Fórum - Téma


Tablety-sníž.spotřeby,emisí,vyšší výkon


Fórum Technický koutek Tablety-sníž.spotřeby,emisí,vyšší výkon




2009-03-15 02:25:27

Všechny Vás tu zdravím,na webu jsem náhodou narazil na docela zajímavý produkt - MPG caps.

Po různém hledání na webu jsem na něho nenašel žádné špatné zkušenosti.Všichni ho chválí, prý dokáže snížit spotřebu od 7 -13% i více, podle protokolů klesly emise taky dost výrazně.

Zde je pár odkazů na tento produkt:

Zkušenosti uživatelů:

http://www.myffi.biz/t-Testimonials.aspx (zvolte language- jazyk na CZECH)

nejlevněji se dá zakoupit zde: http://www.aukro.cz/item5...i_na_aukru_40_kc_kus.html

Jak to funguje - video:

http://www.youtube.com/watch?v=5TKJNNtk5Pw

Další odkazy + informace:

http://www.platinumforceteam.biz/emisni-protokoly/

http://www.aukro.cz/item5...zvyseni_vykonu_dukaz.html

http://www.myffi.biz/c-26-mpg-caps.aspx (zvolte language- jazyk na CZECH)

Co vy na to?Používáte to někdo?

Asi si to koupím,protože je to docela zajímavé....

2009-03-15 07:56:23

osobně tomu nevěřím a měl bych vůbec strach něco takového do auta dát

2009-03-15 09:34:07

K hovnu nejaky tablety ....

2009-03-15 09:57:17

K čemu ti bude snížení spotřeby o 7%, když si spočítáš kolik zaplatíš za tablety a kolik je hodnota 7% na spotřebě ... ? To raději budu lít pořád 100 oktanovou Vervu na benzíně a vím že spotřebou pudu taky dolů .... !

2009-03-15 10:01:43

no tych zazracnych pripravkov ci uz do oleja alebo paliva je milion.

Je dostupnych aj dost clankov takze kto chce moze si nastudovat , osobne si myslim ze mozu pomoct cistice palivovej sustavy cital som par testov kde sa po pouziti zlepsily alebo skor vratili do predpisanych hodnot vstreky. Taktiez vyplachovace motorov pomahaju udrzat novu olejovu napln dlhsie fit a vraj aj zvacsuju kompresiu ak uvolnia zakarbonovane piestne kruzky. Co podla mna nefunguje su rozne teflonove a chlorove a neviem ake prisady do oleja ........ a ak aj v urcitej miere funguju ak je raz motor vylagrovany ( opotrebovany valec , piesty , podpalene ventily, netesne voditka ventilov , loziska na kluke a ine fajnovosti) pomoze jedine GO! Co sa tyka tabletiek ak tak vyrazne znizuju emisie nech to supuju rovno do benzinu ved to je predsa celosvetovy problem .

2009-03-15 15:26:49

Předem bych chtěl říct,že jsem taky hodně skeptický k takovýmto výrobkům.Jenže bylo by dobré,kdyby o tom tady napsal někdo,kdo je používá, a nebo aspoň má o nich něco nastudováno,jedná se o výrobek,který snižuje emise.Připravky,které obsahují teflon jsou určeny k tomu,aby ten teflon zachytil filtr a zbytek částic funguje jako brusná pasta pro motor - tudíž likvidace motoru.Tento výrobek neobsahuje teflon,čistí palivovou soustavu, zvyšuje oktanové číslo paliva, zlepšuje hoření.

Nezlobte se na mě,ale nazory typu: je to na hovno já neberu,jestli jsi to měl vyzkoušené a bylo to na nic,tak nám tu popiš, Jak říkám,chápu,že při při všech těch výrobcích na trhu,které ti zaručené udělají to,či ono,jsi jsi skeptický.Já jsem na tom podobně,ale,kdyby jsi si to prostudoval všude možně jako já cca 3 hodiny jsem seděl nad přítelem googlem,tak by jsi nic takového asi říct nemohl.

Už jsem si to objednal a budu to testovat.

2009-03-15 16:45:29

jestli chceš snížit spotřebu a mít menší tření (lepší výkon)

tak si nalej po výměně oleje MILITEC-1, ten je znát

2009-03-15 18:34:20

Pozor toto tema je nekonecne davam link studujte....

http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=405

http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=409

http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=410

http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=411

http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=432

2009-03-15 19:26:52

to frebiker:Musim se trochu smát.

četl jsi to celé?Já osobně dvakrát a ještě dříve,než si to zde uveřejnil.Hlavně si přečti odstavec o přidávání přísad do paliv!!

viz: Přísady do nafty doporučuji trvale používat, chod motoru se skutečně zlepší. Některé velké společnosti začínají vice aditivovat i naftu, někteří soukromí majitelé kupují profesionálně vyráběná aditiva a přimíchávají je do nafty za účelem získání většího počtu zákazníků, cenu nafty udržují na stejné úrovni s konkurencí.

