12 10:20:48

jandaxx: ono v recenziách sa dá napísať hocičo :D, nakoľko tí čo tvoria tie články ani netušia o čom píšu, len opisujú nejaké fakta, údaje. Uvádzam nižšie uryvky z recenzií na prvého Sporta. V prvom je dokonca identická veta ako si uviedol ty :)

1.

Moderný atmosférický motor 1.6 VVT poskytuje mimoriadne lineárny nárast výkonu, ktorý vrcholí hodnotou 92 kW pri 6.800 ot./min. Variabilné časovanie ventilov optimalizuje krútiaci moment v širokom pásme otáčok. Športové tlmiče značky MONROE® boli vyvinuté priamo pre model Swift Sport. Naladenie podvozku poskytuje bezprostredný kontakt s vozovkou, zároveň zostáva zachovaná dostatočná úroveň komfortu.

2.

Vďaka športovému podvozku vylepšenému o tlmiče Monroe si vtedy zachováva potrebnú ovládateľnosť a vodičovi poskytuje parádnu zábavu.

Vylepšený o tlmiče Monroe? Keby radšej napísali vylepšený o tlmiče KYB, tak to beriem :D. Z tohto vidno že info z recenzií su plytké a nedoveryhodné. Príde mi to len ako marketingový ťah. Ja som pátral po pravde, ale zatial sa nenašiel nikto kto by potvrdil a ma presvedčil o tom že tlmiče sú iné ako zo série Monrore Original. Pružiny tie ano, tie sú inak vyladené.

A dokonca chalan v autoservise pozeral diely okolo náprav (ramena atd.) na Sporta, a zistil že katalogovo sú identické s ostantými verziami Swifta. A pritom by mali byť iné, zosilnené.

Takže toľko z mojich skúseností, a preto som viacmenej skeptický voči spomináným vyjadreniam o podvozku. A preto si myslím že rovnako je to aj u nového Sporta.


Odpovědět

1 ......... 28  29  30  31  32 ......... 44