Fórum - Téma


Uvedení na český trh


Fórum Vitara / Escudo / Sidekick IV Uvedení na český trh

Informace o modelu: Suzuki Vitara / Escudo / Sidekick IV


1 ......... 47  48  49  50  51 ......... 73

2016-04-23 20:44:46

lubos: No tak koukám na to rumunský forum (kde z nějakého zvláštního důvodu všichni mluví italsky ) a vypadá to, že pokud padne kapacita akumulátoru pod určitou hranici, tak to odstaví SS. To už tu někdo z ogarů říkal...

Takže zatím u mne vede ten způsob ala Mirekdoda s tí šémátkem, kde se vrazí přepínač. To imituje otevřenou kapotu...no prostě je auto zrovna v servisu a technik Suzuki tam něco ladí, tak mu to nemože furt chcípat, ne? To dá rozum....

2016-04-23 20:50:47

jurashek: Hele četl jsem, rumunský, maďarský, italský, ruský, a bůh ví co, takže sorry Jo a ještě i španělský, takže já jako jeden ze šťastlivcu stačí říct v servisu že mi to nejde, oni řeknou že to ještě neviděli, já řeknu šoupni mi tam novou baterku a mám opraveno. A potom budu řešit jak to vypnout pomocí přepínače

2016-04-23 20:55:09

lubos: no a koho nebaví bastlení přepínače, nechá prostě podbitou baterku a má vystaráno, ne? To třeba u nafty v zimně bude bezva.... :-D

Kruciš...přeci na to nějaká jednoduchá finta može byt.

2016-04-23 20:59:15

jurashek: tak nejjednodušší je stisknout tlačítko na vypnutí, ber to tak, že do nedávna jsi ještě při každém nastartování zapínal ručně světla( alespoň já ano) takže místo toho budeš vypínat ss

2016-04-23 21:08:38

lubos: to máš recht...dyk to dělám doteď a úplně automaticky...tak přibude jeden pohyb navíc :-D

2016-04-23 21:12:01

jurashek: nevím jak ty, ale já už to nedělám, ty nemáš elegance? Ten kdo to do teď dělal a má elegance, tak akorát vymění čudlík a je to, ten kdo má premium a comfort tak si dá o jedno tlačítko navíc no

2016-04-23 21:20:05

lubos: Bohužel zatím nemám

2016-04-24 18:49:21

Zapnout světla mě neobtěžuje, protože je potřebuji, abych viděl a byl viděn, je to ku prospěchu mojí bezpečnosti, ale zvyšuje to spotřebu paliva. Kdy přestanou montovat světla na auta? Šíleně mě obtěžuje deaktivovat pokaždé S-S systém. Obzvlášť, když ten systém je tam implementovám pro potřebu výrobců a ne řidičů. Aby měl výrobce auta schválená na prodej, musí se vejít do limitu emisí CO2. Dokonalým spalováním se tvoří právě CO2 a voda. Nechceme motory s nedokonalým spalováním, proto musíme snížit emise CO2 za každou cenu i automatickým vypínáním motoru. Zvýšené opotřebení dílů výrobci přenesou do peněženek svých zákazníků. A nejen toto. Před pár lety se do motorů prodávaných aut v našem klimatickém pásmu doporučoval olej s viskozitou 5W40, 10W40. Dnes výrobci do stejných motorů doporučují oleje 0W20. Řídkou "vodičku", vhodnou možná za polární kruh. Jestli se chcete dočkat, že vaše motory začnou žrát 1l oleje na 1000km, tak si tam ten 0W20 klidně lijte. Ano v manuálu se dočtete, že to je normální, ale normální to není, je to alibismus výrobce. Umí si někdo představit, že s intervalem výměny oleje např 20000 km to znamená nalít do motoru nový olej a postupně dolívat dalších 20 litrů oleje? Poškozený motor je opět na peněžence zákazníka. A přitom naprosto zbytečně.

2016-04-24 18:54:58

mirekdoda:

Tak teď se ti možná ozve nějaký hlas lidu řka:

"přece by to ti výrobci nedoporučovali, kdyby to nemělo být dobré..."

P.S.

Já se spíš obávám, že se můžeme dočkat toho, že slavná EK časem povolí vyrábět pouze ty řídké chcanky (tedy "lehkoběžné motorové oleje")

2016-04-24 18:59:18

plukovník:

viděl jsi film Hlava 22? Co je dobré pro Milo and Milo, je dobré i pro tebe, pilote. I vybombardovat si vlastní letiště. Přeneseno do současnosti, co je dobré pro výrobce aut, je dobré i pro tebe, zákazníku. I zlikvidovat si vlastní motor.

plukovník:

a protože se to ví, že tyhle oleje se v motoru spalují, musely se vymyslet "bezpopelové". Za jakou cenu? Za cenu, že se oslabí aditivace a ještě se zákazníkovi "vyjde vstříc" a sníží se mu náklady na pravidelný servis prodloužením lhůty výměny oleje.

2016-04-25 11:37:41

lubos: je to možná ta baterka, já měl auto taky z prodejny stálo tam zhruba stejně dlouho, navíc mě to dali jako poslední tip čím by to mohlo být....zkusit dobít baterku, pak auto odstavit u prodejce a budou se v tom rýpat...Během tohohle týdne to prubnu, a dám vědět jestli se něco změnilo.

2016-04-25 11:44:31

loui24: Ok, byl bych rád, já bohužel nemám možnost měřit ani dobíjet baterku...jestli by to bylo opravdu tím, tak na základě toho bych zvážil, jestli o tom v servisu říkat nebo ne...

2016-05-01 18:46:27

Nějak to tady vázne, tak položím otázka, máte někdo na vitaře bezpečnostní šrouby na kolech? Pokud ano, tak originál nebo neoriginál?

2016-05-01 18:54:00

lubos:

A co si představuješ pod pojmem originál v tomto případě ?

Snad originál McGard ?

2016-05-01 18:55:00

originál od suzuki za cca 1500 nebo z nějakého krámu s autodoplnky za 500

2016-05-01 18:59:29

lubos:

Jedničkou v bezpečnostních šroubech kol jsou McGard,

Suzuki žádné šrouby nevyrábí, stejně jako nevyrábí např. tlumiče, nebo řemeny...

http://www.a1racing.cz/ko...c-lepsiho-jiz-neexistuje/

...a za těch 1 500,-, to by tě šejdíři od Suzuki tedy natáhli...

2016-05-01 19:05:44

lubos:

už při přebírání nového auta mě prodejce upozornil, že mám v kolech bezpečnostní šroub. Je zamaskovaný nasazovací krytkou a ta krytka ho maskuje tím, že vypadá, jako ty ostatní šrouby při letmém podívání na kolo.. Já si je neobjednával, prostě už tam byly.

2016-05-01 19:11:14

mirekdoda:

A ten zamaskovaný šroub je McGard a nebo legrační bezpečnostní karikatura s názvem "Blocky" ?

2016-05-01 19:12:15

plukovník: to nevím.

2016-05-01 19:16:43

mirekdoda:

Tak to zjisti,

Jde o to, že "Blocky" má pouze asi pět kombinací ořechu a zlodějům je leda tak pro smích...


Odpovědět

1 ......... 47  48  49  50  51 ......... 73