Fórum - Téma


Uvedení na český trh


Fórum Vitara / Escudo / Sidekick IV Uvedení na český trh

Informace o modelu: Suzuki Vitara / Escudo / Sidekick IV


1 ......... 22  23  24  25  26 ......... 73

2015-11-16 17:08:30

nomadm: Já mám 4×4.elegance, měsíc necelej,najeto 3600km,a vše ok .V naprostém pořádku žadný problémy.

2015-11-16 19:55:43

nomadm: z vrzanim dveri zatim problemy nemam ale jelikoz jsou vsechny panty uplne suche je brzke vrzani na snade vzal jsem tudiz bilou vazelinu ve spreji a vsechny prostrikl

MilanT  
Milan
2015-11-16 20:02:48

kimak:

Když jsem to vrzání dveří studoval na tom slovenském fóru, tak jsem si taky myslel, že jim vržou dveře v pantech. Jenomže pak mi došlo, že jim asi vržou dveře za jízdy . Alespoň uživatel "fabko" psal, že má mokré gumové dorazy dveří. Ale že by se natolik kroutila karoserie a zavřené dveře se hýbou, tak to je hodně divný - http://www.suzukiclub.sk/showthread.php?t=2839

2015-11-16 20:26:23

stejným problémem trpí focusy

za určité teploty začnou vrzat dveře

dělá to těsnění

asi jde o mikroposuvy, které se takto projevují

stačí lehce ošetřit gumu

2015-11-17 09:39:02

to se me taky nezda ze by se az tak kroutila karoserie to by pak vrzalo ne jen pri urcitych teplotach ale hlavne na nerovnem povrchu

2015-11-17 17:01:05

mám dotaz: hlavně pro ty, kteří mají automat a bezklíčový start. Vlezete do auta, šlápnete na brzdu a hned startujete nebo zmáčknete jednou, podruhé a pak až brzda a na třetí zmáčknutí startování? Tak mi to ukazoval prodejce, ale manžel tvrdí, že ta dvě zmáčknutí (ACC a ON) můžu vynechat a rovnou startovat. Nemám z bezklíčovým startováním zkušenosti a nechci to dělat špatně. Díky za rady.

2015-11-17 19:41:07

janamot: Já teda nemám "automat", tudíž může být můj příspěvek neadekvátní, ale pokud chci nastartovat svojí Vitaru, pak sešlápnu spojkový pedál, stisknu tlačítko " Engine/ Start/Stop/, rozsvítí se mi kontrolky a zároveň s tím nastartuje motor.

2015-11-17 19:51:51

janamot: Startuji normálně. Tj nasednu, sešlápnu brzdu a zmáčknu start tlačítko.

Po delším stání (týden a víc) či ve velkém mrazu bude baterii šetřit ten dvoustupňový postup (po zapnutí zapalování se natlakuje palivový systém a proběhne kalibrace (tak 2-3s co by sevtočil startér zbytečně).

2015-11-17 20:25:24

Díky moc za rady! Budu tedy startovat rovnou.

2015-11-17 20:44:10

omlouvám se, ale mám ještě jeden dotaz: jak máte nastavený RBS? Já tam mám z továrny "daleko", prodejce tvrdil, že je to lepší, ale nevím. Jezdím 90% po Praze v kolonách a tak nevím, jestli by nebylo lepší "blízko". Mám auto od soboty a ještě to ani jednou neseplo ani v Praze ani na dálnici. Tak nevím, na jakou vzdálenost to reaguje. Díky!

2015-11-17 20:59:34

janamot: Nerad se lepím autům na zadky, tak mi i v Praze vyhovuje vzdálená reakce RBS. Zatím vždy zareagoval když jsem zůstal s nohou na plynu zatímco předemnou už́ brzdili (a byl jsem nepozorný, píská tak 2s před vlastním leknutím z periferního vidění a prudším brzděním). Zatím vždy jen RBS varování.

Tempomat mám nastavenoý na střední vzdálenost. Při krátké to moc brzdí a zrychluje. Při dlouhém moc aut předjíždí a řadí se předemne. Tempomat je dobrý i na tunely a vnitřní i vnější okruh.

2015-11-17 21:06:22

vagojan: díky moc za rady!

