Fórum - Téma


Uvedení na český trh


Fórum Vitara / Escudo / Sidekick IV Uvedení na český trh

Informace o modelu: Suzuki Vitara / Escudo / Sidekick IV


1 ......... 58  59  60  61  62 ......... 73

MilanT  
Milan
2016-06-11 08:02:56

lubos: Zřejmě je systém ASR u Vitary rychlejší a účinnější než systém TCL u Mitsubishi.

2016-06-11 08:04:51

milant: Já bych řekl, že vitara tohle vyhrála na plné čáře...

2016-06-11 11:44:41

lubos:

evidentně se zadní náprava připojí se zpožděním, malým, ale zpožděním a nástup do záběru zadní nápravy je razantní. Mluvím o variantě, kdy na válcích stál předek.

Pokud se mi v levotočivé zatáčce na sněhu "utrhne předek", pomůžu si u mé předokolky plynem a ruční brzdou. U verze 4x4 se výše popsaným způsobem připojí zadek a se svou razancí nástupu mě vytlačí do příkopy. A plyn s ruční brzdou jsou v tomhle případě k prdu.

2016-06-11 12:32:48

robert1969:

kryt pod diferenciál je asi dobrý nápad, jen momentálně neznám způsob zavěšení diferenciálu pod podlahou. Jestli je to vůbec dimenzované na nějakou ránu, nebo páčení.

2016-06-11 12:46:09

mirekdoda: jak jsi psal, že tě to pošle do příkopu. Myslíš vitaru nebo asx díky zpoždění? Me se to nikdy nestalo, měl jsem skoro 5 let kiu sportage 4x4

2016-06-11 13:07:54

lubos:

bohužel Vitaru. Při tom smyku jsem zvyklý přidat plyn a použít ruční brzdu, která mi pomůže hodit do smyku i zadek. Jenže u 4x4 se připojí zadek a začne tlačit protože jsem měl přidaný plyn a přední kola se protáčí.

P.S. ASX ti (díky té větší prodlevě) dá naopak šanci dostat smyk pod kontrolu a připojí zadek až když to připojení pomůže. Je to bohužel o programech v ŘJ a ne o vůli řidiče.

2016-06-11 15:10:41

mirekdoda: promiň,ale to se mi zrovna moc nezdá. Jedna přidávat plyn u předokolky, pokud ti uletí předek není podle mně zrovna nejlepší. Vyšlápnul bych spojku, nechal ty kola trochu se chytit a potom citlivě přidával. Když ti ustřelí zadek, přidával bych hned.

U 4x4 se připojí zadek a začne tlačit (jenže ne tak razantně jak píšeš) a předek se sám chytne právě proto, že hnací síla se rozdělila.

Asi si s Víťou na tu školu smyku zajedu, osobní zkušenost zatím chybí.

2016-06-11 16:14:16

aby_ti_kuna_vejce_vysala:

mě se dnes nedaří uspořádat myšlenky do srozumitelných vět.

Tvůj postup je vhodný pro utlumení smyku. Já mluvím o následném vyvolání řízeného smyku, který je pod kontrolou řidiče.

P.S. na druhou stranu, aby nevznikla mýlka, že obhajuji jen ASX, při rozjezdu na sněhu, nebo mokré trávě do kopce, s předními koly v přímém směru, je lepší Vitara 4x4, protože zabere dřív, než ASX 4x4 a netrpí tolik přední dif a pneumatiky.

P.S.2. staří praktici mě učili na takovémhle povrchu raději u auta s pohonem jedné nápravy zařadit pro rozjezd hned 2.rychlostní stupeň a jemně pracovat se spojkou a plynem. A protože druhý stupeň nemá takový záběr, jako první stupeň, hnací kola se z obtížného povrchu tak rychle neutrhnou a neztratí trakci.

2016-06-24 09:35:07

Kolik má nová Vitara povolenou hmotnost NEbržděného přívěsu ?

Na webu jsem našel 400 kg

Kolik je skutečně uvedeno v TP ?

2016-06-24 10:12:31

petrat: 400 benzin, 600 diesel. brzdeny je u bnezinu 1200

Zatim jsem za svoji benzinovou 1.6 4x4 automatem netahal.

Je to holt jine auto, stara grand vitara byla pohodova 750/1800

2016-06-24 11:49:37

vagojan:

Díky za info

Těch 400 kg je dost málo. Škoda

A díval jsem se , že S-cross to má stejně

2016-06-24 11:53:30

petrat: Je to dane certifikacmi systemu ESP... proste takhle lehke auto, takovy vozik.

Da to urcite i vice.. Jen si s tim bezpecne neporadi ESP, a proto to neschvali...

Predpokladm ze na rezim sport, s vypnutym ESP a RBS to musi zvladnout take dost.

2016-06-24 12:16:22

Ted mě napadá když je psané 400kg a já mám vozík ktery ma v TP myslím 750kg můžu ho vůbec tahat abych neměl problémy s policajtama?

MilanT  
Milan
2016-06-24 12:27:25

robert1969:

Doufám, že si jen děláš legraci, protože jinak bys musel vrátit řidičák.

2016-06-24 12:50:49

robert1969: Muzes tahat vozik do okamzite hmotnosti 400 kg. Tj. typicky pro mne, pokud tam dam vozik na motorky (180kg) tak muzu nalozit jen jednu motorku (160kg) a do zbylych dvou pozic motorek dat detska odrazedla. ;)

To same u karavanu, muzes ho mit i vetsi, ale nesmi ti zena naplnit lednici a skrine.. (a nesmis natocit 100 litrovy zasobnik vody, jinak vahu 1200 lehce prekrocis).

2016-06-24 12:54:02

robert1969:

Na problematiku okolo hmotností vozíků je specialistka Joan, tak veškeré dotazy směřuj na ní

2016-06-24 14:10:19

vagojan:

Tak to max jednu větší motorku a nebo 2 krosky

Přitom předchozí GV v provedení 3 dvéř má 550 kg

Těch 400 kg mi přijde hrozně málo i pro stavebníka

Duster 4x4 má 640 kg

2016-06-24 14:15:50

petrat: Nebo připlatit 10 tisíc na vozík s nájezdovou brzdou. A máš 1.2 tuny.

2016-06-24 14:25:15

vagojan:

Chtěl jsem Ti poslat zprávu, ale chce to po mě abych za to poslal někomu peníze ....

Tak zatím hodně zdaru motorkářům

2016-06-24 14:33:29

vagojan:

...a jako benefit k tomu,

povinnost každé dva roky na technickou namísto čtyř.

Raději si pořiď nebržděný vozík se zesílenou nápravou (fa Agados to jistí) a naložit na něj můžeš tolik, kolik si troufneš

Petr AT:

Hmotnost nebržděného přívěsu si určuje výrobce tažného vozidla a nehledej v tom příliš logiku (rozhodně ne ESP ).

Rumuni byli většinou těžší váhy než Japonci například i v Judo. Otázkou je, kdo byl celkově lepší...


Odpovědět

1 ......... 58  59  60  61  62 ......... 73