Fórum - Téma


Uvedení na český trh


Fórum Vitara / Escudo / Sidekick IV Uvedení na český trh

Manuály  |  Inzerce  |  Model Suzuki Vitara / Escudo / Sidekick IV  |  Naše vozidla


1 ......... 58  59  60  61  62 ......... 73

2016-06-11 08:04:51

milant: Já bych řekl, že vitara tohle vyhrála na plné čáře...

2016-06-11 11:44:41

lubos:

evidentně se zadní náprava připojí se zpožděním, malým, ale zpožděním a nástup do záběru zadní nápravy je razantní. Mluvím o variantě, kdy na válcích stál předek.

Pokud se mi v levotočivé zatáčce na sněhu "utrhne předek", pomůžu si u mé předokolky plynem a ruční brzdou. U verze 4x4 se výše popsaným způsobem připojí zadek a se svou razancí nástupu mě vytlačí do příkopy. A plyn s ruční brzdou jsou v tomhle případě k prdu.

2016-06-11 12:32:48

robert1969:

kryt pod diferenciál je asi dobrý nápad, jen momentálně neznám způsob zavěšení diferenciálu pod podlahou. Jestli je to vůbec dimenzované na nějakou ránu, nebo páčení.

2016-06-11 12:46:09

mirekdoda: jak jsi psal, že tě to pošle do příkopu. Myslíš vitaru nebo asx díky zpoždění? Me se to nikdy nestalo, měl jsem skoro 5 let kiu sportage 4x4

2016-06-11 13:07:54

lubos:

bohužel Vitaru. Při tom smyku jsem zvyklý přidat plyn a použít ruční brzdu, která mi pomůže hodit do smyku i zadek. Jenže u 4x4 se připojí zadek a začne tlačit protože jsem měl přidaný plyn a přední kola se protáčí.

P.S. ASX ti (díky té větší prodlevě) dá naopak šanci dostat smyk pod kontrolu a připojí zadek až když to připojení pomůže. Je to bohužel o programech v ŘJ a ne o vůli řidiče.

2016-06-11 15:10:41

mirekdoda: promiň,ale to se mi zrovna moc nezdá. Jedna přidávat plyn u předokolky, pokud ti uletí předek není podle mně zrovna nejlepší. Vyšlápnul bych spojku, nechal ty kola trochu se chytit a potom citlivě přidával. Když ti ustřelí zadek, přidával bych hned.

U 4x4 se připojí zadek a začne tlačit (jenže ne tak razantně jak píšeš) a předek se sám chytne právě proto, že hnací síla se rozdělila.

Asi si s Víťou na tu školu smyku zajedu, osobní zkušenost zatím chybí.

2016-06-11 16:14:16

aby_ti_kuna_vejce_vysala:

mě se dnes nedaří uspořádat myšlenky do srozumitelných vět.

Tvůj postup je vhodný pro utlumení smyku. Já mluvím o následném vyvolání řízeného smyku, který je pod kontrolou řidiče.

P.S. na druhou stranu, aby nevznikla mýlka, že obhajuji jen ASX, při rozjezdu na sněhu, nebo mokré trávě do kopce, s předními koly v přímém směru, je lepší Vitara 4x4, protože zabere dřív, než ASX 4x4 a netrpí tolik přední dif a pneumatiky.

P.S.2. staří praktici mě učili na takovémhle povrchu raději u auta s pohonem jedné nápravy zařadit pro rozjezd hned 2.rychlostní stupeň a jemně pracovat se spojkou a plynem. A protože druhý stupeň nemá takový záběr, jako první stupeň, hnací kola se z obtížného povrchu tak rychle neutrhnou a neztratí trakci.

2016-06-24 09:35:07

Kolik má nová Vitara povolenou hmotnost NEbržděného přívěsu ?

Na webu jsem našel 400 kg

Kolik je skutečně uvedeno v TP ?

2016-06-24 10:12:31

petrat: 400 benzin, 600 diesel. brzdeny je u bnezinu 1200

Zatim jsem za svoji benzinovou 1.6 4x4 automatem netahal.

Je to holt jine auto, stara grand vitara byla pohodova 750/1800

2016-06-24 11:49:37

vagojan:

Díky za info

Těch 400 kg je dost málo. Škoda

A díval jsem se , že S-cross to má stejně

2016-06-24 11:53:30

petrat: Je to dane certifikacmi systemu ESP... proste takhle lehke auto, takovy vozik.

Da to urcite i vice.. Jen si s tim bezpecne neporadi ESP, a proto to neschvali...

Predpokladm ze na rezim sport, s vypnutym ESP a RBS to musi zvladnout take dost.

2016-06-24 12:16:22

Ted mě napadá když je psané 400kg a já mám vozík ktery ma v TP myslím 750kg můžu ho vůbec tahat abych neměl problémy s policajtama?

MilanT  
Milan
2016-06-24 12:27:25

robert1969:

Doufám, že si jen děláš legraci, protože jinak bys musel vrátit řidičák.

2016-06-24 12:50:49

robert1969: Muzes tahat vozik do okamzite hmotnosti 400 kg. Tj. typicky pro mne, pokud tam dam vozik na motorky (180kg) tak muzu nalozit jen jednu motorku (160kg) a do zbylych dvou pozic motorek dat detska odrazedla. ;)

To same u karavanu, muzes ho mit i vetsi, ale nesmi ti zena naplnit lednici a skrine.. (a nesmis natocit 100 litrovy zasobnik vody, jinak vahu 1200 lehce prekrocis).

2016-06-24 12:54:02

robert1969:

Na problematiku okolo hmotností vozíků je specialistka Joan, tak veškeré dotazy směřuj na ní

2016-06-24 14:10:19

vagojan:

Tak to max jednu větší motorku a nebo 2 krosky

Přitom předchozí GV v provedení 3 dvéř má 550 kg

Těch 400 kg mi přijde hrozně málo i pro stavebníka

Duster 4x4 má 640 kg

2016-06-24 14:15:50

petrat: Nebo připlatit 10 tisíc na vozík s nájezdovou brzdou. A máš 1.2 tuny.

2016-06-24 14:25:15

vagojan:

Chtěl jsem Ti poslat zprávu, ale chce to po mě abych za to poslal někomu peníze ....

Tak zatím hodně zdaru motorkářům

2016-06-24 14:33:29

vagojan:

...a jako benefit k tomu,

povinnost každé dva roky na technickou namísto čtyř.

Raději si pořiď nebržděný vozík se zesílenou nápravou (fa Agados to jistí) a naložit na něj můžeš tolik, kolik si troufneš

Petr AT:

Hmotnost nebržděného přívěsu si určuje výrobce tažného vozidla a nehledej v tom příliš logiku (rozhodně ne ESP ).

Rumuni byli většinou těžší váhy než Japonci například i v Judo. Otázkou je, kdo byl celkově lepší...

2016-06-24 14:49:58

milant: Nedělám jenom mě to tak napadlo . Za KIJOU Sportage jsem tahal tunu bez problémů.Jinak papíry mam na fšecko kromě autobusu.A mohl by si mi prosímtě říct jak mám asi zjistit kolik mám naloženo?Copak mám doma váhu na auta?


Odpovědět

1 ......... 58  59  60  61  62 ......... 73