Fórum - Téma


Uvedení na český trh


Fórum Vitara / Escudo / Sidekick IV Uvedení na český trh

Informace o modelu: Suzuki Vitara / Escudo / Sidekick IV


1 ......... 14  15  16  17  18 ......... 73

2015-10-12 20:07:11

plukovník: V mém případě se v obou případech jedná o technicky totožné zařízení.

Pasivní je vnucováno k autům na leasing. Sleduje všechny jízdy, tj auto se jen tak neztratí. Do databáze se koukají při nahlášeném pohřršování, nebo ihned při bouračce.

Aktivní má navíc RFID klíčenku, co ověří autorizovanou jízdu. Každý pohyb auta bez klíčenky uvnitř končí okamžitě na PCO a výjezdem ochranky, pokud ho vlastník neodvolá.

Ceny za GPS/GSM systém jsoh cca 10 tisíc. Za radiového sherloga cca 25 tisíc. Satelitni až k 60.

Roční poplatek aktivního střežení cca 6000. Snížení pojistky to téměř pokreje...

2015-10-12 20:14:17

janamot: Přehled mají v obou případech stejný. Jen u aktivního systému okamžitě reagují na neautorizované použití.

2015-10-12 20:18:21

vagojan: a ty máš možnost si přes nějaké "rozhraní" třeba na PC ověřit, že auto je tam kde má být ?

2015-10-12 20:22:06

vagojan: Ano máte pravdu. Jen u toho pasivního nepoznají kdo v tom jede, proto musí majitel oznámit krádež. A na tento popud vyhledají auto.

2015-10-12 21:35:25

janamot: Ano, souhlasím. Já jsem zmlsaný sherlogem, tak jsem zvolil pfo pocit bezpečí aktivní sledování. Občas pár dní auto nemám pod kontrolou.

A gratuluji k výběru. Já se se svojí stříbrnou vitarou ve stejné konfiguraci rychle sžívám. Tichá na dálnici a bez věčného řazení v zácpách.

2015-10-12 21:47:36

petrat: Nic online jsem nenašel. Webové stránky ani mobilní aplikace nemají data o trasách čerstvějši než pár hodin. Teď mám v systému cestu s dcerkou k babičce, z 8 ráno, návaznou trasu do práce ani cestu z práce tam ještě nemám, až zítra.

Pokud si pamatuji tak aktivní lokalizace jde přes PCO až 5x měsíčně zdarma.

2015-10-12 22:00:52

vagojan: už se na ní těším. :) měla by být za 14 dní. Já budu mít červenou s černou střechou, outdoor paket a černá maska. Právě to popojíždění v kolonách bez řazení je super. Mně Uniqa nabízí komplet s GAP, pasivním střežením a skla 13800. První rok 1000.- sleva. Byla nejlevnější, ostatní pojišťovny kolem 20.000.- a bez jakéhokoliv střežení. A u prodejce v servisu s Uniqou nemají problém s plněním, tak si to u nich taky pojistím.

SAM
2015-10-12 23:45:34

Nemít airbag ve volantu, jevil by se jako optimální zabezpečovací systém Mr. Bean

janamot: janamot: No samozřejmě, že nemají problém s Uniqou. Právě tak, jako neměli předtím problém tuším s Generali. Každý prodejce je u ČNB evidovaný jako pojišťovací zprostředkovatel a od pojišťovny za každou dušičku dostane obulus (tak jako jakýkoliv jiný zprostředkovatel - mají ale výhodu prvního výstřelu a indivindy podmínek . A pokud si každý klient hned pojistné plnění nečerpá nad průměrnou úroveň, pak i likvidátor přivře oko. A všichni jsou spokojení.

p.s. popojíždění v kolonách ať už s řazením nebo bez něho není super v žádné variantě

2015-10-13 00:35:40

SAM: Ale já to nebudu sjednávat u prodejce, ale přímo v pojišťovně. Prodejce mi naopak nabídl 4 jiné pojišťovny. U prodejce v servisu jsem se jen informovala, jestli v případě poškození nemají problém s plněním od pojišťovny Uniqa. Bylo mi řečeno, že ne. Popojíždění v kolonách je vždycky vopruz, ale s automatem trošičku menší

SAM
2015-10-13 00:44:08

plukovník: To by si měl každý s aktivním a aktivovaným pasivním uvědomit: Velký Bratr ho vidí.

janamot: OK, tak to pojišťovna ušetří provizi. A je docela úspěšná, na to kde kdysi byla - protáhla se k Hyundai, viděl jsem jí i u Suzuki.... Ale to je jedno, já jsem to také svého času pojistil u prodejce, na rok nabídl bezkonkurenční nabídku.

