Fórum - Téma


Swift Sport - rady/nazory


Fórum Swift New II Swift Sport - rady/nazory

Informace o modelu: Suzuki Swift New II


1 ......... 46  47  48  49  50

2016-12-27 23:48:08

jandaxx:

Ono slabší verze motoru se často vyrobí tak, že se od učitých otáček omezí výkon a tím v téhle oblasti klesá dost točivý moment. Měl jsem 1.6 TDI 66 kW OIII 2014 a bylo to peklo. Do cca 1800 ot. nic, pak kopanec, nad 3000 ot. mrtvola.

durislav:

Osobně mám taky rád točivé motory. Možná jiná verze motoru. Tohle bylo fakt pěkné. Někds okolo 1700 ot. už plně foukalo turbo a lineárně táhl až do omezovače. Pokud tam člověk při předjídění dal alespoň 2500 ot., tak byl i minimální turboefekt. Možná už to mělo močovinu, nevím. Byl to ročník 2015.

2016-12-28 00:02:16

Já jsem prostě benzíňák. Z motorek jsem zvyklý na otáčky 12 000.

2016-12-28 18:59:59

kapitán: svetla sa daju vypnut, mas fabricke nastavenie tak ako som to mal ja. Cez diag ti to vypnu.

liquids: preplnovany benzin ano ale nie pri downsizingovom motore

2016-12-28 22:30:52

dinoo3:

Pokud by to bylo naladěné jako litrový ecoboost v odkazu, tak to bude velmi příjemné. Akorát nebude mít motor výkonovou špičku a gradaci s otáčkami. Prostě jenom hutný zátah od začátku až skoro do konce.

http://www.automobile-cat...coboost_140_titanium.html

2016-12-28 23:25:15

Zdravím,

co se týče motoru 1.4 boosterjet, který se nachází v nové Vitaře a podle všeho by měl být i v novém SSS, tak musím říct, že charakteristiku atmosférického motoru se snažili přenést i do turbíny. Auto táhne lépe od spodu, ale jeho velká gradace přichází stejně, jako u atmosféry kolem 4tis. kde je znatelné, že motor táhne ještě o něco víc Takový byl aspoň můj osobní pocit, když jsem si Vitaru s tímto motorem zkusil.

Takže jsem zvědav, jaké to bude v malé kastli Swifta a zdali přidají ještě pár kW navíc. Pokud zachovají výkon, který je ve Vitaře, tudíž 103kW, tak to rozhodně nebude zázrak a proti konkurenci budou opět pozadu

Když už turbínu, tak očekávám razantnější nárust výkonu, no nechejme se překvapit

2016-12-29 00:18:37

slayrix: ja tipujem, ze oproti vitare vykon trochu navysia. Na konkurenciu to urcite nebude. To by musela i cena ist ovela vyssie (vsetci dvihli ceny, aj swifty budu drahsie). Este aj vyroba sa ma presunut do Indie, madarom ostanu "modne" crossovery.

Inak pisal som to inde, ale 1-litrovy 3-hrncek nepovazujem v tejto kategorii aut za downsizing. Povazujem skor za vynimocne, ak do tejto kategorie aut daju prave 100kw 1.6-ku, ci 1.8TSi (polo Gti) alebo dokonca uzasny atmosfericky 2-liter do starsieho clia rs.

Slayrix, 2016-12-28 23:25:15 napsal:

Zdravím,

co se týče motoru 1.4 boosterjet, který se nachází v nové Vitaře a podle všeho by měl být i v novém SSS, tak musím říct, že charakteristiku atmosférického motoru se snažili přenést i do turbíny. Auto táhne lépe od spodu, ale jeho velká gradace přichází stejně, jako u atmosféry kolem 4tis. kde je znatelné, že motor táhne ještě o něco víc .. Takový byl aspoň můj osobní pocit, když jsem si Vitaru s tímto motorem zkusil.

Takže jsem zvědav, jaké to bude v malé kastli Swifta a zdali přidají ještě pár kW navíc. Pokud zachovají výkon, který je ve Vitaře, tudíž 103kW, tak to rozhodně nebude zázrak a proti konkurenci budou opět pozadu ..

Když už turbínu, tak očekávám razantnější nárust výkonu, no nechejme se překvapit ..

2016-12-29 10:03:02

slayrix:

Četl jsem rok či dva zpátky ideové články od vývojářů swiftu. Cílem je postavit lehké, hbité auto, jak normální verze, tak sport. U sportu uváděli, že se chtějí dostat někam okolo 150 koní. Prostě nechtějí udělat další těžkou přemotorovanou bestii.

