Fórum - Téma


Uvedení na český trh


Fórum Vitara / Escudo / Sidekick IV Uvedení na český trh

Informace o modelu: Suzuki Vitara / Escudo / Sidekick IV


1 ......... 23  24  25  26  27 ......... 73

2015-11-27 12:12:55

vagojan:

Teď mám odježděných 130tkm s fokusem 1,6 atmosféra 74kW

To je lenochod co se musí točit

Ale žít se s tím dá

Jen při předjíždění raději vypínám klimu

Dnes jsou ta auta těžká a motory udušené

Manželka jezdí starou octávu 1,8 turbo benzín

Takže když sedla do vitary tak měla pocit, že to auto stojí

Dokonce ani v modu sport ji to nenadchlo

Ale myslím, že by si časem zvykla

Prostě auto na rozumné ježdění

2015-11-27 13:00:47

petrat: Rozumné ježdění....

Když člověku chytnou saze.. zaředí sport režim aby to drželo v zatáčkách a nepustí otáčky pod 3000... pak je třeba mít hodně rozumu... aby se jezdec nenechal unést... Když se chce, tak to je živé a velice svižné autíčko.

2015-11-27 13:34:56

vagojan: ta starší SX4 ten režim měla ?

Nebo to dali až do S - crosse ?

MilanT  
Milan
2015-11-27 13:48:19

petrat:

SX4 ten režim Sport neměla, protože to není SUV ale CUV.

2015-11-27 13:57:15

milant: rozumím, měl jsi na myslí ÚV KSČ

Jasně, takže až allgrip má mody pro 4x4

MilanT  
Milan
2015-11-27 14:03:27

petrat: Nedělám si srandu (některým tady se to od jisté doby nelíbí)

SUV = Sport utility vehicle - https://cs.wikipedia.org/...iki/Sport_utility_vehicle

CUV = Crossover utility vehicle - https://cs.wikipedia.org/wiki/Crossover_(automobil)

Jinak módy pro 4x4 byly už před AllGripem u SX4 (režim "auto" a "lock")

2015-11-27 14:22:11

milant: Pokud se pamatuji tak 2wd, auto a snad i ten lock. SX4 2011.

Ale řídil jsem ji jen 3 dny.

Motor oproti vitaře v Auto režimu živější (plynulá reakce na plyn). Ve sport režimu je Vitara zážitkové auto.

Za 1600k,m jsem ujel cca 10 ve sport režimu. Jsem holt usedlý :)

Definice zážitku :

Ano mohu se kochat, 90 za hodinu, 5 nebo 6 v převodovce a 1500-2000 otáček.

Ohrožen jedním předjížděčem, který mé kocháni neakceptoval a 2x se pokusil s čoudícím dieslem předjet (aby se řadil kvůli protijedoucím vozidlům) jsem hodil sport a přidal plyn... a prokličkoval se do vzdálenosti dostatečné...

za taky to byl zážitek (mé limity jsou níž než limity auta)

MilanT  
Milan
2015-11-27 14:48:28

vagojan: Jak mám rozumět pojmu "zážitkové auto"?

Je to zážitek a adrenalin ho řídít nebo mám zážitek z kochání se pomalu ubíhající okolní přírodou?

vlasta  
Vlastimil
2015-11-27 15:10:04

milant: obojí je možné

2015-11-27 16:15:16

petrat: https://www.youtube.com/watch?v=hmHbg2biBXw Kdo říkal, že Vitara stojí? :-D

2015-11-27 16:28:46

vagojan: Děláš to dobře, taky budu hájit čest Vitary až do konce svých dnů :-D Je pravda, že když do toho přesedneš z přeplňovanýho dvoulitru nebo oturbený atmosféry...je to tak trochu " šok." Ale..., když jsem ji prvně zkoušel, říkal mi prodejce, že je to " vysokootáčkový" motor... Dobrá rada. Pokud se chceš svést a to auto to vážně umí, je potřeba pracovat s ním podle jeho naladění...Problém je ten, že každej se chce dostat na papírovou hodnotu spotřeby paliva a dle toho pracuje s motorem, což je v případě, že se chceš kvalitně svést, proti přesvědčení povaze motoru... Ten motor si to vytáčení nechá líbit i bez režimu sport :-D Ale aby jsme nevypadali, že nemáme špetku soudnosti... Objem ničím nenahradíš a je pravda, že jsou silnější motory, které táhnou třeba od spodu a nemusíš kvůli pobavení z jízdy drtit plynový pedál až k podlaze...Nicméně, i tak jsem toho názoru, že na nepřeplňovanou 1.6 atmosféru je to živý autíčko. O režimu sport nemluvím, to je totiž návyková látka :-D

2015-11-27 18:10:07

pajiss:

dobře zajetá kára

mimochodem ty rozsahy podobné jako u fokusu 1,6

2ka 100kmh

3ka 140 kmh

těch 200 jsem nezkoušel, ale to by fík asi určitě taky nedal

MilanT  
Milan

kimak, 2015-11-17 09:39:02 napsal:

to se me taky nezda ze by se az tak kroutila karoserie to by pak vrzalo ne jen pri urcitych teplotach ale hlavne na nerovnem povrchu

2015-11-28 19:41:23

kimak: Něco k tuhosti karoserie a zavírání dveří ve videu od 4:30:

????-????? Suzuki Vitara 2015 (?????????? ? ???????? ?????????????)

