Fórum - Téma


Swift Sport - rady/nazory


Fórum Swift New II Swift Sport - rady/nazory

Informace o modelu: Suzuki Swift New II


1 ......... 4  5  6  7  8 ......... 46

kou

sopo, 2014-02-04 08:06:36 napsal:

kou: tankuju v podstatě jen 1OOku od omv, aktuální spotřebu mám dle auta 7,3 , tu opravdovou ňák neřeším a jezdím jen na to, tak nemůžu srovnávat

2014-02-04 15:05:40

sopo: a kolik najedes na nadrz tusis ?

kou
2014-02-04 15:13:12

tak mam po garancce 15tkm, prijel sem do TERSu po osme, odjizdel sem pred desatou, pristup ok - kavicka, wifi, stolecek, zasuvka. Celkem s DPH 3800,- . Merili brzdovku, ktera se ma pri 15 menit, ale nebylo treba, tak nemenili. Vse rozepsano viz obrazek.

Jo a vydrhli mi pekne spinavy auto zvenku i zevnitr ;)

2014-02-04 15:22:25

kou: Já bych chtěl jen podotknout, že je absolutně irelevantní se na to ptát. Každý má svůj styl jízdy a od toho se odvíjející se spotřebu. Bez urážky..:)

kou
2014-02-04 15:33:52

antesdeabrir: no jooo, uz to neresim, zkusim sam 98 a 100 a srovnam se sam se sebou

2014-03-03 13:05:06

Za pár dnů v tom budu s vámi

kou: mohlo by pomoci: http://www.auto.cz/100-ok...nzinu-shell-v-power-16952

Andrew, 2014-03-03 13:05:06 napsal:

Za pár dnů v tom budu s vámi ..

kou: mohlo by pomoci: http://www.auto.cz/100-ok...nzinu-shell-v-power-16952

2014-03-03 14:29:31

andrew: Nějaké podrobnosti?

  • Kde kupuješ
  • 3D nabo 5D
  • Barva

Jak jsi se k SSS dostal? Tedy jak Tě napadlo toto konkrétní auto?

kou
2014-03-03 14:39:44

andrew: diky, to znam ... ja ani tak neresim zvyseni vykonu jako spotrebu. BTW verohodnost ADACu je v posledni dobe asi na nule, i kdyz v tomhle by se jim asi dalo verit.

2014-03-03 15:22:12

jandaxx : prodejce je Chalupa Motors v Pardubicích. Bude to 5D v tmavě modré, předváděcí, najeto cca 200 km. 3S se mi líbil už delší dobu, ale s absencí 5D verze byla mimo můj reálný zájem. Mé první auto bylo 3D a i když jsem v něm jezdil sám, tak absenci zadních dveří dodnes považuji za jeho největší slabinu. Kvůli každé blbosti otvírat kufr nebo sklápět sedačku mě vážně nebavilo. Situace se však zásluhou Suzuki nedávno změnila a protože jsem se shodou okolností dostal k možnosti rozumně se "zbavit" současného auta, tak jsme se ženou vyrazili na zkušební jízdu a bylo vymalováno.

kou: z mých zkušeností (dříve jsem s tím experimentoval) je reálný rozdíl ve spotřebě tak nízký, že jej nelze spolehlivě rozpoznat od chyby měření (nikdy nejedeš stejnou cestu s úplně identickou spotřebou, závisí na provozu, počasí...). Bavíme se tak o rozdílu menším než 0.2 litru na 100 km. Vzhledem k rozdílu v ceně jsem shledal potenciální přínos neadekvátní cenovému rozdílu. Neberu však v úvahu, že určitý druh paliva může být šetrnější k motoru. O tom bohužel je příliš málo spolehlivých informací než aby něco takového mohl člověk reálně uvažovat.

kou
2014-03-03 15:46:19

andrew: ja to chapu ... jen vez, ze jestli si sledoval spotrebu pri predvadeci jizde, tak PC keca o 1,5 litru ... to je neskutecna prasarna a jenom protoze sem linej, tak sem to jeste nesel reklamovat. Az se jednou naseru, budu to chtit vratit :D

2014-03-06 13:02:56

Zdravím všechny majitele SSSport.

Auto mám necelé dva roky a zatím maximální spokojenost,koupeno v Bratislavě jako předváděcí vůz cca2000km.

Spotřeba 6,5L a to mu fcelku nakladam, jezdim minimum mesto ,najeto cca 29tis.

Rád se podělím o jakekoliv informace rady atd...

Jediná vec co me zlobi je neprijemne vrzani od zadni napravy,jakoby pri stlaceni nebo povoleni pruziny coz prave nevim.

Zitra se chystam na 30titis. prohlidku tak sem zvedavy co a jak.

