Fórum - Téma


Už nevím jak úsporněji


Fórum Grand Vitara II Už nevím jak úsporněji

Informace o modelu: Suzuki Grand Vitara II


1  2  3  4  5 ......... 6

2012-08-09 19:20:35

Dyk píše, že má najeto 83tis., což je na diesel prd, ale tuším v 75tis. se mají dělat rozvody, tak by bylo záhodno vědět, zda to ty rozvody má udělané, či ne, což asi nemá. Dovedu si představit, že někdo prodá po 220tis. tuarega za nízkou cenu, pokud už má vybraný jiný vůz a těší se na něj a nemá potřebu při prodeji "vydělat" co nejvíc. Taky bych mohl bývalé auto prodat o 20.000 víc, ale prostě jsem už měl novou GV doma a nestálo mi za to se dohadovat s někým o ceně. Prostě jsem měl přestavu minimální ceny, pod kterou bych nechtěl jít, obešel jeden bazar, tam mi něco nabídli, já s díky odmítl, odmítl i další licitaci, šel do druhého bazaru, tam mi nabídli cenu přesně na onom stropu, tak jsem jim na to kývl a domů už šel po svých. Kdbych se s nimi hádal, že k tomu dávám navíc nosič, zimní pneu včetně disků a spoustu další výbavy, co jsem k autu nakoupil, že je auto servisované v aut. servisu po celou dobu, bla bla bla, tak bych uhrál lepší cenu. No... v jakém stavu a jestli i s těmi doplňky to bazar prodal dál, to nevím a vlastně ani nechci vědět. Já mám svědomí čísté. Ale je fakt, že nízká cena z velké většiny znamená nějaký problém. Jen chci říct, že to ale nemusí být pravidlem. Pokud to auto někde potkám, rád se k němu novému majiteli přihlásím s dotazem, jak mu slouží...

2012-08-09 20:55:51

Jj - těch 83 tisíc jsem si nevšimnul.

Rozvody každopádně - já je teď na 77K dělal taky.

S tím prodáváním můžeš mít určitě pravdu (a já se taky nikdy za auto, které jsem prodával, nestyděl), ale Touaregu v ceně ojeté Vitary už z principu nevěřím

2012-08-11 13:07:21

Dekuji za privitani,

jojo, z Vitarky mam velkou radost, presto, ze mi je jasne, ze nejaky kostlivec ceka ve skrini.

Rozepisu se pozdeji a do jineho topicu, at to tady moc nezaplevelim.

Mysak

2012-08-11 15:39:21

Čipování se neboj, mám to už několik let a v pohodě. Faktem ale je,že mám HDíčko...

2012-08-11 17:24:59

Opravdu se neboj u JB série zaplatíš desítečku a rozdíl nepoznáš

2012-08-11 18:27:52

U HDI je to sakra poznat, hlavně při předjíždění nebo tahání vleku...

2012-08-11 20:10:03

Čipovat nebudu, asi na to nebude momentálně potřebný obnos (čeká mně kupování kočárku a takových blbostí kolem batolet) a pak to ani nevyužiju...

Co mně fakt mrzí, že kočička neochutná sníh a hlavně tedy já že neochutnám svezení ve sněhu. Bydlíme na Martiniku a auto si beru s sebou, takže maximálně písečné duny.

Autí mně včera pozlobilo, na dálnici na Marsei najednou škub a bez výkonu. Rozsvítila se mi kontrolka, co vypadá jako žhavení. Mám k tomu návod pouze ve vlámštině, což je asi jako kdybych neměl Nic. Naštěstí jsme na odpočívadle odchytli nějaké belgičany, tak mi přeložili, že by to mělo být něco s klíčema??? Tak pokud byste mi mohli poradit, co to je za kontrolku prosím.

Dneska jsem otevřel kapotu (ráno moudřejší večera) a viděl jsem, že je spadlá hadice mezi turbem a intercoolerem, tak jsem ji nasadil, dal sponu a vypadá to dobře. V hadici byl olej, tak jen zkontrolovat, zda ho moc nepapa turboa pžípadně ještě nechat opravit v evropě.

Dále asi nemaká ESP, páč mačkáním čudlíku ESP se mi nikde žádná kontrolka nerozsvěcuje. Četl jsem, že je to častá nemoc a to ESP mně v tropech také zajímat nebude.