2016-12-29 15:15:21

durislav: Ano rozhodně s tebou souhlasím. Atmosférický motor, který se nacházel ve starším Cliu RS byla a stále je paráda. I proto, když jsem se ohlížel po autě, hledal jsem něco v podobném stylu, chtěl jsem však nový vůz, a tak jedinou volbou byl swift, který svým atmosférickým motorem a cenou byl v danou chvíli opravdu jedinečný.

liquids: Ano, teorie lehkého a hbitého auta je určitě fajn avšak při použití turba v dnešní době není problém dosáhnout daleko vyššího výkonu při zachování obdobné váhy auta. Samozřejmě to bude mít dohru, co se týče životnosti motoru... Ale to je zase na jiné povídání Navíc výkon stále není znám, a tak nás třeba Suzuki překvapí, i když o tom spíše pochybuji

2016-12-29 18:45:13

Dolezita bude cenovka, ak bude drahsi ako sucasny sss, tak to uz radsej by som siel do polo gti v zaklade. Sss ma vyhodu ze nema startstop a ma vypinatelne esp. Polo ma vsak tiez mnozstvo vyhod. V sucasnosti je rozdiel 5tis euro.

2016-12-29 20:21:03

dinoo3:

Cenovka u auta z kategorie "malá vozidla" a přesto s výkonem 150 koní bude důležitá jenom do té doby, do kdy bude Česko ten ostrůvek v EU, kde se ještě neplatí ani registrační poplatek ani daň podle výklonu motoru.

Potom možná přijdou na řadu spíše jiná kritéria

2016-12-29 20:35:31

Za swifta som platil cca 300 EUR daň a teraz chystajú vyberať peniaze akože za parkovanie. Takto sa u nás rieši problém s parkovaním, že sa len vyberú peniaze od ľudí. PRoblém vyriešený.

2016-12-29 20:48:00

dinoo3:

No vidíš, když už za těch 150 koní zaplatíš 300,-€ a ještě poplatek za modrou parkovací zónu,

tak to už chce pořádné vozidlo co váží alespoň půldruhé tuny...

Slayrix, 2016-12-29 15:15:21 napsal:

durislav: Ano rozhodně s tebou souhlasím. Atmosférický motor, který se nacházel ve starším Cliu RS byla a stále je paráda. I proto, když jsem se ohlížel po autě, hledal jsem něco v podobném stylu, chtěl jsem však nový vůz, a tak jedinou volbou byl swift, který svým atmosférickým motorem a cenou byl v danou chvíli opravdu jedinečný.

liquids: Ano, teorie lehkého a hbitého auta je určitě fajn .. avšak při použití turba v dnešní době není problém dosáhnout daleko vyššího výkonu při zachování obdobné váhy auta. Samozřejmě to bude mít dohru, co se týče životnosti motoru... Ale to je zase na jiné povídání .. Navíc výkon stále není znám, a tak nás třeba Suzuki překvapí, i když o tom spíše pochybuji ..

2016-12-29 22:06:32

slayrix:

Obávám se, že rozhodující jsou peníze. Není problém udělat 100 kW/litr jako Ford či víc, aby to vydrželo každé vozidlo typu po plánovanou dobu životnosti. Problém je to ve chvíli, kdy máš nějakou cílovou cenu vozidla, pak děláš kompromisy.

Dinoo3, 2016-12-29 18:45:13 napsal:

Dolezita bude cenovka, ak bude drahsi ako sucasny sss, tak to uz radsej by som siel do polo gti v zaklade. Sss ma vyhodu ze nema startstop a ma vypinatelne esp. Polo ma vsak tiez mnozstvo vyhod. V sucasnosti je rozdiel 5tis euro.

2016-12-29 22:10:26

dinoo3:

Jistě má, pak také několik nevýhod. Třeba se snadno může stát zdrojem levných náhradních dílů.

2017-01-01 18:55:17

Všem přeji hodně šťastných kilometrů se Suzuki

2017-01-01 18:55:30

A bez pokút

2017-01-01 18:56:23

dinoo3: taky .....

2017-01-04 20:54:19

kapitán: Svítí, ale dokáže jen parkovačkama, stačí přepnout z polohy Off na parkovačky - jen potom při zhasnutí motoru pípá, takže je nutno přepnout zpět na Off.

2017-01-06 09:46:12

uždůchodce: Zdravím dalšího šťastného majitele tohoto úžasného auta Díky za zprávu, tuto možnost jsem taky zjistil, lepší něco, než nic. Pokud budu chtít tento problém vyřešit, jak zde již bylo napsáno, budu si muset nechat změnit tovární nastavení, ale to možná někdy příště, anebo taky nikdy.

Pokud jde o radost z jízdy, taky si to užívám, uvědomuju si, že auto zvládne víc, než budu schopen, resp. ochoten zkoušet - mám se totiž docela rád a i přes svůj věk jsem si toho ještě moc neužil a nehodlám na tom nic měnit Jinak na sněhu a ledu je to při jízdě docela legrace, auto je totiž lehké a svádí to k blbostem a nerad bych skončil mimo silnici. No a jak říká klasik, při řízení mám ještě pořád rohlík v puse, hubu od ucha k uchu!

Zdravím všechny majitele a příznivce a přeju hodně km bez problémů a nehod. Petr

2017-01-06 16:23:20

Dobrý den,

vypadá to, že nový SSS bude SSRS a motor v podobě přeplňovaného litru o výkonu 100 koní.

Jinak jsem zkusil tátuv SSS a musím říct, že je to opravdu srandaauto

Suzuki Swift 2017


Odpovědět

1 ......... 46  47  48  49  50