Fórum - Téma


Uvedení na český trh


Fórum Vitara / Escudo / Sidekick IV Uvedení na český trh

Informace o modelu: Suzuki Vitara / Escudo / Sidekick IV


1 ......... 24  25  26  27  28 ......... 73

2015-12-02 00:21:58

Souhlasím s váma borci, Vitarka je pěkně zábavná.

Režim sport s řazením tesně před omezovačem a to jak se dravě vrhá do zatáček je úžasné a pekelně zábavné.

Na mé pravidelné trase mám už vytipované úseky (hlavně s těma zatáčkama ), kde přepínám moc rád na sport, ne vždy to ovšem situace dovolí

Těsně před benzínovou Vitarou jsem jezdil s Insignií v turbodieselu 118kw a na stejné trase, ale zábavy jsem si vůbec neužil. Zábava skutečně není o výkonu. Např. předjíždění kamiónu v Insignii znamenalo při čtvrté rychlosti tupě zmáčknout plyn a turbo už se postaralo. S Viarkou je to typicky benzínové, podřadit do vysokých otáček a teprve autí vystřelí k předjetí kamiónu, ale toto mě prostě baví.

Samozřejmě jako většína nadávám na mediacenter a pár drobností, ale kvůli němu jsem si to auto nevybral Já jsem po dlouhé době ježdění v nudných "traktorech" nadšený opět z benzínáku a jeho vlastností. Jsem zvědavý ještě jak si povede Vitarka ve spolehlvosti, protože každý diesel co jsem za poslední dobu jezdil dlouhodobě, tak měl se spolehlivostí problém a opravy mého zaměstnavatele i přes pravidelný servis a slušné zacházení vyšly na desetitisíce navíc. Vitarku jsem si vybral právě kvůli její jednodušší konstrukci

2015-12-02 16:53:39

u nas na te naprosto neustale ucpane silnici 38/1 se moc dovadet neda ale pri predjiždeni asi 3 prelozenejch řepaku s mega sajtnama s kterejch v kazde zatacce pada repa co dokaze rozmlatit celej predek auta podrzel trojku a pri zarazeni ctyrky koukam 150 a motor si jen prede a ten zvuk nadhera

2015-12-04 17:59:04

Ahoj jsem tu novej,jsem čekatel na VITARU 1.6 Benzín 4x4 snad by měla být už příští týden Mám otázku jak se dnešní nová auta zajíždějí,někdo mi říká že to mám hned vzít na dálnici a pořádně to protáhnout a někdo zas radí že prvních 1.000km to moc netočit tak nevím,díky všem za radu.

2015-12-04 18:15:09

xenofob:

Jezdit běžným způsobem

Nevytáčet , zbytečně nedržet v otáčkách

Ale taky nepodtáčet

Prostě naslouchat motoru a rádio nechat vypnuté

Jo a kdyby jsi věděl jak prodejci převážejí nové auta po dálnici na krámy

Tak pak bys neřešil jak zajíždět

2015-12-04 18:26:07

OK dík,co že oni to převážej? já myslel že to vozej na kamionech? Ještě k tomu zajetí budu s tím většinou jezdit do práce a z práce je to 10km tak nevím jestli než takhle jezdit jestli to opravdu nejdříve nevzít na nějakej delší výlet.

MilanT  
Milan
2015-12-04 19:30:18

petrat:

To jako to ještě neprodané auto má povinné ručení? Na koho je pojištění napsané, na jak dlouho se platí a kolik? A to fakt jezdí bez vyplněného technického průkazu na nějaký převozní značky? To pak taky stáčí tachometr? Jak zamaskují prvotní ojetí pneumatik? Kdo platí dálniční známku?

Ptám se, protože asi víš něco víc a mě to zajímá.

Já měl na tachometru 4 km a to si nějak nedovedu představit, na který dálnici ujeli 4 km.

  • ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Xenofob:

Určitě s tím nedělej ty krátký pojížďky do práce. Vem to na výlet nějakých 100 km a hlavně hodně řaď (i převodovka se musí zajet), nejezdi dlouho ustálenou rychlostí ,brzdi opatrně (i destičky a kotouče se musí zajet a zvyknout si na sebe), bacha na smyky (nové pneumatiky jsou horší než sjeté) a prostě se tak sžívej s autem. Vytáčej to maximálně do 3 tisíc otáček a když to vydržíš ten první tisíc km, tak tomu pak můžeš klidně naložit víc. Ono je to i v zájmu bezpečnosti jezdit ze začátku opatrně, na včechno si musíš zvyknout, na výhled z auta, na brzdy, na mrtvé úhly, na rejd, na to kde ti končí a začíná auto...

Doporučuji před vyjetím zkontrolovat utažení kolových šroubů.

2015-12-04 19:43:58

milant: ano, info od zdroje

na detaily se musím doptat

nejhůře to je u malých objemů

nikdo nechce ztrácet čas přejezdem

2015-12-04 19:44:17

milant: Super moc dík

2015-12-04 19:47:34

milant:

ještě bych doplnil, kontrolovat olej

(a samozřejmě další náplně)

mě to vždycky přišlo, že se to zajelo "životem"

fasoval jsem už 4 služební auta jako nové a to zajetí vlastně šlo s tím jak člověk jezdil do práce a za pracovními povinnostmi

vyvaroval bych se zatím dálnici pokud bude auto menšího obsahu

2015-12-04 19:53:09

petrat: OK diky

MilanT  
Milan
2015-12-04 20:00:39

petrat: Tak jasně, častěji kontrolovat náplně jestli to nějak podezřele neubývá nebo někde neteče.

Jinak xenofob psal, že čeká na 1,6. Ale nějak jsem nepochopil souvislost dálnice a auta s menším obsahem. Jako motoru nebo kufru? Obecně není monotónní jízda po dálnici vhodná pro zajíždění aut s jakýmkoli obsahem.

2015-12-04 20:05:28

milant:

Myslel jsem to v souvislosti s převozem auta k dealerovi

Ty maloobsahy prostě hoši nešetří (doba je taková že se furt spěchá)

To auto nemusí typicky jít hned k zákazníkovi

Může nějakou doby být jako předváděčka a pak se prodá

Mimochodem známá si pořídila předváděčku a zatajili jí, že auto bylo klepnuté a přelakované

Přišlo se na to až náhodou . Zřejmě to prodejce dělal na své náklady bez pojistné události

MilanT  
Milan
2015-12-04 20:15:47

petrat: Tak pokud to kupuju jako předváděčku, tak už s nějakým zajetím musím počítat. A je mi jasný, že s takovými auty se nezachází v rukavičkách a každý si chce vyzkoušet, co to umí aby nekoupil zajíce v pytli. Xenofob ale kupuje novotu na objednávku a tam to asi pojede na kamionu.

2015-12-04 20:21:53

Jo je to nové,předváděčka to není.

2015-12-04 20:59:58

Pro zajíždění suzuki doporučuje proměnlivou zátěž. Vyhnout se dlouhým dálničním přesunům v konstantní rychlosti.

Prvních 1000km je zakázáno táhnout vozík a těžší terény (vyprošťování).

Když pojedeš v rámci předpisů a budeš́ se řídit doporučením na řazení rychlostí, tak bych se zajíždění nebál. Otáčky pro prvních 1500km mezi 1500 a 4000. Vyhnout se monotóní zatěži (nemít stejný režim motoru víc než 5-10minut).

Já si s automatem moc vybírat nemůžu, řadí si sám.

milant: No já předváděčku šetřil, před sednutím do vozu jsem úodepisoval nehezkou spoluúčast :)

Spíš bych se bál koroze výfuku a stavu katalizátoru. Průměrný okruh 5 km...

2015-12-05 06:15:47

petrat:

..."info od zdroje".. ???

Já tomu říkám "Urban Legend", neboli ve volném překladu pěkná pitomost.

Moc by mně také zajímalo, jak to ti uspěchaní hoši, co nešetří "ty maloobsahy" hdyž je převážejí po vlastní ose, vlastně dělají, když řídící jednotka z výroby je tzv. "uspaná" a dovoluje pouze nastartovat motor a fungovat ve zvláštním režimu.

