Fórum - Téma


Uvedení na český trh


Fórum Vitara / Escudo / Sidekick IV Uvedení na český trh

Informace o modelu: Suzuki Vitara / Escudo / Sidekick IV


1 ......... 56  57  58  59  60 ......... 73

2016-06-03 18:39:41

milant: tak mám 159 měsíců

2016-06-03 19:01:33

lubos:

A nemyslíš, že tedy tak trochu proděláváš ?

Stále jenom platit, a nic za to ?

2016-06-03 21:15:51

plukovník: A co s tím mám jako dělat? původní cena pojištění bez "kamarádky" byla 18000

MilanT  
Milan
2016-06-03 21:37:14

lubos: No ale pokud máš plný bonus, tak bys měl být maximálně na 9 tisících, ne?

Já mám POV+HAV 19 tisíc a s bonusem 55% platím cca 8500.

Tedy pokud jsem správně pochopil, že z původních 18 tisíc platíš 13 tisíc.

2016-06-03 21:45:51

milant: ano pochopil dobře. Povinný + havarijní(Allrisk pojištění všeho, spoluúčast 5% minimálně 10 000, pojistná částka 516 000, GAP pojištění, pojištění skel)

MilanT  
Milan
2016-06-03 21:55:11

lubos:

Tak na to napíšu jedině to, z čeho vždycky šílí moje manželka: "Chápu ale nerozumím".

2016-06-03 22:00:48

milant: myslím, že se přidám k tvé manželce

2016-06-04 01:30:20

Já platím v Allianz 7767Kč, je v tom povinný + havarijní(Allrisk pojištění všeho, spoluúčast 5% minimálně

5 000, pojistná částka 440 000, GAP pojištění, pojištění skel). V pojistce je zohledněno 155 měsíců bez

nehody z povinného ručení co mám na Swifta.

2016-06-04 08:30:21

Vážení, problém je totiž také v tom, kde bydlíte a jakou si vyberete pojišťovnu. Pokud bydlíte na vesnici v kraji, kde se málo bourá, máte mnohem nižší sazbu než Pražák z centra. Proto ty rozdíly. Já mám ještě navíc tu smůlu, že jsem před odchodem do důchodu měl dlouhá léta k dispozici podnikové auto k soukromému použití a své jsem tedy neměl. Do důchodu jsem si koupil konečně své a bum, začal jsem jako začátečník bez bonusu, i když v kartě řidiče jsem za skoro padesát let neměl ani jeden záznam. Tak je to u nás s pojištěním.

2016-06-04 10:41:34

milant: Aj ja sa pridám k tvojej manželke

2016-06-04 14:29:49

Ahoj lidí,s tím pojištěním je to stejně zajímavé,mám All risk spoluúčast 1%,a .s připojištěním skel / 2250,- / platím celkem 8929,-,poř. cena 525000,-,BONUS 188 měsíců,ale sranda je, že když jsem šel do Generalli, kde mám všechny pojistky,tak po mě chtěli ješte o 2000,-víc,kdežto v autosalonu mi dokázali u stejné společnosti a stejného produktu udělat podstatně lepší cenu.Tak jsem to vzal i s autem u prodejce

Takže to asi závisí dost na prodejci pojištění.

2016-06-04 14:37:43

termi: já mám generali

2016-06-08 17:11:05

Zdravím vás, měsíc vlastním Vitaru 1.6 benzín manuál 4x4 a tím jsem vkráčel do vašich řad. Prozatím jsem po najetých 2000 km velmi spokojen. Měl jsem trochu obavy z pětistupňové převodovky, ale moje obavy byly liché. Zjistil jsem, že na 5.st. točí míň, než moje předchozí vozidlo na 6. st. a není potřeba tolik řadit díky pružnému motoru. Pohodlí, odhlučnění a praktičnost je podle mě na dobré úrovni. Tak to jsou moje první dojmy

2016-06-09 22:57:07

Mam otazku .Keby som sa rozhodol pre vitaru premium je mozne tam nahrat navigaciu alebo napojit telefon a sprevadzkovat navigaciu takto? Alebo da sa dokupit ta karta s navigacioua za kolko?

Ďakujem

2016-06-09 23:00:47

jajo: Premium má stejné rádio (mediactnrum) jako Elegance. Tj. MirrorLink z telefonu ti půjde (a nebo spíš nepůjde) jako v eleganci.

Navigace se dá prý dokoupit na kartičce. Je to jen o vložení SD karty a jednoho restartu mediacentra po automatické instalaci navigačního SW.

MilanT  
Milan
2016-06-10 06:50:00

jajo:

2016-06-10 14:57:49

Už dlouho přemýšlím a na internetu jsem to nikde nenašel, nemá někdo fotku, jak vypadá podvozek? a ne nemám si to kde zvednout

2016-06-10 15:54:17

lubos: Si lehni na záda a vlez si pod to né??

2016-06-10 16:41:22

robert1969: Já bych radší fotku prohlížel na počítači

2016-06-10 16:51:11

lubos:

fotky nemám, ale už jsem to měl na rampě, abych to nastříkal ze spoda ochrannou vrstvou resistinu. Tak jsem samozřejmě prohlížel celý spodek i po odstranění všech plastů z podlahy, prahů, lemů blatníků a podblatníků. A ještě těch tří tepelných štítů pod výfukovým potrubím.

Co mě nejvíc překvapilo, tak protože mám jen přední náhon a není tam výstup na kardan, je jedna poloosa asi dvakrát delší, než druhá, takže při propružení předních kol každá strana opisuje různé části kružnice o jiném poloměru.

Spodní ramena jsou jen z ohýbaného plechu, sice asi 5 mm tlustého, ale je to jen plech. Ze spodu viditelná část motorové přepážky je zřejmě kvůli odhlučnění pokryta tlumícím materiálem, který podle mě akorát nasákne v zimě solánkou a pěkně ji podrží u plechu, aby sůl měla co žrát.

Podlahy z velké části pokryty plastem, mezi tím plastem a podlahou se bude krásně držet prach a bahno a v zimě i ta solánka. Plechy na podlaze jsou proti oděru sporadicky chráněné plastisolem, ale asi dostal dělník se stříkací pistolí jen půl deci plastisolu na celé auto, tak to úsporně fouknul tuhle a pak pro změnu támhle.

Aby podlaha nedostala porci tepla od výfukového potrubí, je chráněná několika tenkými tepelnými štíty z hliníku, podobný tepelný štít je vidět v motorovém prostoru na katalyzátoru. Neošetřený hliník prý nekoroduje, ale umí se postupně rozpadnout na hrst bílého prášku.

Zadní náprava je v mém případě vlečená. Zadní tlumiče pérování jsou dlouhé, tenké, stačí málo a budou ohnuté do pravého úhlu.

A abych jen nepomlouval, výfukové potrubí vypadá, že přežije celé auto. Ale magnetem jsem ho nezkoušel.


Odpovědět

1 ......... 56  57  58  59  60 ......... 73