????? ?????? ???????? ????? ?? ????? ????????? ? ?????????? ? ??????? ?? ??????????? ????/?????????. ??????????????? ????????? ? ??????????? ?????? ??????? ? ???? ??? ???? ???????????????? ??????? ????? ????? ?????? ??????. ?? ???? ??????? ??????? ????? ?? ??????. ???????? ?? ???????? ?????????????? ???????????, ?? ????? ?????? ???? ???????????? ???????! ? ??? ???????????? ? ?????? Suzuki Vitara 2015 – ???????? ??? ??????????:

2015-11-28 21:23:42

hmm takze se to krouti jako prase dvere na zadni sedadla jsou ok a ostatni na hovno,docela by me zajimalo jestli jeste nekomu tady na foru to taky tak blbne jo a navic zima zatim nic moc ale rano po nocní bylo cca -1c' a auto stalo venku a ty pitome pate dvere se taky nechteli zavrit jestli jak stuhli ty gumove dorazy netusim uvidim az zacne poradne mrznout

MilanT  
Milan
2015-11-28 22:17:32

kimak:

Pokud můžu být tak trochu OT, tak když to srovnám s SX4, tak jsem nikdy neměl problémy. A to si pneu měním sám a tak to heverem auto něco nakroutím. A kolikrát jsem do autta lezl (na heveru) protože jsem něco zapomněl. Všechny dveře se otevírají a zavírají bez problémů.

Neznám předepsané rozměry škvír karoserie Vitary a tak jen pro zajímavost SX4. A že ty mezery u pátých dveří jsou dost hulvátský (až 7 mm) a třeba je s kroucením dveří (karoserie) počítáno.

Nebo na zadní tlumiče dát rozpěrnou příčku.

2015-11-28 23:00:51

Každá kára se bude kroutit

Na fokusu mi od počátku šly špatně zavírat 5té dveře

Stěžovalo si na to mraky lidí

Dnes má auto najeté 130tkm a zavírají se v pohodě

.

Ještě ke kroucení

Měl jsem tečku na čelním skle od kamínku

U jednoho zákazníka se parkuje tak, že LP kolo musí najet na obrubník cca 12 cm a další kola zůstanou na silnici

Dojdu k autu a na skle prasklina 12-15cm

Předpokládám, že se to pokroutilo až to sklo nedalo

MilanT  
Milan
2015-11-29 09:35:43

petrat: Souhlasím, každý auto se nějak kroutí. I na Hummera se prodává zadní příčka proti kroucení - http://www.tuningcardesig...dni-H-vyztuha-d203004.htm

A přitom tohle auto by mělo být vyráběno pro těžší terén a "nekroucení" by mělo být jeho vlastností. Ale uznávám, že H2 je civilnější a méně vojenské než H1.

2015-11-30 10:05:55

kimak: Páté dveře asi nepůjdou nikdy úplně ideálně nebo možná až se ochodí dorazy. Trochu pomůže malinko zašroubovat gumové špunty, mě dost pomhlo cca půl závitu. Tak by při zavřeni nebyla vůle, ale aby šlo co nelépe zavírat vlastní vahou dveří.

rabbit

2015-12-01 20:33:15

Dneska jsem si zajel na pěkný místečko, kde se dá auto trochu prohnat, chvilku rovina, pak do kopce, s kopce, zatáčky a zase rovina...No autí jsem nešetřil a dával mu pěknou nálož...jenomže čím víc jsem na to šlapal, tím spíš byl ten motor ve svém živlu. Ještě teď jsem v euforii Ta jízda s ním je návyková a jestli mi někdo bude tvrdit, že to nejede...tak já ho snad půjdu svést až mě docela mrzí, že jsem si tenkrát nevyzkoušel sportovního swifta, to musí být ještě větší zážitek to jsou všechny 1.6 atmosféry takhle zábavný?

MilanT  
Milan
2015-12-01 21:37:44

pajiss: Jestli jsou atmosféry takhle zábavný? Přesně ti rozumím, co tím myslíš. A proto si myslím,že budeš souhlasit s tímhle článkem - http://www.speedempire.cz...lepsi-100-nebo-1000-koni/

Já se pod ten článek podepisuju a vypíchnu tohle: " Zábava není jen o výkonu. Ani o rychlosti. Je to o souznění se strojem, o tom uspokojivém procesu řazení, kdy tam s lupnutím zapadne kvalt, pustím spojku, vyrovnám otáčky a pak proženu ručičku po celém otáčkoměru. A nepotřebuju u toho jet 200 za hodinu."

Ale chápu, že jsou řidiči, pro které není řízení auta cíl. Cílem je pro ně bod B, do kterého dojedou pomocí asistenta držení se v pruhu, tempomatu, automatické převodovky, asistenta rozjezdu do kopce, asistenta sjíždění z kopce, asistenta brzdění, dešťového senzoru, senzoru osvětlení...


Odpovědět

1 ......... 23  24  25  26  27 ......... 73