Moje (nepřímá) zkušenost s aditivem od Benziny (trojboké balení za cca 210 Kč na 650 l paliva): Mercedes 240 D s najetými 220 000 km, po vyjetí cca 400 l paliva se zlepšila startovatelnost, motor méně kouřil a spořeba ve městě klesla o 1,5 l/100 km, do kopců prý také lépe táhnul. Od té doby majitel nedá bez aditiva ani ránu.

Jsou to vlastně čističe, které vyčistí kompletní sací trakt a spalovací prostor od úsad. Většinou fungují, některé více, některé méně úspěšně. Některé přípravky se mají používat trvale, u některých stačí použití po ujetí 5 000 km.

atd. četl jsi to vůbec?

Jinak,ja bych si do mot.oleje nedal nic jiného než Bishop original,nejen v tomto článku je jasně uvedeno proč.

2009-03-15 20:51:45

to mirek

neviem comu sa smejes tie odkazy som tam dal aj pre ostatnych co nemaju mozno nastudovane vsetky vesmirne pripravky , tie odkazy som cital a cital som aj forum okolo nich a vzdy je to tak ze cast je za a su spokojny a cast zasa pise ze im to akurat dodrbalo motor . pokial nebudu urobene nezavisle testy na dvoch rovnakych vozoch samozrejme nie od distributora uvedeneho pripravku tak sa tu mozeme bavit donekonecna. Je tu niekde tema : vysoka spotreba u 1l motora konecne viem riesenie , treba tam nasypat nejake tie tabletky.

2009-03-15 22:25:05

To Freebiker

To je pravda, někdo ten a ten výrobek chválí a někdo na ten či onen výrobek nadává.Mě to zaujalo a můžu ti říct,že jsem dlouho trávil večery různým sledováním Všelijakých přípravku do motoru a vyhrál u mě Bishop.

Ty tablety vyzkouším na čtyřech vozidlech:

1) Suzuki Swift 1.6 16V -spotřeba +-6l /100km

2)Fiat panda r.v.2006 1.1 Active - spotřeba 4,7l / 100 km (palubní PC-spotřeba)

3) Mitshubishi L200 r.v.2008 2,5 Di - spotřeba 11l/100 km (palubní PC-spotřeba)

4) Škoda Favorit r.v.92 - karburátor - spotřeba 8l / 100km

Dám Vám vědět.

2009-03-16 00:01:17

to mrdzi:

do militecu bych asi nešel,našel jsem tento článek zde:http://www.galantweb.com/...=news_show_single&ide=127

Opis ze stránky:

Militec 1 a Metaltec 1 – dva výrobky, kterým byla dána obrovská reklama vtisku s tím, že se jedná o „Přelom v technice mazání nebo podvod? “ (přesný název článku). V tomto případě musím odpovědět, že se jedná o velmi těžký podvod. Po přečtení článku v„časopise“ Auto Štangl pod tímto názvem jsem začal pátrat po podrobnostech. Postupně jsem zjistil, že autor článku, obalený tituly zepředu i zezadu (kdyby to šlo, tak ještě shora a zespodu), na žádné naší Vysoké škole ani v odpovídajícím výzkumném ústavu v naší republice nepracuje, a to ani externě, pravděpodobně vůbec neexistuje. Po dotazu na zadavatele článku mi nebyl na tuto otázku schopen odpovědět. Potvrzuje to i můj dojem, protože odborník by se nikdy pod takovou snůšku nesmyslů nemohl podepsat. V článku není nic konkrétního, pouze reklamní kecy. Štangl potřebuje také vydělávat…

Vysvětlení funkce v propagačních materiálech: jde o syntetické hydrokarbony vyrobené patentovanou technologií, které ošetří povrch beze změny vůlí, na rozdíl od přípravků obsahujících teflon a jiné látky. „Syntetické hydrokarbony proniknou i do nejmenších mezer a pevně k nim přilnou, tím se vytvoří ochranná vrstva, bránící a zajišťující…“ – jste z toho nějak moudří? Ví někdo z vás, co je to „syntetický hydrokarbon“? (Hydrokarbon je něco jako uhlovodík (přeložíme-li si toto slovo do češtiny), když budu hodně benevolentní, tak „syntetický hydrokarbon“ je třeba syntetický olej. Pro toto označení můžeme vymyslet tisíce dalších „uplatnění“.)

V článku se jaksi „zapomnělo“ na to, že výrobek obsahuje chlórové sloučeniny ve formě chloresterů. Zadavatel článku mi na můj dotaz zaslal „zaručené“ testy, provedené v Brazílii a s podpisem profesora tamější univerzity. Obsah testu mi opět potvrdil, že byl vyroben firmou Militec a zcela jistě onen odborník nemá s tímto testem nic společného. (Proč v Brazílii? Předpokládá se, že odtud nebudeme schopni ověřit pravost tvrzení – časový posun, španělština, drahé spojení…)

Zprávu jsem nechal (oklikou) konzultovat s prof. Kovářem a mimo jiné i s jedním zahraničním odborníkem na chemii maziv. Dozvěděl jsem se následující:

„Předmětný test, jak je uveden ve zprávě, je účelový. Ani chlorparafin, ani chlorester netvoří chlorovodík nebo kyselinu chlorovodíkovou při smíšení s vodou. Samozřejmě nedochází ke změně pH, protože nejsou ani kyselé, ani zásadité. Pokud by k ní došlo, vylučovalo by to použití těchto přísad (chlorparafinů a chloresterů) do řezných kapalin, kde jsou tyto látky používány (pokud je ještě tato technologie aplikovaná a povolena). Autoři článku si zahrávají s nevědomostí zákazníků v oblasti maziv a chemie.

