Fórum - Téma


Uvedení na český trh


Fórum Vitara / Escudo / Sidekick IV Uvedení na český trh

Informace o modelu: Suzuki Vitara / Escudo / Sidekick IV


1 ......... 46  47  48  49  50 ......... 73

2016-04-23 08:49:28

lubos: Vím o jediném praktickém využití. Tehdy mi to přišlo jako použitelné. A to v situaci když jsem se cca před 3 týdny vracel z Franfurtu a asi 40 km za ním byla totálně ucpaná dálnice, bo se tam semlely kamiony a cajti zastavili cestu. Kolona stála cca 2 hodiny a zhruba po každých 10-15 minutách se udělal přískok o desítky až stovky metrů, tak tehdy. Ale ve městě na křižovatkách určitě ne....

Ty technické "proti" bych řekl, že jsou racionální a něco na nich určitě je. O tom žádná. Ale všechno "pro" má i své "proti" a naopak.To máte jako doma

Takže když to vezmu logicky...Suzuki musí vědět, že systémem SS dochází k extrémní amortizaci dotčených komponent. A nemohou si dovolit neustálé reklamace a výměny v záruční době, která je dlouhá. Takže dají výkonnější nebo kvalitnější baterii, alternátor, startér.... No a tím pádem na tom majitel vlastně vydělal, zvláště když zneškodní SS, pokud jej nechce používat. Tyhle věci by se kazit neměly, ne? Při běžné zátěži.

2016-04-23 08:59:02

jurashek: teď je otázka, jestli nefunkční ss nemůže dělat nějakou neplechu, konec konců to auto je dělané tak aby to fungovalo s ss, a když ani nesvítí kontrolka že s tím něco je, tak to už je trošku divné a je jasné že nefunguje již několik věcí, a to je u nového auto už na pováženou...i když to ničí součástí auta, tak není možné aby to samo od sebe nefungovalo

2016-04-23 09:07:29

lubos: jj, to máš pravdu...ale také je otázka, zda případné nějaké další nefungující věci souvisí s vyřazením SS, jestli to není jen náhoda. Marně přemýšlím, na jakou funkci by mohl mít nefunkční SS vliv...ale nic mne nenapadá. I když bude ŘJ vědět, že SS nefunguje...max to vyhodnotí jako chybu. Ale co by na tomto základě mohla vyřadit?? Fakt nevím.

Pokud někomu zároveň s nefungujícím SS nefungovalo něco jiného...bylo to totéž, nebo se to lišilo? Chtělo by to statistický průzkum

Určitě by se mi víc líbilo, kdyby se SS nevypínal legálním tlačítkem, ale zapínal. To by byla jen věc softu, ne? A prostě kdo chce si ho zapne a kdo ne, má klid...

2016-04-23 09:10:05

A nebo vyjádření Suzuki. Teď nevím jestli na prvním servisu po měsíci to říkat nebo ne, že to nefunguje...

2016-04-23 09:14:31

lubos: ještě by ti to spravili a co potom

2016-04-23 09:18:55

Potom budu mačkat tlačítko na vypnutí ss, ale budu vědět, že auto je ve 100% pořádku. A to že se mi něco opotrebuje nemám strach díky mému ročnímu nájezdu 5000km...jelikoz to auto musí vydržet 3 roky v záruce a je tam limit do 100 000km, tak tento nájezd budu mít za 20 let

2016-04-23 09:22:45

lubos: Aj tak to jde brát

2016-04-23 10:02:36

Ted jsem si neco cetl, a u fordu kdyz nefunguje ss tak za to muze baterka, ze se nedokaze dobit, takze otazka pro ty kterym star stop nejde, auto bylo skladove nebo objednane? Ja mel skladove, a technicak byl vystaveny zacatkem prosince, takze to auto cca 4 mesice nejezdilo, nemuze to byt ono?