2015-11-19 18:09:00

Takovej malej offroad test ... na to, že to má siniční gumy, vcelku dobré. Ale nesmí zapršet.

https://www.youtube.com/watch?v=0feAjSb6Lfw

2015-11-20 08:41:20

marcel: Já bych s tím do opravdového terénu moc nejezdil ani za sucha.https://www.youtube.com/watch?v=updM1UVlW2s

2015-11-20 08:50:22

Na zkřížení vyškolíš každé auto pokud nemá uzávěrku. A které SUV jí také má...?

2015-11-25 19:59:19

marcel: Tak nějakou tu polňačku to jistě zvládne, ale mám doma ještě Grand Vitaru a věřte mi, tohle do "terénu" není :-D Ale doufám, že majitelé Suzuki Vitary jsou si vědomi toho, že tohle autíčko je spíš na zasněžené silnice :-D Do lesa a na pole beru ale GRAND VITARU, protože to je auto do terénu a pokud na ni máte kvalitní pneu. pak tohle auto snese pořádnou čočku a limitem se stává pouze světlá výška... Jinak je to tank :-D

2015-11-26 11:15:21

pajiss: Tak, tak - je to "přejmenovaná" SX4 s novou hezkou kastlí, ale s původní Vitarou nelze vůbec srovnávat - z marketingového hlediska je to jistě dobrý tah, který určitě zvýší prodeje, ale zase na druhou stranu tak trochu "klamání spotřebitele" . Je to bohužel trend dnešní doby.

2015-11-26 11:31:43

Jako marketingový tah to je téměř dokonalé

Na rozvoru staré SX4

S rozměry staré SX4

A o 100 000 Kč dráž

Nelze než smeknout klobouk

Samozřejmě je tady vylepšený allgrip

Interier vypadá líp

Větší kufr. Lepší světla. ....

A když to dostane turbo, tak to i pojede

Mimochodem manželka si byla vyzkoušet 1,6 benzín a říká: " já měla skoro pořád plyn až na podlaze, to auto nejede "

OT:

Byli jsme vyzkoušet také nový motor Nissan 1,6 84kW v Dusteru

Ufff, slabounké . To je i Vitara v porovnání s tím střela

A v jízdních vlastnostech je daleko vepředu

2015-11-27 06:57:44

petrat: Něco mi říká, že jezdíte oba v turbodieslu. A srovnáváte plochý průběh točivého výkonu motoru s čistou atmosferou. Stlačení plynu nemá na výkon vliv, hlavní limit jsou otáčky. Klidná jízda 1200-3200, když potřebuju odpich tam stejně jako u GV 3500-5200. Výhoda u malé vitary jsou dlluhé převody (automat), U GV jsem měl a dálnici 4000 otáček, u prcka 2200...

Vitara splňuje mé požadavky více než GV...ano připadám si jak v malém autě. Vím že objet republiku po hraniční čáře by oproti GV stálo allgrip život. Tahat tunový valník brambor z pole s novým prckem také nebudu...

Co bych na Vitaře změnil předělal (ale žíly mi to netrhá):

rozvor z scrosse, větší kufr a místo na nohy vzřadu

sedačky s méně sportovním vedením (mám velký zadek a je od rantlu k rantlu (183cm a 110kg) - ale jinak je sedadlo/posez ergonomičtější než v GV - záda nebolí

průběh reakce plynového pedálu (ale mají ho tak prý šechny suzuki od 2013) - dlouho to spoří a pak se najednou roztočí moc - na dlluhé úseky užívám raději tempomat).

Jinak nelituji - jiné alternativy by byly o 200t dražší a nabídly by víc než potřebuji. Největší terény jsem stejně projel s trabantem... a horší vitara není.. s tím co umím, jak a kudy řídím vím že mne nikde nenechá. Nepotřebuji testovat limity své a auta na ofroad hřištích.

2015-11-27 11:21:22

to je jasné nejde srovnávat naftu s benzinem,já jsem s tím benzínem max. spokojen stačí vytočit nad 3500ot a auto jede jak kráva a s lehkou nohou na plynu v rámci rychlostních limitů ani nevím že tam ňákej motor je přeci jen 88kW na cca 1200kg je dost


Odpovědět

1 ......... 22  23  24  25  26 ......... 73