A hlavně,

doba, kdy se vyrobené Škodovky převážely po vlastní ose z Mladé Boleslavi do téměř jediné pražské prodejny Na Jarově, a ještě se na to nabírali brigádníci, je asi tak čtyřicet let pryč.

Jinak, plně souhlasím s Milanem.

Auto koupené jako nové, nikdy nemohlo být použîté jako předváděčka, protože by se jednalo o snadno prokazatelný podvod, za který by padaly hlavy.

Nové auto pokud je rovnou z kamionu, by opravdu mělo mít na tachometru 4 km, což je známka "prvotně oživené" řídící jednotky.

Vagojan:

Tak tomu, že jsi předváděčku šetřil a že ti dali předem podepsat nehezkou spoluúčast za případné poškození, stoprocentně věřím a je to tak v naprostém pořádku.

Narozdíl od někoho, kdo se chvástá, že dostal jen tak mýrnyx týrnyx auto od prodejce na tři dny na vyzkoušení...

2015-12-05 13:19:50

plukovník:

Klidně to pusť z hlavy

Nemám důvod tady psát nepravdy

A nemám důvod tady zakládat nějaké plameny

.

Auto na víkend

Kolega už měl takto půjčení na víkend 3 auta

.

Testovačka

Byl jsem 3x zkoušet dustera. Nic jsem nepodepisoval

Suzuki Vitara, Cross , taky jsem nic nepodepisoval

Seat Leon, tam jsem podepisoval a chtěli vidět řidičák. Ale pak jsem dostal klíče a jezdil sám bez doprovodu

Subaru nic jsem nepodepisoval

Nevím jak přesně to mají ošéfované

2015-12-05 14:04:35

petrat:

Stručně řečeno:

Plukovník je akurátní člověk, pevných zásad.

Z toho pramení i jeho názor, že Vitara-Nevitara, Duster-Neduster ,

než kupovat "výhodně" předváděcí (výkendové) vozidlo s najetými 5 000 km , s "úžasnou" slevou 50 %, je lépe koupit korektní ojetinu od prvního majitele, co má nalétáno 100 000 km.

To se ale plukovníka netýká, protože je to starší pán, co za nové peníze chce nové zboží. Plameny neplameny...

P.S.

To předváděcí vozidlo měl na víkend půjčené kolega?

Proč jsi této možnosti nevyužil i ty ?

Takto konkurovat autopůjčovnám přece nemá chybu

(...a to myslím upřímně ...

Skoro jako ministerský předseda.)

2015-12-05 14:57:04

plukovník: " .... To předváděcí vozidlo měl na víkend půjčené kolega? Proč jsi této možnosti nevyužil i ty ? .... "

.

.

On kolega měl hooodně vykrmené prasátko

A byl ochotný ho rozbít

I díky tomu jsem si pojezdil s BMW X1

Mimochodem supr se vrhá do zatáček a automat téměř čte myšlenky řidiče, ale jako nejlevnější BMW z řady X je i dost ojebané

.

Já zatím dokrmuji naše prasátko a vozím se jen kolem autosalonu

Tož tak a více třeba v PM

MilanT  
Milan
2015-12-05 15:11:25

plukovník:

Dneska když někomu chci půjčit svoje soukromý auto, tak si to setsakra rozmyslím. Nejen kvůli zničení, ale třeba kvůli tomu, že si někdo může natankovat bez zaplacení a já pak budu lítat po úřadech, vysvětlovat, obhajovat se....? Ani náhodou. Na krámě mi taky nepůjčí brokovnici abych si jí na tři dny vyzkoušel bez sepsání jakékoli smlouvy.

A v práci mi služební auto zaměstnavatel svěří až když mám smlouvu na používání auta, pojistku proti blbosti a musím mít platné každoroční školení řidičů. A navíc mě sledují přes satelit. Takže ty autosalóny poskytují vskutku nadstandardní služby, všechna čest za tu důvěru.

Proč já blbec kupoval nový auto, když můžu o víkendech na chalupě huntovat zadara půjčený nový? A to myslím taky upřímně, jako zesnulý premiér.


Odpovědět

1 ......... 24  25  26  27  28 ......... 73