Fórum - Téma


Uvedení na český trh


Fórum Vitara / Escudo / Sidekick IV Uvedení na český trh

Informace o modelu: Suzuki Vitara / Escudo / Sidekick IV


1 ......... 45  46  47  48  49 ......... 73

2016-04-22 14:53:46

Ale popravdě by mě zajímalo, proč nám nefunguje star stop...i když bych si na něj stěžoval doufám, že je to jenom tím, že auto má málo najeto a aktivuje se to až řekněme při 1000km

2016-04-22 15:00:30

Skúsim zistit, ak sa niečo dozviem, dám vedieť.

2016-04-22 15:03:32

frcko: Ok, byl bych rád(kolik máš najeto?)

2016-04-22 15:38:14

lubos: Zdrc, řešil jsem to na samostatném vlaknu, Start-stop taky nufunkční, najeto 3.200km a nic takže zatím si užívám jízdu bez zdechání

2016-04-22 15:42:04

loui24: Jasný, ale konec konců je to nový auto a má fungovat na 100% i když je to otravná věc

2016-04-22 15:42:16

lubos: zatiaľ iba 170 km, auto mám dva dni

2016-04-22 15:58:19

frcko: Já dneska třetí

2016-04-22 18:42:14

Tak dneska vyzkoušenej nedobrovolně 2 stupeň radaru

Ale start stop pořád nic

2016-04-22 19:11:49

lubos: šťastný to muž...

2016-04-22 20:29:40

jurashek: Možná ano, možná mě za to ukamenujete, ale jelikož jezdím 99% město, kde jsou všude zkurv*ný semafory, tak by to nebylo na škodu

2016-04-22 20:53:58

lubos: Já myslím, že je to otázka zvyku. Mi to při občasném použití auta tímto S-S vybaveného nějak nejde přes nos, vadilo mi to....ale když to pak bude i ve vlastním, třeba se s tím zžiju, co já vím. Každopádně by to mělo být funkční, ale s možností pohodlného zneškodnění, pokud by to vadilo až příliš. Tak bych to viděl. Zatím...než to začnu provozovat. pak uvidím.

MilanT  
Milan
2016-04-22 21:19:54

Luboši, čemu nebo komu by to nebylo na škodu?

Nikdo tě určitě nebude kamenovat, ale co vlastně pozitivního čekáš od toho systému S/S? Já jsem zatím nepochopil, proč byl uveden do praxe.

2016-04-22 21:28:17

milant: Aby neběžel motor na semaforu? Když si vemu, kam nejčastěji jezdím, tak

1. cesta 8 semaforu

2. cesta 7 semaforu

3. cesta 8 semaforu

4. cesta 9 semaforu

5. cesta 7 semaforu

a to jsou jenom cesty do cíle, takže i se zpáteční cestou je to dvojnásobek, a když si vemu, že na každém semaforu strávím minutu, tak v nejhorším případě mi 18 minut nepoběží motor na prázdno?

MilanT  
Milan
2016-04-22 21:59:03

lubos: Pořád jsem se nedozvěděl, komu a čemu to vadí? Tomu motoru? Jak mu konkrétně škodí, že poběží na volnoběh 18 minut celkového času na semaforech?

Vidíš, já skoro celý svůj život prožil v bludu, že časté starty motoru (startéru, baterii...) škodí. Je potřeba v krátkém okamžiku rozpohybovat soukolí, které by se jenom tak líně převalovalo na volnoběh.

Svého auta si vážím a opečovávám ho (nebylo zadarmo) a nedovedu si představit, že bych na pár kilometrech měl 18x chcípnout a nastartovat motor. Každý ale uvažujeme jinak.

2016-04-22 22:02:38

milant: kdyby to tak kurvilo motory, startery, baterky,... Tak proč by to tam dávali?(ano vím, že hlavní důvod je zmenšení emisí při laboratornim testování)

MilanT  
Milan
2016-04-22 22:32:07

lubos: A koho zajímá, že to kurví motory? Tebe to nezajímá a výrobce aut už vůbec.Naopak, oni musí generovat zisk, vyrábět, prodávat a tohle jim hraje do not.

Tohle řešení si velmi dobře rozumí s regulacemi Evropské unie, týkající se emisí CO2 (což už jsi zmínil) a aby se auta dnes vůbec mohla vyrábět a prodávat, tak se budou raději záměrně kurvit motory i za cenu papírových hodnot emisí. Vlk se nažere a odsere to koza (ovce) zákazník.

Tohle není jen o motoru, startéru, baterii, tohle je i třeba o výfukovém systému. Víš co se děje s výfukovým porubím pár sekund po chcípnutí motoru? Okamžitě zchladne a zkrátí se o cca 2 cm. Za pár sekund opět nastartuješ, ohřeje se výfuk...a tak pořád dokola 18x za čtvrt hodiny. Dovedeš si představit, jak ten materiál dostává na prdel? A co katalyzátor, lambda sondy...?

Víš co se stane s kluzným ložiskem ojnice- klika po chcípnutí motoru? Klesne tlak oleje a ojnice dosednou na kliku...

2016-04-23 07:06:54

lubos:SS je to nejhorší zlo a kurvítko či vymysleli. Ne jen že to ničí nervy, neušetří nula nula nic, ale ničí to lágry všechny co v motoru jsou.

Aby ruce aj nohy upadly tomu kdo to vymyslel...

2016-04-23 07:46:37

lubos:

"..kdyby to tak kurvilo motory, startery, baterky,... Tak proč by to tam dávali?.."

...vidím, že jsi "veselá kopa",

co má hóóódně velký smysl pro humor!

2016-04-23 07:49:33

Fajn, už držím hubu vyhráli jste

2016-04-23 08:33:01

To je sranda - vypadá to, že existují dvě skupiny majitelů:

1. Ti, kterým S/S funguje a chtěli by ho vypnout

2. Ti, kterým nefunguje, mají pocit, že o něco přicházejí a chtěli by, aby fungoval.

V okamžiku rozpohybování S/S se pak obratem uživatel skupiny 2 stává členem skupiny 1

PS: Vitaru (1.6, benzin, AT, allgrip) máme asi měsíc a S/S fungoval od prvního dne - bohužel (skupina 1)


Odpovědět

1 ......... 45  46  47  48  49 ......... 73