Fórum - Téma


ventilová vule sx4


Fórum SX4 I ventilová vule sx4

Informace o modelu: Suzuki SX4 I



2011-11-26 14:44:35

prosim o radu.má někdo zkušenosti po kolika km se seřizuji ventily u sx4 ? děkuji

2011-11-26 21:09:45

seřizují se pomocí distančních podložek a jejich cena je taková, že koupíš ojeté auto

2011-11-29 17:41:18

Dočetl jsem se ve SM a teď cituji doslova " Ventilové vůle se seřizují montáží nových zdvihátek přesného rozměru" konec citátu . Kontrola po 30 000 km čerpáno tamtéž . SM č. 47

2012-02-27 18:56:49

Zdravím.

Dnes jsem byl na 1 garančce se svou SX4 a zeptal se na seřizování ventilů servisního technika.Odpověď zněla,že ventily se nemusí seřizovat neboť mají hydraulické zvedátka.Tuto odpověď jsem dostával i u předešlého vozu (Octavia).Tak nevím?

2012-02-27 19:16:53

Kato !

No ! Snad sada - to jo,ale kus ? A sady nevlastní ani autorizáky .

2012-02-27 19:48:47

Pan technik asi nikdy neviděl co je pod ventilovým víkem

Musím se jenom smát

kato1973, 2012-02-27 19:48:47 napsal:

Pan technik asi nikdy neviděl co je pod ventilovým víkem ..

Musím se jenom smát

2012-12-03 14:11:30

Kato zdravím Tebe i ostatní majitele SX4, které jistě bude zajímat můj dotaz na Tebe. Prosím o zodpovězení dotazu, zda má SX4 hydraulické zvihátka a ventily se seřizovat nemusí, provádí se jen kontrola, zda je to tak, jak zní otázka. Prosím o přesnou odpověď, děkuji za sebe i ostatní členy klubu, zdravím Tebe a všechny ostatní a jsem s pozdravem Fery.

2012-12-03 23:43:11

nemá hydra......ventily se štelují jak říkám já pomocí penízků

2012-12-04 17:05:16

Mě stála výměna 4 "penízků" na Ignisu 2555 korun Českých

Jen tak pro představu.

2012-12-07 19:42:58

tak to je sila

2012-12-07 19:57:14

Co jsem se tak bavil ze servisákama,každý se divil,proč jedu po 60ti tisících s ventilama. Prý jsem exot. Nejdřív se chodí ve sto a klidně i ve stopadesáti. Hlavně to chce nešetřit na kvalitním oleji,dodržovat výměny a nehonit studené.

Já jsem žádnou změnu po výměně nepozoroval.

2012-12-07 22:51:03

Zdravím všechny majitele SX4. Servisní technik Suzuki Kato odpověděl dne 26.11.2012-"seřizuji se pomocí distančních podložek a jejich cena je taková, že koupíš ojeté auto". Při průzkumu v servisech Suzuki jsem došel k názoru, že se provádí jen kontrola a to až okolo 100000km a zatím k seřizování nedocházelo při dodržování dodržování pravidelných výměn kvalitního oleje. U většiny japonských motorů VVT i jiných značek také ser. mechanici neseřilovali ventily. Asi to bude pravda, jelikož podložky by stály jak ojeté auto.Toť můj názor. Zdravím všechny majitele SX 4-Fery.

2012-12-07 23:03:06

Není to tak šílené,jak popsal Kato. Já nechal dělat v autor. servisu ve Fryštáku.

Hodinová sazba 328 x 4.5 hod = 1476Kč bez DPH

1 podložka 167.77 Kč bez DPH x 4 = 671.08 Kč

A výsledek je vzpomínaných 2555 Kč samozřejmě s DPH.

2012-12-08 10:17:17

Zdravím Rosiho, mám na Vás dotaz, a po kolika km dělali tedy ty ventily? Díky za odpověď.Fery.

2012-12-08 21:41:26

V šedesáti tisících. Chtěl jsem dodržet servisku. Paradoxně jsem měl dojem větší spotřeby než před seřízením. Jestli to dělali a jak - to ví jenom mechanik a Bůh. V normálnim servisu ti to nikdo slušný dělat nebude. Jsou třeba spec. přípravky na stlačení aj. Je to vidět v serviním manuálu.Přípravky stojí poměrně hodně a podložky se objednávají podle potřeby. Celou sadu nikdo nedrží,(ani autorizáky),protože je to finančně náročné a některé podložky by ti zůstaly navěky. Mám pocit,že jsou po 0.01mm - rozsah nevím. Upravit to nelze,páč má povrch speciální úpravu.

Doporučuji nevrtat se v tom,pokud není problém .

2012-12-08 22:24:23

dotaz. nepodpáli se ventilová sedla?když si toho nebudu všímat?

2012-12-09 00:25:35

Za dobu 5ti let a účasti ve dvou fórech,jsem ještě neslyšel o suzukáckém benzínu s podpálenýma ventilama a vůbec o nikom,a známých se sexynou mám dost,kdo by měl problémy s motorem jako takovým. To ale nic neznamená. Výhodou je,že motory se vozí z Japonska. Jinak dokáží v hungarii zprasit cokoliv.

Ke tvému dotazu - kolik máš najeto ? Cvaká to ? Klape to ? Asi to máš chvíli a nepoznáš,jestli je to normální stav . Pokud se ti něco nezdá,zajeď do servícu. Budeš mít klidnější jezdění.

2012-12-09 10:51:55

Rosi 45, děkuji za odpověď a souhlasím s názorem, že pokud cokliv funguje, tak je nejlepší do toho nesahat, nic nekontrolovat a myslím, že se to netýká jen ventilů, ale všeho, co je na autě namontováno, ještě jednou díky za odpověď, s pozdravem Fery. Jen tak, já mám Suzinu origo japan a zatím žádný problém, oleje a filtry měním sám a zatím je vše Ok. Zase někdy příště, s pozdravem Fery.


Odpovědět