Fórum - Téma


Tvrdý podvozek + líný větrák (váš názor


Fórum Swift New I Tvrdý podvozek + líný větrák (váš názor

Informace o modelu: Suzuki Swift New I



2013-08-13 23:52:09

Ahoj potřebuju se zeptat na názor jiného swifta.

Jak moc tvrdý máte podvozek ? Jak když přejedu klasický český kanál tak je to celkem nepřijemná rána a když přejedu horší koleje mam pocit ze se to auto muselo rozpadnout. Nejsem si jist jestli je to prostě Japonsko nebo jestli je něco v nepořádku. Na místě to auto péruje okem lajka slušně.

Dále se chci zeptat jak výkonný větrák máte u ventilace, ten můj na plný výkon fouká velmi skromně, u škodovky je to uplně něco jiného v tehlech extremních teplotách jsem trpěl jako kůň.

Díky za každý názor :)

2013-08-15 10:53:43

johnygemityg: Větrák - viz. druhé fórum. Podvozek je tvrdší, na českých dírách to mlátí dost, ale možná za to můžou i pneu, ač teď z hlavy nevím rozměr. Na druhou stranu se na slušné silnici drží jako klíště, projížděl jsem retardéry, které tu v jedné ulici nasekali a skoro nechápal, jak to vykružoval jako po másle.

Hill  
Jaroslav
2013-08-15 16:43:48

pivlis: pozor - na jiném fóru se řeší větrák u chladiče, tady je zřejmě řeč o větráku pod palubkou. Jenže nevíme, co za Swifta johnyemityg má (tedy jestli se zařadil do odpovídající sekce). Jestli třídveřáka, pak něco není v pořádku, protože ten je odvětraný velmi slušně a i v létě na něj větrák výkonem stačí. Navíc u starého Swifta (nevím, jestli to jde i u nového) tomu lze pomoci otevřením "uší", tedy vyklopením oken, vzadu, i v takové pekárně, jako je chvílemi letos, to dělá zázraky.

Pětidveřák by potřeboval ventilátor výkonnější a navrch zavírání okruhu chladicí kapaliny do radiátoru topení, protože, i když klapka větrání prostor radiátoru uzavře, ohřívá se od něj a stále trochu přitápí. A ty otevírací uši vzadu chybí.

Pokud jde o podvozek, tak mlátit by neměl, to ukazuje na nějaké vůle v zavěšení polonáprav. Ty zhoršují jízdní vlastnosti. Jinak ne Swift velmi dobře ovladatelný a v zatáčkách sedí. Ale že tvrdší a skákavější je, je normální: krátký rozvor mezi přední a zadní nápravou si o to přímo říká.

2013-08-15 16:56:05

hill: díky za objasnění, je pravda, že jsem automaticky předpokládal pětidvéřák, který ten ventilátor má opravdu slabší. Podvozek bude asi v pořádku, ale oproti škodě (alespoň naší fabii II) jsou rázy od děr opravdu tvrdší, což na první díře trochu vylekalo i mě. Na druhou stranu to přilepení se k silnici v zatáčkách je nesrovnatelné.


Odpovědět