Fórum - Téma


TPMS ventily


Fórum Swift New II TPMS ventily

Informace o modelu: Suzuki Swift New II

Diskuze o vozidlu

2015 Swift New II

122 diskuzí

Palivo benzín. 4-rychlostní Automatická převodovka.


1 ......... 3  4  5  6  7

2016-10-06 16:32:58

durislav: jo, já vim, mám to na Apíkovi (VW up!), užívám si klídek od TPMS

O těch požadavcích na přesnost jsem četl - myslim, že v tomhle vlákně - jo, to by s tim mohlo zamávat. Osobně si myslim, že za tim neni "bezpečnost" (třebaže spousta lidí je schopná jezdit na poloprázdnejch gumách a třebaže informace o ucházejícím kole není úplně k zahození - upozorňoval jsem tuhle jednu paní před Penny která přijela se skoro prázdnym kolem), ale EUroemisní hysterie aneb boj o každou čtvrtdecku paliva (ještě by mohli nařídit foukání na 5atm).

2016-10-06 16:36:42

liquids: chytit by se toho někdo mohl - vydělal by. Pak jen aby spolehlivost nebyla na úrovni nových mobilů a praček... (po záruce tadááá...)

2016-10-06 16:55:00

liquids: myslim si, ze snimace umiestnene v pneumatikach, nebudu mat nikdy vymenitelnu bateriu (koli ztazenym podmienkam - otrasy, a pod. - podla mna budu vzdy zaliate).

2016-10-06 17:50:37

dcerkyswišť: Jen nových mobilů a praček? Ty naše plečky taky nejsou zrovna festovní zboží...

K těm bateriím, už teď přeci existují TPMS ventily s výměnnou baterií, ale proč dělat něco u Suzuki, co funguje a zákazník to koupí jen jednou, že

2016-10-06 18:14:16

patis: mozem Ta poprosit o nejaky odkaz aspon na jeden senzor ktory ma vymenitelnu bateriu? Velmi ma to zaujima. Mozes aj do sukromnej spravy. Vdaka.

2016-10-06 18:22:42

durislav: http://www.sleviste.cz/s/tpms+senzor/

garmin ventilek, ...je to jen příklad, že to jde, neříkám, že je to ventil na Suzuki.

2016-10-06 19:44:32

patis: ok, ale to nie je do pneumatiky, tento sa naskrutkuje na ventil namiesto ciapocky. S integrovanym TPMS systemom nespolupracuje.

2016-10-06 19:50:27

durislav: no, jasně, tak jsem si trochu, trošku zapřeháněl

2016-10-06 19:54:36

patis: vpohode .

Ja som aj tak nejak predpokladal ze to bude tento typ.

durislav, 2016-10-06 16:55:00 napsal:

liquids: myslim si, ze snimace umiestnene v pneumatikach, nebudu mat nikdy vymenitelnu bateriu (koli ztazenym podmienkam - otrasy, a pod. - podla mna budu vzdy zaliate).

2016-10-09 08:24:52

durislav:

Spíš bych řekl, že zalít baterii je výrobně levnější než vymýšlet výměnné uchycení.

2016-10-09 10:53:25

liquids:

Spíš bych řekl,

že jakýkoliv otevřený elektrický kontakt, jiný, než ten zalitý, v prostředí obyčejného vzduchu, s běžnou vlhkostí a při přetlaku 2,5 baru by spolehlivě fungoval asi tak dva dny... (pokud by tedy nebyl ze zlata, všetně té baterky)

patis:

Buď rád, že baterii lze vyměnit alespoň v dálkovém ovladači a že si za těch 4 500,- co je jeho cena, nemusíš každé dva roky kupovat nový.