Závěrečná poznámka ze zprávy je rovněž účelová, protože zde nejsou obsaženy v potřebné míře údaje o teplotních poměrech. Nicméně problém s použitím chlórových aditiv v motorových olejích narůstá tím víc, čím víc je motor netěsný a dochází k profuku kolem pístních kroužků a olej s touto přísadou se dostane do spalovacího prostoru a následně do katalyzátoru, který postupně zničí. To je hlavní problém, který významné olejářské společnosti objevily při výběru vhodných technologií pro výrobu olejů. Chemické složení Militecu není nic nového a unikátního. Jedná se o zcela běžnou a levnou záležitost (laicky řečeno, smíchá se olej s chlórem, obě dvě složky jsou velmi levné). Podívejme se pravdě přímo do očí. Pokud by ta technologie byla tak unikátní, proč ji výrobci olejů již dávno nepoužili? (Pozn.: řeči o konkurenčním boji a patentových právech necháme lidem s IQ tykve.)

Pouhým přidáním vody nebo oleje do těchto přísad neovlivní jejich stabilitu. Pokud se však setkají s EP přísadami v oleji, jsou jejich stabilita a korozivní faktor výrazně urychleny. Zvýšení stability výrobci těchto látek přisuzují účinkům chloresterů. Ve skutečnosti je tomu naopak. Chlorparafiny mají výrazně vyšší stabilitu než chlorestery. Chlorparafiny vážou 40-60% chlóru, zatímco chlorestery 30-35%.

Závěr technického bulletinu je napsán zcela jistě firmou Militec a nenabízí žádné technické skutečnosti, nýbrž jen reklamní žvásty. Tento typ přísad je dobrou EP přísadou určenou pro řezné kapaliny. Současný trend ve vývoji těchto kapalin však odstoupil od těchto přísad díky jejich ekologické závadnosti. Ty jsou již v současné době zakázány a každá firma, která je ještě používá je musí vést jako zvláště nebezpečné odpady se všemi problémy, které z toho vyplývají.“ Takže prof. Kovář odborně potvrdil to, co jsem uvedl výše.

Tolik kolem přísady Militec a Metaltec. Tyto údaje se ve skutečnosti týkají veškerých chlórových přísad všeobecně. Chlórové přísady zejména napadají barevné kovy obsažené v kompozicích, způsobí vytvoření „tvrdé krusty“ na povrchu kompozice, její postupné praskání a následný rozpad. Rovněž tak napadají ocelový povrch. Jak již bylo uvedeno, nejnebezpečnější jsou produkty tepelného rozkladu ve spalovacím prostoru, které napadají výfukový systém, zejména pak katalyzátory a do ovzduší odcházejí ve formě nebezpečných chlórových exhalátů.

2009-03-16 13:52:37

Vervu nebrat verva fuj

2009-03-16 13:54:14

Vervu bere kamarád co má subaru impreza WRX STi... a nedá na ni dopustit... že je to prej nej stooktan co je..

2009-03-21 09:28:58

Verva je u mě opravdu znát lépe než V-power (určitě záleží na stupni úprav, které na motoru jsou - hold se musí jedno k druhému ,,hodit"). Co se přípravků týče tak pozitivní názor už od více lidí registruji právě na militec... Můj osobní názor: Do kvalitního oleje určitě nic nelít a do benzínu maximálně přípravek na čištění pal. systému (vlastní pokus)... Opět platí 100 lidí 100 názorů = nekonečná debata...

2009-03-21 10:10:56

ja is poridil podauto /cti FORDa/ 1,6 ZETEC a ta mrcha mi na nic jineho, nez na Vervu 100 od Benziny odmina jezdit... ani celej slavnej Vpowa se mu nezda... motor ma kolem 160tis vymenene co slo a pri jinym benzinu kucka, chrchla, nejede, hada se se mnou a neskutecne zere... takhle uz se dostanu pohodlne k 6,5l/100 a to sem spotrebu nikdy neresil. prijemne me to prekvapilo...

a s Metaltecem mam vlastni pozitivni zkusenost... synchron na 2jce, kterej pred tim chroupal furt se mi celou sezonu neozval

2009-03-22 09:23:03

Já myslel motorový olej... do převodovky má určitě smysl něco zkusit, nevíc když už není ve formě...

2009-05-21 14:06:52

Ty tablety používam několik let o zkušenosti se s váma rád podělím na Ostravské autoburze stánek č.17 každou neděli od 8-12.


Odpovědět