Fórum - Téma


Uvedení na český trh


Fórum Vitara / Escudo / Sidekick IV Uvedení na český trh

Informace o modelu: Suzuki Vitara / Escudo / Sidekick IV


1 ......... 11  12  13  14  15 ......... 73

2015-09-26 20:56:44

Co já vím interval je rok nebo 20 tis. Na ty jejich zlodějske ceny hrát nebudu, se těším až si takové věci budu dělat sám. Už jen proto že mě to baví takové věci. První tři roky budu muset držet hubu a krok. Olej tam patří 0w30, acea C2 a Jahr ho tam 5,6l. No nevím jak jsou ventily na 1.6, ale co sem měl Fiata Mareu 1.9 jtd tak ten měl podložky a že se italové drží klasiky tak ten malý jtd má asi taky podložky.

A ještě něco, do originál servisu si můžeš vzít vlastní olej. A nikdo ti nic říct nemůže pokud splňuje specifikaci.

2015-09-26 22:02:22

lubosjáprvní:

A jak má ten "originál servis" poznat a věřit, že ten tvůj donesený olej splňuje specifikaci a že jsi v té láhvi nedonesl nějaké sračky? Jak za to má ručit?

Pokud nejsou úplně blbí, tak se ti leda tak vysmějí...

a rozhodně nebudeš první, kdo tak dopadl.

Jinak motor M16A má samozřejmě stále podložky na vymezování ventilových vůlí. Je to lepší a spolehlivější řešení, než hydroštely.

2015-09-26 22:10:26

plukovník: už je to pár let co si do servisů můžeš vzít vlastní díly, pokud jsou kvalitativně stejné či vyšší tak není problém. Což nikde neplatí že originál díly jsou lepší, jelikož třeba Moog dělá čepy kvalitně lepší jak originály. Samozřejmě, pokud nekoupíš díly řady strachline od autokelly.

Pokud koupíš olej v originálním obalu v kamenné prodejně tak se člověk nemá čeho bát. Pokud splňuje specifikaci tak o nic nejde, pokud se člověk živí práci tak si peněz váží.

2015-09-26 22:23:29

lubosjáprvní:

I olej v "originálním obalu" koupený v nějaké nejmenované kamenné prodejně, a dokonce případně označený i nějakým hologramem může být ve skutečnosti falzifikát.

Opravdoví profesionálové ve značkových servisech to vědí a pokud mají poskytovat plnou záruku, používají raději svůj olej v sudovém balení od svých dodavatelů.

Každopádně nám průběžně podávej hlášení, jak jsi na těch garančních prohlídkách dopadl.

MilanT  
Milan
2015-09-26 22:31:11

lubosjáprvní:

Já se taky živím prací a peněz si vážím, ale že bych si k holiči nosil svůj hřeben, nůžky a ručník nebo do hospody svoje jídlo a chlast, tak to ne.

Nedůležitý kraviny jako pylový filtr a náplň ostřikovačů a stěrače si řeším sám před barákem, ale nosit dřevo do lesa (olej do servisu) nebudu. A přitom mi to sami u Rieggera nabídli. Ať si přinesu olej svůj a jim zaplatím jen za výměnu a za likvidaci.

2015-09-26 22:57:17

strachline by autozkelly muhhhhhheee moooc dobrý

2015-09-28 22:34:00

Tak nevím, ale suzuki.sk už má v ceníku vitaru S a také vitaru turbodiesel s automatem. Jen suzuki.cz upozornuje na nové baleno a konec.

2015-09-28 22:39:12

Nevím jak funguje Suzuki SK

Ale Suzuki CZ , to je veliká katastrofa

Možná to je tím, že mají centrálu v HU

Ale komunikace nulová

Posílali jsme tam asi 5 žádostí o zápis do TP na motorky

Nikdy neodpověděli

Telefonická domluva katastrofální neochota cokoliv udělat pro majitele

MilanT  
Milan
2015-09-29 07:05:50

petrat: No vidíš, a já mám zkušenost opačnou, byť jedinou. Psal jsem žádost o informaci ohledně homologace předního ochranného rámu. Dostal jsem vyčerpávající odpověď (i s odkazy co kde zařídit) hned druhý den.

2015-09-29 07:58:17

milant: je možné, že divize "auto" funguje

přeci jen sx4 se prodalo mraky

divize "moto" , mrtvý brouk, maily bez odpovědi. A telefonicky jen výmluvy a že "to nejde"

mimochodem, je zajímavé jak suzuki a honda dokáží fungovat na jednom modelu

2015-09-29 10:53:12

bobj: Mně cenu dodavatel posílal minulý týden. Vitara S 4WD ALLGRIP a 6MT ... 537 900 Kč. Vychází z výbavy Elegance, kde cena ceníkovka je 503 000 Kč a 5 MT. Navýšení za S je docela v pohodě, zdá se mi.