Preji hezky zbytek dne...

kou
2014-03-06 17:01:39

sss2012: vitej !

vrzani zatim nepozoruju, snad jen me trapi hluk od prednich kol, ale to je asi v tomto segmentu normal, v Mazde 6 uz bych pri tomhle zvuku asi menil loziska ;)

6,5 predpokladam dle PC ... takze 8.

2014-03-06 19:38:10

U mého SSS (i dalších majitelů které znám) proměřuje PP oproti reálu o 1,1 - 1,2 litru na sto kilometrů.

2014-03-06 22:01:55

jandaxx:

Dokaž to

Připadá mně to jako tvrzení jednoho mého známého který všude rozhlašoval, že domácí vodoměry mají nepřesnost klidně 25 %. Jenomže on sám měl svůj vodoměr ve skutečnosti obložený magnety. .

Skutečnost je ale taková, že nejpoužívanější tzv. "suchoběžné" domácí vodoměry mají toleranci 2-5 %, podle toho zda je vztažena k minimálnímu, nebo střednímu hodinovému průtoku.

Podobnou nepřesnost mají automobilové palubní počítače průměrné spotřeby, akorát zde je to závislé na krátkodobém, nebo střednědobém měření. Takže při šesti litrech není nepřesnost 1,2 litru, ale maximálně 0,3 litru.

2014-03-06 22:30:24

Už je doma. Hlučné to tedy je a vůbec není řeč o motoru, ten je v normálních otáčkách tichý, ale hluku od kol a karoserie je celkem dost. Porovnávám s mým předchozím autem, což byl Golf Mk 6, takže mám trochu posunuté měřítka. Nicméně i tak si myslím, že Polo na tom bude výrazně lépe. Viděl bych to na takový průměr ve třídě. Nicméně jsem dneska nalítal 200 km a nepřišlo mi to otravné tak, že bych měl potřebu to nějak řešit (třeba jezdit pomaleji). Po hodině na dálnici asi budu mluvit jinak, ale tam jezdím jen výjimečně. Pravá zkouška bude 500 km cesta na Slovensko. Pokud mě to nezačne lézt krkem počas této cesty, tak to bude v pohodě. Ohledně hluku zmíním ještě jednu věc - přihrádky na bordel. Plastové = jezdící věci v nich tlučou a strašně rachotí. Golf měl přihrádky polstrovaný (resp. většinu), takže jak to tam jezdilo a naráželo, nehlučelo to. Přemýšlím, že to něčím ve Swiftovi taky vycpu. Kdo má na každé díře poslouchat brýle chrastit v přihrádce nebo nabíječku na telefon zase v jiné... v Čechách je hodně děr. Překvapilo mě, že ke kolům nejsou bezpečnostní šrouby. Ještě že jsem si toho všiml, hned jsem je objednal. Ty kola asi laciné nebudou. Převodovka mě občas trochu zlobí. Už 2x se mi stalo, že tam nešla strčit jednička, musel jsem tam hodit trojku a pak už šla. A z trojky na dvojku a čtyřky na pětku při rychlém řazení občas trochu přidrhne. Ale to je zase jen možná zvyk z VW převodovky, která měla dost úzké H-čko a tady je trochu širší, takže na to si snad zvyknu. Jinak zatím super, motor mě moc baví a podvozek je královský. To jsou dva body, které jsou pro mě velice důležité (určitě důležitější než nějaké chrastění přihrádek nebo občasné zablokování jedničky, to se sem tam stalo i u Golfu, jen se to snad nebude stávat moc často) a tady jsem úplně bez výhrad. S autem tak budeme určitě brzy velcí kamarádi!

kou
2014-03-06 22:57:04

plukovník: po cca 15 tankovani do plne a propoctu je to vzdy o 1,4-1,5 litru, naposledy dle pc 7,2 ... skutecnost je 8,65, dlouhodobe jsem na 8,5. Ale jezdim dalnice mesto.

2014-03-06 23:00:39

To vrzani je spise zelezne zazkripani kdyz prejedu nejakou vetsi nerovnost napr. sjezd nebo najezd na patnik a neni to pokazde,mohlo to zacit delat cca pul roku po koupi vozu,mel sem uz i mezi zadni deskou a kotoucem kaminek,jen v zime kdyz se sterkuje na cestach,taky neprijemny zvuk,nastesti to slo vyruckovat

K te spotrebe bych asi nejak vyhrady nemel,90% jezdim mimo mesto a benzin beru za 34.50,- takze si nemuzu nejak stezovat.Cca 1100,- plna a kdyz mam rozumne dny coz jich moc neni tak to vypada ze to jezdi SKORO zadarmo .Nicmene hodne pouzivam tempomat coz z meho hlediska je na spotrebu to nejlepsi.

