Fórum - Téma


uzávěrka přední na samika


Fórum Jimny / Samurai II JA12 / JA22 / JB32 uzávěrka přední na samika

Informace o modelu: Suzuki Jimny / Samurai II JA12 / JA22 / JB32


1  2  3

2016-02-13 04:26:23

milant: Tak tedy- zas to tak nehroť. Můj dobrý známý jezdíl a jezdí pro auta do zahraničí, přitáhne je sem, buďto prodá na ND, nebo přihlásí a prodá. Takže on o tom ví možná víc než ty, nebo já. U mne to je určitě. Takže, když jsem mu řekl, že chci auto do lesa, na vození dřeva ze samovýroby a řekl jsem mu přibližnou cenu, dotáhnul mi mojeho samíka. Byli jsme domluvení, že si na něm něco udělám, takže žádný velký problém. I s ním jsem probral, že co chci- přední náhon a redukci a bylo vymalováno. Mám co jsem chtěl, opravil co bylo zapotřebí ale spousta věcí jsem se dověděl až tu, na tomto foru a myslím, že od toho je toto forum, abychom si předávali zkušenosti a neuráželi se nad nevědomostí druhého. Takže klid, nohy v teple a hodně tolerance. Dík.

2016-02-13 09:58:00

Doctore, to si myslíš ty, já mám jiný názor. Ale nechci se tu s nikým hádat.

Jenom chci říct, že je blbost pořizovat si nějaké auto, tuplem offroada a nic si o něm na netu nezjistit, jak tu kdosi psal.

MilanT  
Milan
2016-02-13 16:03:14

milanko: Nebyl jsem to já, kdo tenhle spor nebo spíš názorovou rozdílnost začal. Nic jsem nehrotil, naopak jsem tomu ulámal hroty když jsem napsal, že každý jsme jiný - někdo si zjistí informace dopředu a jiný do toho jde bezhlavě, stejně jako skočit šipku do neznámé vody. Takže klid a nohy v teple.

2016-02-14 13:59:33

Chlapi,dik za reakcie,iba ma mrzi,ze ste sa kvoli mne pohadali,alebo to aspon tak vyzera.Ale bolo to aj konstruktivne.Inac,dik za info. Chcem doplnim moj monolog predtym : Samurajko bol mojim prvym terenakom,po mnohych cestnych autach. Nikdy ma nesklamal.Chodil som z pracovnych dovodov aj v zime aj v lete do terenov, tam,kde som normalnym autom nikdy nevliezol ani nevyliezol z dovodu mojho zamestnania,samozrejme ako zivnostnik. Mam nejake materialy,kde je iba popis ovladania auta. Uz na zaciatku som dosiel na to,ze ked dam 4H + utiahnem dva "motyliky" na prednych kolesach,dostanem sa zo vsetkych sraciek.Tahaju vsetky kolesa.A ked dam na pake 4L,tak zapnem redukciu,co je este ucinnejsie pri vyjazde zo sraciek.Samozrejme pri lahkom terene alebo na suchej asfaltke jazdim na pohone iba zadnych kolies bez utiahnutych "motylikov"vpredu. To je vsetko. Este dodam,ze pri utiahnutych motylikov sa na suchej asfaltke skoro neda zatacat.To znamena iba jedno.Ze je uzavrety diferencial vpredu a obe kolesa idu rovnakou rychlostou pri rovnom smere alebo v zatacani.

To mi pripomina efekt pasoveho vozidla. Neviem , s akym samurajom ste sa ,kolegovia doteraz stretli,ale ja mam takehoto , ako som popisal. Dik za diskusiu.

P.S. Inac,neostal mi nakoniec iba tento Samurajko, ale nechal som si aj Jeepa,a Landika. Kazdy je iny do terenu, a to ma bavi. Landik je uplne pre blbcov,lebo ten si sam urcuje,co ma v terene zapinat , vypinat,proste same senzory atd. Páčka je tam iba na zjazd z kopca,kde po zapnuti si pribrzduje kazde koleso zvlast a vyhyba sa presmyku kolies. Vyuziva sa to pri zjazde z "krpalov" zasnezenych alebo zablatenych. Niekolko raz som to vyuzil,vyzera to hodne drsne,ked clovek po zapnuti nesmie slapnut na brzdu ked sa vali z kopca v bahne.

Jeep je nieco medzi Landikom a Samurajkom. Aspon tak mi to pripada.Je dost tazky,a preto v zlom terene s tym treba pocitat.Na rovine nie je problem.Ale do strmeho kopca v blate je problem.Ale je to milacik.

Mercedes , co som si nechal, je sportak. Niekedy sa potrebujem rychlo presunut z bodu A do bodu B.

Teraz je to vsetko. Ale Samurajka uz nepredam,ako som sa nedavno snazil.Ten dozije so mnou.

2016-02-14 14:27:51

...já to věděl !

je to excentrik

2016-02-14 17:18:19

dandee: Už tady bylo několikrát napsáno, že Samurai uzávěrku nemá a už vůbec ne na předku. Když zamkneš volnoběžky v předních kolech a zařadíš 4x4 na pevném povrchu a budeš chtít zatáčet tak se to začne šprajcovat, protože obě nápravy jsou napevno spojeny a každá jede po jiné dráze a Samurai nemá mezinápravový diferenciál co by ty rozdíly otáček kompenzoval. Měl sis koupit Ladu Nivu, tam mezinápravák byl, mají ho i jiná auta, ale Samurai ne. To ovšem neznamená, že je to špatné auto, to vůbec ne, taky jsem ho měl. U Samuraje platí že 4x4 pouze na kluzkém povrchu.

2016-02-14 22:35:17

No Lada Niva sa uz rovna Gaz alebo UAZ a tie sa mi ani nahodou nepacia.Napokon na vojne som sa s GAZom a UAZom najazdil dost. A dost aj natrapil. Je tu este niekto,kto bol na vojne mimochodom?

2016-02-15 03:53:15

dandee: No, když jde jen o to, kdo byl na vojně- stačí, že jsem byl nadporučík? A měl jsem u mé jednotky jak Gaz, tak Uaz. Myslím, že jsou to bořiči čehokoliv. Jako pikošku dám, že když jsme byli na vagonech, tak na PV3S nějak odešla baterka. Před ní stál Uaz a jelikož jsem věděl, že má málem 100 koní, tak jsem vydal příkaz, aby na Uazu dal vše, co tam má, tedy předek a redukci a zkusí vytáhnout PV3S. A podařilo se. V jednom máš pravdu- nějak mi nepadli do oka ani jeden, ani druhý. Samík se mi líbí moooc a jezdím do lesa na dřevo, ve předu mám naviják, pro jistotu na 4,5 t. byl tam na 1,8 t, ale ten dvakrát zklamal, posílal jsem jej do opravy a tak jsem zvolil silnější. A jelikož má 25 m lano, tak Samíka postavím a přes kladku z různých směrů přitahují dřevo a to pak odvezu. Ale to jiná téma.


Odpovědět

1  2  3