Měl jsem ztrach z pneu a dají se pořídit do 100€ za kus, což je také dobre.

Tak dám ještě fotku...

Myšák

2012-08-11 20:18:11

Spadlá hadice z mezichladiče se řešila v rámci svolávací akce - zkus navštívit dealera Suzuki a měi by ti ji vyměnit!

2012-08-11 20:47:01

Ahoj, olej v potrubí od intercooleru je normal. Na spadlou trubku byla svolávačka, u dealera ti to zdarma spraví mě to dělali zrovna teď

Jinak já sem chip do 1.9DDiS dal, podle dokumentace výkon mě jít nahoru o 32ps a spotřeba o 0,5l dolu. Skutečnost je taková, že nárůst výkonu jsem vůbec nepoznal .. a pokud ano tak minimálně. U takle těžkého auta s takle tupym čumákem 30ps nic není. Ale spotřebu jsem poznal ... sice při posledním měření jen 0.3l dolů ale je to první nádrž (mám to tam 3tí týden). Co jsem ale poznal je "kultivovanější" chod motoru .. nevim jak to popsat, prostě má lepší zvuk a menší vybrace.

2012-08-20 23:22:24

Dostal jsem na testování Grand Vitarku 1,9DDis 2006r.v.Jezdila v ní ženská a auto nikdy nepoznalo ani polní cestu.Překvapila mě spotřeba10.7l na 100.Auto má nahrkáno 125000k.m.Cena je 200tKč.Pořád se nemůžu rozhodnout jestli si ji mám nechat.Ta spotřeba se nedá nějak snížit?

2012-08-21 19:50:08

200 táců za 06 je dost. . .

2012-08-22 00:39:49

Ja jsem ji ted kupoval za 9300€ plus prevozni znacky, doprava, dovozova STK a emize, znacky, nejaky ten servis, takze v korunach pres 250 tis. najeto tedy "jenom" 83 tisic. Ale mam to pochopitelne bez jakekoli zaruky.

Takze mne se ta cena zda dobra, pokud je auto v poradku a dostanes na to jakousi zaruku.

Mysak

2012-08-22 21:27:09

Tak teda jdu do toho.Dnes jsem objednal tažné.A už začínám shánět plecháče na zimní gumy.Spotřeba neklesla ani o deci.O víkendu ji zkusím protáhnout terénem a na delší trase.

2012-08-22 23:46:02

Tak gratuluji k rozhodnutí

S tim protahovanim bacha. Taky jsem i chtel protahnout a tehotna zenuska mi to porad zakazovala. Tak kdyz jsem byl poprve sam, tak jsem sjel z cesty na pole a kdyz jsem se chtel vratit zpet, trefil jsem parez. Nakonec jsem to na redukci ztahnul (vsechno, co se pise v ostatnich vlaknech je pravda, v nizkejch otackach to pora zdechalo, musel jsem to tocit a to zasejc trpi spojka.) No a kdyz jsem se vracel podruhy o dvacet metra dal, byl tam svina druhej....

Ale nakonec jsem se samozrejme sam dostal zpe na silnici, pak jsem jel na technickou a tam nebylo po malem nedopatreni mimo silnici nic poznat...

S tou spotrebou badej, to neni normalni na takovehle auto a to ani v benzinu.

Mysak

2012-08-25 00:56:58

Hoj, binos,

před pár hodinama jsem se vrátil z dovolené u Baltu.

Čtyři lidi - já 85 kg, kámoš 140 kg plus naše drahé polovičky plus krámy na týden pobytu, jízda po německých autobahnen často na fulles knédl stylem "nebudu brzda provozu", dále asi 400 km po Polsku v rozhodně né výletním tempu - celkem jsem nacestoval cca 1300 km s průměrem 8,2.

Ano - 8,2 litrů mazlavého svinstva na sto kilometrů, přátelé...měřeno dle tankování, PP ukazoval 8,4. To není vůůůbec špatné, řekl bych!