Jinak novy naraznik atd.. po stretu se zajicem,skoda cca 56000,- a taky jsem uz stihl menit celni sklo po sutru co jsem chytl na dalnici od polskeho navstevnika

Jinak bez vetsich problemu,....

Namontovan sportovni filtr,auto ma ted krasny zvuk ve vyssich otackach.

Co se tyce podvozku mam v planu snizeni cca 25mm,jinak sedi i tak neskutecne,ujel mi uz i lehce zadek v zatackach a da se stim krasne pohrat.

Motor taky perfektni,akceleruje pekne...mel sem predtim hondu civic 1.5 vtec a jeste pred ni toyotu corollu 1.6 takze jak se rika jednou japonec vzdycky japonec,japan car is very good car ,jen to byly vsechno upravene auta a to je dost drahy konicek,takze volba byla neco sportovniho od vyrobce...

Sss me nenechalo dlouho premyslet,dobre zkusenosti s japonci,pomer cena/vykon/vybava.

Jak ja rikam japonci jsou vykonni a zaroven usporni,takove 2v1 s tim ze to opravdu funguje

Preji hezky zbytek dne zdravim vsechny majitele sss,rano nas ceka servis tak at vam to pekne swiští....

2014-03-07 07:02:17

sss2012:

Jestli si myslíš, že tempomat je "na spotřebu to nejlepší", tak se tedy krutě mýlíš ! Přesně pravý opak je pravdou. Tempomat je to nejlepší pro jízdní komfort, ale rozhodně nikoliv na spotřebu. Princip tempomatu je ten, že udržuje nastavenou rychlost za každou cenu, bez ohledu na okamžitou zátěž motoru ve vztahu otáčky-točivý moment..

2014-03-07 08:59:22

Tempomat je na spotřebu vhodnější než jízda bez něj v naprosté většině případů. Nepřidává zbytečně moc, aby v zápětí zase musel ubírat, což člověk normálně podvědomě dělá. Brzdění má za následek následnou akceleraci, což spotřebu zvyšuje. Tempomat toto nedělá. A pokud nejedeš vyloženě s podtočeným motorem do kopce, tak zvládá ekonomičtější jízdu prakticky vždy. Z mého osobního vyzkoušení je ekonomičtější dát motoru vyšší zátěž v nižších otáčkách než nižší zátěž ve vyšších (což platilo zatím pro všechny motory, se kterými jsem měl doposud tu čest a to jsem jezdil s turbo-diesly, turbo-benzíny a atmo-benzíny). Při prvním dochází k větší efektivitě přeměny směsi v energii. To však neplatí za plého plynu, protože v tom případě už je směs zase příliš bohatá v zájmu vyššího výkonu. Ale dokud tempomat nemusí jet tak, aby k udržení rychlosti potřeboval více než cca 80% plynu, tak je efektivnější než lidská noha. Točivý moment v případě spotřeby nehraje roli, tu hrají otáčky motoru a míra sešlápnutí plynu. v SSS je maximum někde v 4500 ot., a pokud pojedeš třeba do mírného kopce na půl plynu na 2000 otáček nebo pojedeš 4500 otáček s menším sešlápnutím plynu (budeš udržovat shodnou rychlost, ale v každém případě na jiný rychlostní stupeň), tak věz, že pojedeš úsporněji na 2000 otáček. To je ten důvod, proč výrobci začali cpát do aut ty rádce řazení, který tě tlačí až pod hranici 1500 otáček i u benzínů. Otáčky hrají ve spotřebě největší roli v tom smyslu, že čím méně tím lépe a to až do toho okamžiku než musíš využít víc než cca 3/4 potenciálního výkonu v daných otáčkách, pak už je efektivnější podřadit. Tohle jsem si nevymyslel, to je vědou vymyšlené a vědou dokázané. A přestože jistě mohou existovat nějaké výjimky, ty existují vždy a u všeho, tak pro většinu motorů tohle platí.

2014-03-07 10:00:50

andrew:

Postulát je to hezký. Sice nevím, co je tvoje specializace, ale vesměs každý koho znám a na tempomat má podobný názor, patří k technickým nýmandům., což ale rozhodně nemyslím ve zlém, neboť dotyčný může být třeba primář kliniky, nebo profesorem matiky a ve svém oboru je špička.

2014-03-07 10:30:05

andrew: plne souhlasim

plukovnik: je to věc nazoru ale ume osobne vyzkouseno...andrew to popsal presne,elektronika je v tomhle pripade presnesji nez noha na pedalu,takze to vidim logicky,muj osobní názor....jdine co bych ja osobne v tomhle pripade pripustil je jizda z kopce tam myslim je vetsi spotřeba nez když to pustis na volnobeh....

hezky den vsem


Odpovědět

1 ......... 4  5  6  7  8 ......... 46