Fórum - Téma


Ty nejkurioznější rozhovory


Fórum Vtipy Ty nejkurioznější rozhovory




2010-06-10 09:08:29

Ty nejkurioznější rozhovory mezi kabinou pilota a věží. Vše je realita!!

Je to trošku starší ale třeba to všeci neznáte a já se u toho celkem nasmál

2010-06-10 09:09:50

Vež: „Abyste zabránili hluku, uhnete prosím o 45 stupnu doprava.“

Pilot: „Co mužeme delat za hluk ve 35000 stopách?“

Vež: „Takovej rachot, jako když vaše 707 narazí do 727 pred

vámi.“

Vež: „Jste Airbus 320, nebo 340?“

Pilot: „Samozrejme, že Airbus 340“.

Vež: „V tom prípade budte tak laskav a zapnete pred startem taky ty

dva další motory.“

Pilot: „Dobré ráno Bratislavo“

Vež: „Dobré ráno, pro informaci, tady je Víden“

Pilot: „ Chystáme se na pristání Bratislavo.“

Vež: „Tady je opravdu Víden“

Pilot: „ Víden?“

Vež: „Ano Víden“.

Pilot: „Ale proc? My jsme chteli do Bratislavy.“

Vež: „OK, tak prestante pristávat a zahnete doleva.“

2010-06-10 09:13:31

Vež ironicky k pilotovi, který práve obzvlášt tvrde pristál:

„Nojo,

pristání nemusí být žádný tajemství, pasažéri mužou

klidne vedet, že už

jsou dole.

Pilot: „To nevadí, oni stejne vždycky tleskaj“!

Pilot spolecnosti Alitalia, kterému vyradil blesk z provozu pulku

kokpitu:

„Skoro všechno nám vypadlo, nic už nefunguje, ani výškomer už

nic neukazuje......“

Po peti minutách nadávání se ozve pilot jiného letadla: „Drž už

hubu a zemri jako chlap!“

Pilot: „Máme málo paliva. Okamžite žádáme další instrukce.

Vež: „Jaká je vaše pozice? Nemáme vás na radaru.“

Pilot: „Stojíme na dráze 2, cekáme už vecnost na cisternu.“

Vež: „Po pristání prosím na Taxiway Alpha 7, Alpha 5, Whiskey 2,

Delta 1 a Oskar 2“

Pilot: „Kde to je? My se tady preci nevyznáme!“

Vež: „Nic si z toho nedelejte, já jsem tady taky teprve druhý den.

2010-06-10 09:18:36

Pilot: „Žádáme o povolení ke startu.“

Vež: „Sorry, ale nemáme váš letový plán, kam letíte?“

Pilot: „Do Salzburgu, jako každý pondelí“

Vež: „Dneska je úterý“

Pilot: „To je super, tak to máme dnes volno.“

Vež: „Vaše výška a pozice?“

Pilot: „Merím 180 a sedím vepredu vlevo“.

Vež: „Máte dostatek paliva, nebo ne?“

Pilot: „Ano“

Vež: „Ano co?“.

Pilot: „Ano pane“.

Vež: „Oznamte nám ocekávaný cas príletu.“

Pilot: „Úterý by se mi docela hodilo.“

Po každém letu vyplnují piloti formulár, který se jmenuje Grip,

neboli

stránka. A tam napíšou všechny technické problémy a závady

na letadle,

které zpozorovali behem letu a které je potreba opravit. A

mechanici si

to prectou a zjednají nápravu a pak do formuláre

napíšou, co a jak bylo

opraveno. Mají zcela zvláštní humor...

  • -------------------------------------------------------------------------------

2010-06-10 09:20:22

Problém: zkušební let byl O.K., ale automatické pristávání bylo

velice drsné.

Mechanikova poznámka: automatické pristávání na tomto letadle není

nainstalováno.

Poznámka: neco je uvolneno v pilotní kabine.

Mechanik: neco bylo utaženo v pilotní kabine.

Poznámka: Na predním skle jsou mrtví brouci...

Mechanik dopsal: byli objednáni živí brouci.

Poznámka: autopilot v poloze „držet výšku“ nechá letadlo klesat

60 m/min.

Mechanik: tento problém si nemohu predvést na zemi.

Zapsaný problém: Hlasitost DME je na neuveritelné síle.

Mechanik dopsal: hlasitost DME byla nastavena na uveritelnou sílu.

Zapsaný problém: Trecí zámky zpusobují, že se škrtící pácka

zastaví.

Mechanik dopsal: proto tam také jsou.

Zapsaný problém: Podezrení na prasklé sklo.

Mechanik: podezrení je správné.

Zapsaný problém: Motor císlo 3 chybí!

Mechanik: po krátkém hledání byl motor nalezen na pravém krídle.

Zapsaný problém: Letadlo se za letu chová legracne.

Mechanik: letadlo bylo varováno, aby se polepšilo a létalo vážne.

Zapsaný problém: Cílový radar pobroukává.

Mechanik: cílový radar byl preprogramován pridáním písnickových

textu.

Zapsaný problém: Myš v pilotní kabine.

Mechanik: byla namontována kocka.

Zapsaný problém: Z pod prístrojové desky se ozývají zvuky. Jsou to

zvuky jako by trpaslík bouchal na neco kladívkem.

Mechanik: trpaslíkovi bylo odebráno kladívko.


Odpovědět