Což by sice bylo méně, než suma za sadu 'spolehlivě fungujících" TPMS, ale korunka ke korunce...

plukovník, 2016-10-09 10:53:25 napsal:

liquids:

Spíš bych řekl,

že jakýkoliv otevřený elektrický kontakt, jiný, než ten zalitý, v prostředí obyčejného vzduchu, s běžnou vlhkostí a při přetlaku 2,5 baru by spolehlivě fungoval asi tak dva dny... .. (pokud by tedy nebyl ze zlata, všetně té baterky)

patis:

Buď rád, že baterii lze vyměnit alespoň v dálkovém ovladači a že si za těch 4 500,- co je jeho cena, nemusíš každé dva roky kupovat nový.

Což by sice bylo méně, než suma za sadu 'spolehlivě fungujících" TPMS, ale korunka ke korunce... ..

2016-10-09 11:15:43

plukovník:

Ano, souhlaším, muselo by být použito řešení s výšší výrobní cenou.

2016-10-09 11:25:31

liquids:

Takže by vlastně nula od nuly pošla a běžný majitel vozidla by usoudil, že udělá lépe, když si raději nechá pozlatit nárazníky.

plukovník, 2016-10-09 11:25:31 napsal:

liquids:

Takže by vlastně nula od nuly pošla a běžný majitel vozidla by usoudil, že udělá lépe, když si raději nechá pozlatit nárazníky. ..

2016-10-09 14:59:23

plukovník:

Pro malé nájezdy ano, ale pokud jezdí člověk více, tak by se to asi vyplatilo.

2016-10-09 18:11:11

Pak je samozřejmě ještě možnost, aby Suzuki šlo jinou cestou...cestou, kterou zvolil třeba VW (chcete-li Škoda), tam je měření nepřímé a uživatele to nestojí ani korunu, nevím...nás se to už týkat nebude, ale dokážu si představit, že to pro nového potenciálního váhavého kupce může při výběru auta hrát roli, sumasumárum měl by se někdo zamyslet.

2016-10-10 22:03:28

Jedna taka otazka do diskusie. Moze sa pouzit Snap-In (gumenna) ventilova cast do hlinikovych diskov? A naopak ta nova hlinikova s maticou (videl som aj z nerez oceli) na plechove disky?

MilanT  
Milan
2016-10-11 07:30:20

durislav:

Osobně nevidím jediný důvod, proč by Snap-in a Clamp-in nebyly zaměnitelné na různé materiály kol.

Zrovna v tomhle videu cpe kovový ventil do plechového kola.

2016-10-11 07:44:54

milant: vdaka

A nevies este nahodou co znamena, ze disk musi byt pre TPMS kompatibilny? Lebo ked uz do plechaca mozes ist s Clamp-In, tak potom uz neviem.

MilanT  
Milan
2016-10-11 08:48:45

durislav:

Opět ti napíšu jen svůj laický názor. Disk musí mít rovnou plochu okolo díry na ventilek (což je patrné z tvaru a způsobu montáže toho ventilku).

Pokud je kolo (disk) v místě ventilku nějak divoce profilováno, musela by se použít pro TPMS ventilky nějaká redukce. A netuším, jestli nějaká taková existuje.

Podle mě nevhodné kolo na TPMS je na tomto obrázku:

EDIT: Před chvílí jsi sem vložil video - http://www.suzukiclub.cz/...select=57442#message57442 a na něm je správné kolo pro TPMS (rovná dosedací plocha ventilku).

2016-10-11 09:09:54

milant: laicke nazory mi stacia, cloveka to nakopne k rozmyslaniu .

Na tvojej foto je tiez rovna dosadacia plocha ventilu. Inak by to tam naskrutkovat neslo (slo ale nedobre by ta matica dosadla). Mna skor napada ci tam nemoze byt nejaky problem s profilom disku az vo vnutri pod pneumatikou. Ze proste ci tam priamo snimacu nebude nieco prekazat.

Na tvojom videu je pekne vidno, ze ten plechac tam ma miesta na rozdavanie a okolo snimaca je priestoru habakuk :)


Odpovědět

1 ......... 3  4  5  6  7