2015-09-29 11:38:17

lucass:

To navýšení možná v pohodě je, ale co není v pohodě, to je to "S".

To přímé vstřikování spolu s ekosračkami nám ještě vytře zrak a udělá průvan v peněžence, bez ohledu na radostný pokřik všech těch obdivovatelů "úsporných" motorů.

Možná, že "S" bude brzy ještě úspornější, až přijde o jeden válec...

MilanT  
Milan
2015-09-29 11:42:44

plukovník: Proč jen o jeden?On už přišel o dva - http://www.globalsuzuki.c...globalnews/2015/0603.html

2015-09-29 11:51:26

milant:

No, myslím, že u toho dieselu jsou ještě obrovské rezervy!

Proč ne jenom jeden válec.

Když to mohl mít Sentinel od Škodovky, proč by to nemělo fungovat u Suzuki.

Navíc je tam výhoda, že to jde nastartovat na obě strany, takže může být stejný počet rychlostí vpřed i vzad...

MilanT  
Milan
2015-09-29 12:36:56

plukovník: Jde to i bez válců - http://slapadla.heureka.c...-air/specifikace/#section

2015-09-29 16:58:45

plukovník: Rád si to nechám vysvětlit. Osobně mi u Vitary vadila ta "lenost". Mám teď dvě Zafiry A s 85 kW a 92 kW, 1.8 benzín, a i když je to těžší auto než Vitara a o 11 - 16 let starší, tak obě mají zrychlení na dálnici o dost lepší. Možná je to typická vlastnost, ale protože jezdím dálnici zpoloviny každodenní cesty, tak bych ten odpich uvítal (ale je fakt, že Zafira si vezme k deseti litrům).

Je mi jasné, že ten stávající motor u Vitary bude lepší už jen v tom, že nemá turbo, každopádně to je asi vše, do čeho vidím. Klidně vysvětluj, co myslíš tím průvanem (jestli poruchovost, nebo zvýšenou spotřebu).

2015-09-29 17:31:52

lucass:

Zjednodušeně řečeno:

Zážehový (benzínový) turbomotor s přímým vstřikem paliva má nižší spotřebu a kultivovanější chod, hlavně v nižších otáčkách.

To ti průvan v portmoné neudělá.

Na druhou stranu vstřikovače pracují s obrovským tlakem kolem 100 atmosfér (dřívější nepřímý vstřik má jen asi 4 atm.), a trysky jsou mikroskopické s velkým nárokem na kvalitu paliva.

Tento systém navíc produkuje velmi nebezpečné zplodiny, které vyžadují velmi složité a drahé katalyzátory a mikročásticové filtry.

Také řidící elektronika musí být sofistikovanější a spolehlivější.

Suma sumárum:

Velmi drahé trysky, vysokotlaké čerpadlo a katalyzátory, ve spojení s nekvalitním benzínem je to, co tě časem zrujnuje

2015-09-30 20:30:01

korki: Ahoj,tak jsem nakonec objednal eleganc 1,6 4x4,a usmlouval jsem si zdarma loketní opěrku, tažné zařízení,gumové koberce,a povinou výbavu jo a ještě nějaké to ošetření karosérie,bohužel letos ji asi mít nebudu, vypadá to na leden, Zajímalo by mě, jestli si někdo z vás nechá namontovat zástěrky?

MilanT  
Milan
2015-09-30 21:09:09

termi: Jestli jsi ohleduplný řidič ke svému autu a k ostatním, tak si dáš zástěrky i když to legislativa nepožaduje a taky bez ohledu na to, kdo je má a nemá. Za takovým čunětem bez zástěrek si nechávám hodně velký odstup nejen s ohledem na katastrofální stav našich silnic plných děr a následných kaluží, štěrku...A kdo chce mít vnější zrcátka a přední dveře od bláta, tak ať si nedává ani ty přední.

2015-09-30 21:45:46

milant: mam objednané gumové dopředu i dozadu,stejně jako je mam na všech ostatních autech, spíše mi šlo o to, že se dělají dvoje,gumové a plastové, tak jestli s tím máte zkušenosti, na stávající Hondě Accord se mi třeba vepředu utrhaly v zimě.Což bych nerad zopakoval


Odpovědět

1 ......... 11  12  13  14  15 ......... 73