Automat- to byl jen šťouchanec do slovíček tak, jak byla poskládaná. Pokud je to auto na nějaké popojíždění po městě, asi to bude vhodnější zvláště pro dámu. Pár jich s automatem znám

2015-10-13 06:30:16

sam: Popravdě jsem pán, řazení mne baví. Ale šel jsem do automatu. Popojíždění v kolonách je peklo, zejména když mám v autosedačce dcerku co trpí kinetozou.. to potom než se přejede baranďák má člověk nadílku co může uklízet.

Slovy tříleté slečny, nové autíčko necuká, neskáče a málo vrčí.

Plus automatu ve vitaře: klidná plynulá jízda ve všech rychlostech, nízký hluk motoru v dálničních rychlostech. Skutečně dobrá a rychlá akcelerace (kratší 1 a 2).

Pravda že po zpomalení při předjíždění na dálnici do kopce s tempomatem s požadovanými 125 (gps 118) elektronika neváhá podřadit na 4 a roztočit motor nad 4500 otáček. Než si hodí 5 a až z kopečka dolů dá za 6, kterou drží po rovině.

Věřím že s turbem bude automat ještě příjemnější, nechtít auto na 10 let ale jen na dobu záruky.. pak by stálo za zvážení... i když turba rád nemám)

Mínus automatu: co rok či max dva olej v převodovce. A asi si sjedu víc brzdy, nechci mu přidávat zbytečně cykly při řazení pod zátěží + jiné odstupňování. Tj žádné brždění jen motorem s meziplynem z dálniční rychlosti až téměř do zastavení. Tj s pákami podřadím jen jednou či dvakrát na dlouhá klesání.

Režim M používám jen v podzemní garáži, držím tam jedničku, otáčkky do 2000, ale na D by to furt řadilo 1-2 (4 patra dolů).

2015-10-13 09:16:23

SAM: ano, 90% jízda ve městě, takže automat je lepší. Mimochodem i manžel, který přes 30 let jezdil s manuálem už dneska má automat a nemůže si ho vynachválit. Nejen ženy, ale i dost mužů dnes už jezdí s automatem. Většina dražších SUV má automatickou převodovku.

2015-10-13 09:33:52

janamot: Automat to musí být dobrý automat... Francouzská robotizovaná převodovka je peklo.. a DSG v superbu mne také vadilo se svým cukáním. Klasický hydroměnič ve Vitaře (ale i ty 4kvalty ve Splashi a Swiftu) jsou o něčem jiném.

Jinak první čepování za mnou: Provoz převážně praha v zácpách, jednou dálnice nad 120. Počítačová spotřeba 6.8 a průměr 33km/h, spotřeba dle čepování 7.35. Takže s automatem spokojenost i po této stránce (jízdy jako barandov a radlická do kopce v koloně.. tempem pěší chůze...)

2015-10-13 09:37:33

mel jsem sveho casu tu cest jezdit s peugeotem 405 s aut.prev. stari 20 let pouze 4stupne najeto 300tis benzin 1.8 a nemohl jsem si ho vynachvalit samozrejme pokrok nezastavis ale nejake tsi na rozjezd dostalo na prdku vzdy interier jak novy neoloupane plasty nic nevrze neskripe mekka pohodlna kresla a hlavne zadne zavady jen bezna udrzba

2015-10-13 10:07:48

vagojan: tak to je pěkná spotřeba na automat v pražských kolonách a do kopce. No, už se na ní těším.

2015-10-13 20:01:35

kimak: Ad Tvoje pojištění - jak jsem psal, nešlo mi do hlavy, že já platím přes 17.000,-- se stejným, vlastně nachlup stejným pojištěním, ale rozdíl dělá právě to pojištění proti krádeži, což dělá přes 5.000,-- ročně. Pravda, s Grand Vitarou, takže cena přes 600.000,-- a vyšší objem a výkon, což se taky připočítává.

2015-10-13 20:18:09

sam:

Po pravdě řečeno, mít stále Velkého Bratra za zadkem v případě auta pouze za půl milionu asi nemá smysl.

Tím spíše, když se nám na silnicích zatím Velký Bratr nestačil infiltrovat do života jako nařízená povinnost

2015-10-15 11:47:55

se sblaznim smlouvu jsem podepsal 30.dubna,5.rijna auto vyrobili a stale ho nemam a nikdo nevi kdy bude,prodejce v Nymburce pry nevi co se deje pry uz 14,dni auta nedorazila cekaji na 11 vozu ktere uz meli predat a centralni dovozce do cz asi mlci,nebo resi nevim v kazdem pripade ve smlouve je predani vozu do 6 mesicu no moc casu uz nezbiva a co pak vazne netusim co sem kurva komu udelal

2015-10-15 12:20:33

kimak: Nezoufej, mě vyrobili 30.9. a dorazilo před týdnem, od uterka jezdím. (taky jsem objednával na jaře)

rabbit

MilanT  
Milan
2015-10-15 12:25:35

Jestli oni v tom Maďarsku teď nemají jinčí starosti jak Vitary...imigranti, cinknutý motory do Audi...


Odpovědět

1 ......... 14  15  16  17  18 ......... 73