2016-04-23 10:14:56

lubos: tohle by logiku mělo. Aby někde cestou neumřelo auto na podvýživu elektrikou, raději SS odstaví.

Ale že by vyřazením SS se vyřadilo ve voze i něco jiného...to se mi prostě nezdá....nenapadá mne žádný důvod a už vůbec ne technický...

2016-04-23 10:34:44

Už jsem to psal že s/s u mě funguje: dokonale-odporně a furt.

A ta věčná starost a myšlenka na to, jestli jsem s/s nezapoměl deaktivovat mě jenom ubírá na koncentraci při řízení.Snad proto tam je zase ten záchranný system radar RBS.

Na druhé straně plně a naprosto chápu ty z vás, kterým ten "Trójský kůň" nefunguje.Taky bych se domníval že je něco špatně.

Ono něco špatně je

Já bych při pravidelné kontrole v servisu nic neříkal - jen bych požadoval zodpovědnou kontrolu výpisu autodiagnostiky ŘJ.

Jenže do jaké úrovně diagnostiky ty naše servisáky asi inženýři od Suzuki vpustí?

Osobně jsem moc zvědavý na další vývoj.Ale zároveň i skeptický...

2016-04-23 10:54:20

jurashek:

Chlapy, pokud máte najeto desítky hodin a jen pár startů motoru, tak ten akumulátor už musí být v kondici.

Pokud máte pochybnost o akumulátoru resp. o alternátoru tak nastarujte, zapněte klimu na max chlazení, zapněte všechna světla+mlhovky+dálkové... - motor nechejte na volnoběh a změřte napětí na svorkách akumulátoru.

Mělo by tam být cca 15V.

2016-04-23 11:42:49

Já jsem se poprvé setkal se SS systémem v Alfě Giulietta, kdy znovu nastartování motoru trvalo až 5 sekund, takže jsem to stabilně vypínal tlačítkem. Ve Vitaře je to oproti Alfě super-motor naskočí ihned po šlápnutí na spojku. Vypínám to pouze v případě, když vím, že budu čekat krátce, například při popojíždění v koloně.

Co jsem však doposud nepochopil, jaký smysl má RBS. Několikrát jsem to zkoušel, ale nakonec vždy raději včas zabrzdil a řidič v autě přede mnou si určitě myslel, co to jede za dementa, který zastavuje až na poslední chvíli. Sice mi to sem tam rozbliká červeně displej, ale nikdy jsem se nedostal do situace, jak ukazují reklamní videa, že zároveň bliká žlutá kontrolka RBS a auto brzdí. Podle mne je to jen reklama a nechci pak někomu, komu jsem zrušil zadek vysvětlovat, že jsem spoléhal na RBS.

2016-04-23 12:28:42

lubos:

"...A to že se mi něco opotrebuje nemám strach díky mému ročnímu nájezdu 5000km...jelikož to auto musí vydržet 3 roky v záruce a je tam limit do 100 000km, tak tento nájezd budu mít za 20 let ..."

Tak to ti asi zkazím radost

Záruka ani "nájezd" se nevztahuje na "běžné" opotřebení jakýchkoliv dílů a tím se rozumí i baterie a startér, takže zapomeň na to, že bys byl v tomto směru za vodou .

Naopak, až půjdeš po čtyřech letech na první technickou, tvoje zlaté autí bude hlásit "systém S-S do dílny".

Přestože kapacitně baterie bude ještě celkem v kondici, svým výkonem již pro systém start stop nebude vyhovovat.

No a ty, abys tuto hlášku eliminoval, a prošel na STK, budeš muset zakoupit novou, dvakrát tak drahou, než byla původní obyčejná.

A jestli si myslíš, že všechny komponenty v dnešním automobilu musí být zákonitě kvalitnější, tak jsi naivní snílek.

Opak je pravdou

Na prvním místě je dnes spotřeba (ale v jiném smyslu než ta, týkající se PHM ) , výroba a zachovaná (nově vytvořená) pracovní místa...

