Fórum - Téma


Typ autobaterie, kontaktů, svorek...


Fórum SX4 I Typ autobaterie, kontaktů, svorek...

Informace o modelu: Suzuki SX4 I

Diskuze o vozidlu

2007 SX4 I GL/AC

33 diskuzí

Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka.


1  2

2016-09-19 12:13:00

Nevíte někdo s jakým aku se prodává SX4 1,6 (r.v.2010 po faceliftu) ? Myslem jsem si, že mám v autě VARTU, a teď vidím, že tam mám nějaký neznačkový aku, jako by mi ho někde vyměnili.

daniel  
Daniel Matteoni
2016-09-19 12:14:53

fimi: R.V.2012 - VARTA

MilanT  
Milan
2016-09-19 12:45:16

fimi:

Rok výroby 2013. Měl jsem tam nejnižší řadu Varta Black Dynamic.

2016-09-30 01:01:14

2012 benzin a je tam Varta

2016-11-01 08:04:58

2006 benzin 1.5

Ja som mal original 36ah vyrobca Delphi po 9 rokoch som vymenil za Exide Premium 47ah

K prvej otazke preco vyhadzuje v konfiguratore silnejsiu - rozmery baterky 36ah su mensie ako pred 10 rokmi, silnejsiu mozes pouzit ale netreba to prehanat

2016-11-01 08:08:02

mrvain:

A prečo to netreba prehanat???

2016-11-01 08:21:13

Davat tam 60ah je zbytocnost ked od vyrobobi tam funguje 36ah ja som dal 47ah.najmensiu od Exide v rozmeroch aby tam vošla

1.cena cim vacsia tym drahsia

2.ak jazdis mesto tym skor dosiahnes plnu kapacitu/napatie/

2016-11-01 08:28:53

mrvain:

Ano vyšší kapacita je o něco málo dražší, ale ani zdaleka relativně nedosahuje ceny pidibaterií do mobilů, tabletů, nebo notebooků, jejichž životnost a užitná hodnota je podstatně nižší a nikdo se nad tím nepozastavuje.

A co se týče toho bodu č 2,

tak to jsi vedle, jak ta jedle.

Jedná se o mýtus o kterém se tady v uplynulých deseti letech diskutovalo už asi tisíckrát...

2016-11-01 08:37:16

Opytam sa opacne preco tam dat napr.60ah ake to ma vyhody

Ak tvrdis ze ste tu 10 rokov diskutovali o tom ze mensia bateria sa nabije rovnako rychlo ako velka rovnakym prudom tak klobuk dole

2016-11-01 11:32:24

mrvain:

Né, deset roků se tady menší část diskutujících snaží vyvracet zažité fámy všeho druhu.

Ale většinou je to marný, je to marný, je to marný...

Výhody co nejvyšší kapacoty jsou nasnadě. Třeba proto, že můžeš mít při vypnutém motoru zapnuté rádio, chladničku, měnič napětí apod. a přesto po nějaké době nastartuješ. O vlivu systému S-S nemluvě.

Když budeš mít (čistě teoreticky) v kufru baterii z tanku, připojenou stopadesátkou kabelem, tvůj devadesátiampérový alternátor to v pohodě zvládne dobíjet, protože zatímco napůl vybitá baterie 37 Ah má dobíjecí proud tak 5 A, ta 150 Ah z tanku tak maximálně 20 A.

Tu šedesátiampérhodinovou si snadno odvodíš.

2016-11-01 12:34:32

Ja chapem tymto teoriam ale mam nieco z praxe

Pracujem na udrzbe trolejbusov

Nevravim o tom ze sme menili uz niekolko stoviek baterii,alternatorov samozrejme sme ich aj prerabali na vacsi vykon,pretoze pribuda elektroniky,infor.tabule,elektronicke oznacovace...

V novych trolejbusoch sa nepouziva alternator,ale menic na 250A,ktory dokaze nabijat bateriu obrovskym prudom avšak dochadza k nadmernemu zahrievaniu baterie a k jej nevratnemu poskodeniu.

Tak sme v spolupraci s Škodou Plzeň navrhli riešenie pre trolejbusy ktore pouziva dobijaci prud 20A pri 220Ah bateriach a samozrejme snima teplotu na baterii ked dojde k zviseniu teploty na samotnej baterii poklesne hodnota dobijacieho prudu aby nedochadzalo k prehrievaniu,splynovaniu elektrolytu a nadmernemu odparovaniu,ale do automobilov sa taketo dobijanie asi nedostane kvoli cene

Zivotnost olovenej baterie je u nas v priemere 3 az 4 roky s ohladom na jej neustale vybijanie nabijanie,gelove 4-5rokov ale dvojnasobna cena

Najviac sa osvedcili NiCd clanky ktore vydrzali 10 az 12 rokov ale sada 24V 180Ah stala 100 000kčs

Takze zase nic do auta...

Mozem pokracovat ale ci to vobec niekoho bude zaujimat

2016-11-01 13:48:17

mrvain:

Škoda Plzeň, Siemens, nebo třeba Alstom...

Osobní vozidlo Suzuki ale není trolejbus

A doba kdy bylo v módě niklkadmium a počítalo se v Kčs je dááávno pryč.

2016-11-01 21:09:20

No a já mám originál baterii v autě už 8 let a zatím šlape jak hodinky :)


Odpovědět

1  2