Fórum - Téma


Tažné


Fórum Vitara / Escudo / Sidekick IV Tažné

Manuály  |  Inzerce  |  Model Suzuki Vitara / Escudo / Sidekick IV  |  Naše vozidla


1 ......... 2  3  4  5  6

2017-01-10 20:41:33

Ahoj, kdo dal kolik a za jaké tažné s montáží nebo si někdo montoval sám?A jakou máte elektroinsatalaci?Dva salony suzuki asi 30km od sebe za pevné je rozdíl 2500 Kč jedny teda tvrdí, že používají originál suzuki elektroinstalaci, druzí zas univerzální a letují na kabely. A já se pořád nemohu rozhodnout jestli pevný nebo sundavací?

2017-01-10 21:02:25

maňas: Nechal jsem si to udělat v suzuki za 9800 kdybych ho koupil a namotoval sám bylo by asi levnější.Původně jse měl objednané pevné ale dali mi za stejnou cenu sundávací stím že s pevným můžou být problémy k vůli mlhovce.

2017-01-11 06:11:08

Já si nechal namontovat prodejcem a měl jsem to v ceně vozu (takže mne natáhli jinde :-D asi ).

Pevnou nedávej, je v rozporu s předpisy konkrétně u tohoto vozu. Někde se to tu už rozebíralo.

Zde: http://www.suzukiclub.cz/...a-kola-tazne-54295?kols=2

2017-01-11 12:21:25

robert1969:

Jestli je to zn. Westfalia, nebo Webasto, tak je to dobrá cena.

Pokud je to Galia, nebo něco Made in Poland, tak tě natáhli...

2017-04-21 22:22:02

plukovník: No je to AUTO-HAK tenhle . http://www.tazak.cz/tazna...-suzuki-vitara-ly-1236426 s montáží + zásuvkou to vychází na 8720 tak mě zase tak moc nenatáhli.

2017-06-14 13:14:32

Dotaz pro cyklisty a vlastníky Vitary S model 2015+ zároveň

Řeším tažné zařízení, abych mohl vozit 4 kola (jedno zatím ještě menší).

Toto jsem zjistil u dealera:

1)namontují mi tažnou kouli, ale chtějí za to 15 000 (UFF), je to prý homologované italské výroby...když si dám prý jiné než montují oni, tak si ho musím namontovat jinde, tím prý ztrácím záruku na poškození karoserie a záruku na elektroinstalaci celého vozu.

2) našel jsem toto tazne-zarizeni-suzuki-vitara-5dv-2015-pevny-cep-2-srouby-galia-p60382/, dle prodejce je to homologované na Vitaru S a nemusím mít obavy, rozdíl ceny 10 000 a to už je znát. Dá se tomu trvzení o homologaci věřit?

Nicméně, jeden prodejce povídá, že nesmím zapojit kouli bez možnosti odejmutí kvůli mlhovce, druhý mi říká, že pokud je zařízení homologované, tak to nevadí a mohu instalovat nedojímatelnou.

Prosím ty z vás, kdo mají zkušenosti s namontovaným tažným zařízením o následující informace:

kdo to jim isntalaci dělal a za kolik?

pokud ne od Suzuki dealera, jak pořešili záruku?

jak se popasovali se zakrytou mlhovkou u neodjímatelného zařízení?

a chápe někdo, když je v VTP napsáno, že svislé zatížení je max 50 kg, proč na to jsou schopni inzerovat konstrukci s max. 75kg svislým zatížením?

Děkuji předem za odpovědi (prosím o vstřícné rady a ne o ironické odpovědi, jak to občas naněkterých forech bývá zvykem; jsem kancelářská krysa a tak s technickými finesami menám moc zkušností). Děkuji velice.

2017-06-14 13:29:22

tvart: Ja si ho nechal montovat u prodejce za 9800 původně jsem snima byla domluvený na pevném ale dali mi bajonet(prý by mohli být potíže kvůli mlhovce) za stejnou cenu.TZ má svislé zatížení max 75kg a je to i zapsáno v TP .

2017-06-14 13:35:07

robert1969: no já jsem z toho úplný jetel

teď jsem mluvil s jiným dealerem Suzuki a ten mi potvrdil, že můžu monotovat Galii, že s nima mají smlouvu a že to na záruku nemá vliv...do techničáku to zapíšou prý s 75 kg (tedy ne na suzuki, ale na příslušném úřadě)

potvrdil, že musí být odjímatelná koule...

tak ten, kde jsem auto koupil tvrdí, že musím jejich montovat jenom jejich a že mi Suzuki jinak neplní záruku, ale, že mohu mít na pevno kouli...a druhý, kde jsem ještě nebyl, tvrdí v podstatě pravý opak a nemá problém s jiným tažným zařízením...

život je složitej

2017-06-14 13:41:38

tvart: No asi to tažné nutí prorože si dobře namastí kapsu na tobě.

2017-06-14 13:56:30

robert1969: ale to se člověk nesmí nechat...ale řekl bych, že si namastil, když jsem u něj koupil už druhé auto a 8 let servisoval obě...ale co naplat. asi čas na změnu servisu...

2017-06-14 14:58:51

Dával jsem tažné Galiu s bajonetem, pevné být nesmí, zakrývá mlhovku, to je dáno zákonem a homologace je sice pěkná, věc, ale je to prvek s nižší právní kvalifikací než je zákon. To za A.

Zápis na úřadě je v pohodě, cena montáže jinde je možná, Suzu si to ale zbytečně osolí, už bych to podruhé neudělal.

Za B: Když si to koupíš sám, matroš je cca 7 tis. a namontovat to klidně mohou v suzu. . Bajonet se dobře nasazuje, už jsem několikrát použil a naprosto bez problémů. Je třeba zvážit počet pólů v zásuvce, jestli starou nebo novou verzi (7 vs 13 pól). Pro obytný přívěs je třeba 13, jinak stačí 7.

Nosič na kola mám Wjenzek a max spokojenost, funguje to výtečně a cena přijatelná.

Za C: co se zátěže týče - co povoluje konstrukce vozu je podstatné. Tažné musí samo vydržet více, aby neupadlo...ale hodnota daná TP by se měla respektovat, protože pokud ti něco na autě upadne a oni zjistí, že bylo svislé zatížení 70 kg, máš problém.

Zbytek bude na tobě. Good luck

2017-06-14 16:12:18

jurashek: díky za info a rady, pomohlo mi při tvoření rozhodnutí, co a jak zvolit.

2017-06-14 17:55:07

jurashek: Proč by měl být problém že bylo svislé zatížení 70kg když v TP mám 75kg?A na TZ taky.

2017-06-14 18:32:37

robert1969: reakce výš na toto:

cituji: "a chápe někdo, když je v VTP napsáno, že svislé zatížení je max 50 kg, proč na to jsou schopni inzerovat konstrukci s max. 75kg svislým zatížením?? "

Více v příspěvku 2017-06-14 13:14:32

Pokud máš v TP 75, neřeš. Jen jsem chtěl říct, že podstatné je to, co je zapsáno v TP. Toť podstata věci... že můžeš mít tažné třeba na 10 tun, ale pokud máš v TP 6 kilo, platí 6 kilo legální zátěže. To je celé.


Odpovědět

1 ......... 2  3  4  5  6