Midar:

Nemá systém RBS fungovat pouze v rozmezí rychlosti 5-30 km/hod ?

2016-04-23 12:37:28

ne vždy,ale tentokrát zcela souhlasím s plukovníkem

MilanT  
Milan

lubos, 2016-04-23 07:49:33 napsal:

Fajn, už držím hubu .. vyhráli jste ..

2016-04-23 13:03:10

lubos: Ale vůbec ne, to jsi špatně pochopil. Tady vedeme víceméně anonymní diskuzi bez soutěžení a mělo by nám jít o společné - jak ty naše plechové miláčky udržet co nejdéle při životě. A klidně se na moje názory vykašli. Hele, jsou tady lidi, co podlehnou reklamě, komerčním článkům...(stejně jako důchodci podléhají pořád a pořád dokola šmejdům a nenechají si nic vymluvit). Jsou tady třeba lidi, co chtějí ušetřit a tak tankují plyn a pak tu brečí, kolik peněz je stálo podpálení ventilů, prasklá hlava.. Vždycky se musím smát reklamě na bělící zubní pastu a přitom každý zubař ti řekne, že to poškozuje sklovinu a zuby mi měly mít přírodní barvu.

Je mi to fuk a bojovat proti větrným mlýnům? Na to už jsem starej. Pokud se ti líbí každých 300 metrů chcípnout a znovu nastartovat auto, tak to tak dělej. Moje auto to není. A jestli si myslíš, že tím "ušetřeným" palivem zachráníš chlup z prdele ledního medvěda, tak proti tomu taky žádná. Každému nám jde o něco jiného a každý máme jiné priority.

2016-04-23 14:21:20

Nikdy by mě nenapadlo, že stisknutí jednoho tlačítka vypnutí S-s bude dělat tolika lidem problémy, že kvůli tomu povedou nekonečné diskuse, budou se vrtat v autě a vymýšlet kde co připojit a přestřihnout, aby to nefungovalo. Počkejte až to vypínací tlačítko někdo v EU zakáže, to bude konec světa

2016-04-23 14:50:27

krizvaclavjohn:

Nejen to.

Počítám, že systém S-S bude do dvou let jako povinná výbava a (zbytečně ) běžící motor u stojícího vozidla bude přestupkem pod pokutou, jako je tomu už dnes v Německu.

Ale když už jsme u těch evidentních blbostí, jsou i dobré vymoženosti.

Například v tom Německu si v neděli nedovolí vzít nikdo do ruky ani kladivo a pokud někomu štěká pes, tak má problémy, zatímco v Česku v neděli, v době, kdy má být klid a ticho, kdejaký blb túruje svůj traktor, nebo motorovou pilu a jak to vypadá, nikomu to nevadí...

MilanT  
Milan
2016-04-23 17:03:02

plukovník: Tak ONI vědí proč je tu systém Start/Stop.

Od června nám zakáží vstup do lesů a tak za čistým a zdravým vzduchem bude každý povinně chodit ke svému nejbližšímu semaforu. To by bylo, aby nebylo.

2016-04-23 17:30:46

milant:

...a s případnými stížnostmi se v tomto případě každý prý bude muset obracet výhradně na "svého myslivce"

2016-04-23 20:22:39

Takže pánové, již nejspíš vím, čím to je, prošel jsem si za celý den, mnoha zahraniční fora ve všech jazycích(díky google automatickému překladu v google chrome ) a nefunkční start stop systém je v baterii, jestli vás zajímají trochu podrobnosti, tak nejlepší je to asi na tomhle rumunským forum: http://www.vitara.it/impi...disattivazione-t4795.html

doporučuji číst a překládat si jenom příspěvky uživatele maxbal60(jako avatara má psa)


Odpovědět

1 ......... 46  47  48  49  50 ......... 73