Binosi, vynuluj PP a hlavně měř podle dotankování - trojčlenka je naprosto neomylný nástroj . Za deset ten motor - pokud netrpí nějakou záludnou nemocí - jezdit prostě nemůže

2012-09-03 11:58:17

Já jsem právě přijel z Makarské, celkem 2.250 km, zatíženost 2 dospělí a 2 děti a plno krámů, asi hodinu jsem jel na spotřebu, pak mě to omrzelo, takže celou dobu na maximu rychlostního limitu, resp. na maximu okolního provozu, průměrná spotřeba podle PP 8,9. GV 2,4 benzín. Pravda, s Opel Astrou 2.0 tdi jsem kdysi vystačil se dvěma tankováními, teď jsem tankoval 4x... Za celou dobu jsem potkal 3 GV, ale SX4 tam jezdilo hodně.

2012-09-03 21:11:41

Takže jsem ji už trochu protáhnul.Průměrná spotřeba mi klesla na 9,6.Jezdím polní cesty město a hlavně krátké úseky.Snažím se plyn jen lechtat a když můžu tak vyřazuju.Určo na delších štrekách ta spotřeba ještě spadne.Na tahání lodi co s ní jezdím na ryby bude super.Hlavně vyjíždění mokých a zabahněných sjezdů bude teď už zábava a ne horor.Jaký máte názor na čipování. U passata mi to snížilo spotřebu a zvýšilo výkon.Tady mi známí radil,že to nemám dělat kvůli diferáku.

2012-09-04 09:16:02

Nazdar lidi.

Tak už nějaký čas zase jezdím. Mezináprava odešla z celkem prozaického důvodu, Nebyl v ní olej. Na to normálně nemůžeš přijít. Olejová náplň je tam celoživotní a ani v autorizovaném servisu nemají kontroly této náplně v servisním plánu. O náplň jsem přišel tak, že postupně. Simering, který je na vstupní hřídeli pouštěl. To by se teoreticky nechalo poznat, protože olej může vytékat z otvorů mezi skříněma rychlostky a mezinápravy, které tam jsou schválně předlité. Jenže přesně pod tím místem, kde může olejíček odkapávat, je napříč autem plechový krám, který má mezináparavu chránit před kamením, pařezy a jinou nepohodou. Na tom krámu má každý, kdo projel někdy bahnem trvalou zásobu a ta ten olejíček dlouho papá, takže pod autem nic není vidět a pokud ano, tak to není tento olejíček. A tak o olejíček příjdeš ani nevíš jak a kdy.

Bilance je dost ošklivá. Kvůli těsnění za čtyři stovky mi havarovala část vozu za 85tis. Tolik stojí nová mezináprava. Protože jsem trochu tuhý na škubání, šel jsem cestou repase u šikovného mechanika, ale i tak to stálo cca25tis a čtyři týdny mimo provoz.

Doporučuji toto místo pravidelně sledovat. Není to moc snadné sledování, protože se ten plechový krám musí sundat., ale určitě bych to nepodceňoval.

2012-11-08 00:01:35

Ahojte, nedávno jsem koupil GV2007, 2.0 benzín a řeším podobný problém. Výrobce u tohohle auta udává spotřebu 8,7 /9,1/ 10,5 ale já jsem podle palubního počítače úplně jinde!! Nepředpokládál jsem, že se dostanu na hodnoty výrobce, to je jasný, ale aby byl rozdíl o tři litry?? Tako mi přijde dost divný. Navíc motor je v pohodě. Krásně tichý a najeto garantovaných 77tkm. Je to auto po starší ženský, která byla nejspíš, jako všechny ženský, spojkařka. To znamená, že asi jezdila s nohou na spojce, protože spojka semtam proklouzne. Ale je to jen nepatrně znát. Myslíte si někdo, že by mohla mít spojka vliv na spotřebu? Tak zásadní vliv? Nebo to může být lambáda? Jsou tu nějací technici přes Suzuki GV, co mi poradí, co by to mohlo být?? Jinak co se týká mého stylu jízdy, tak jezdím stylem pohoda+lehká noha, tedy žádné bláznění ani závodění. Jezdím většinou rovinky, tedy žádné velké kopce, žádné tůrování motoru, žádné vleky ani karavany. Tak kde se k čertu bere taková spotřeba u auta z roku 2007???

2012-11-08 00:25:49

A změřené to máš podle skotečné spotřeby? Ten rozdíl je teda mega...


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 6