Fórum - Téma


Vibrace volantu


Fórum Jimny / Samurai III Vibrace volantu

Informace o modelu: Suzuki Jimny / Samurai III JB23 / JB33 / JB43 / JB53


1 ......... 9  10  11  12  13 ......... 21

2012-12-20 23:04:32

Doctor:

tak to, do čeho jsi se pustil, mělo už fakt dost, díra na díře, smekám. Tak prožrané, že se místy nebylo čeho chytit, každopádně výsledek velmi dobrý....

2012-12-21 01:02:32

Diky za chvalu, byl jeden z tech horsich co mne prosly rukama, nicmene te prace i na zdravejsich neni o moc mene.

Navic se to vetsinou upravuje pro velky kola a vetsi krizeni, takze na misto novejch dilu se dily vyrabej na miru, myslim plecharina, ve finale je to vlastne vic prace nez na totalce z novejch origo plechu.

K tomu uprava podvozku, prekopat zadek na kotoucove brzdy, pevnostni narazniky, prahy a vnitrni ramy a mam praci na 6 a vic mesicu. Jen kdyby lidi nedelali caviky s placenim tak by to bylo super.

Na picasech jsou i dalsi galerie renovaci pod moji registraci a mely by byt volne pristupne, tak se muzete mrknout.

Ira
Víťa
2012-12-21 10:54:34

Doctor

kouk jsem na foto, to je teda nářez, to fakt klobouk dolů.

2012-12-21 12:27:15

Doctor:

kouknul jsem na ty picasky a fakt čumím, z těch aut povětšinou už fakt nic není a jsou více méně po smrti. Vzpomínám, jak jsem před lety koupil od známého vrak Fordu XR3i, jen k vůli motoru (chtěl jsem ho na sprinty), nakonec jsem ho celého vyvařil a jezdil ještě hafo let. S céočkem jsem snad v té době i spal Tím chci říct, že i když to auto bylo shnilé napadrť, přesto, krom nosníků, se daly ještě koupit téměř všechny karosářské díly. No a když koukám na Tvou práci, tam se ohýbalo, řezalo, vařilo a klepalo, z vody ... Včera, když jsem kuchnul Jimnyho, tak jsem měl nervy jak je prolezlý a ani o tom nevím, ty Tvé fotky mi vlily krev do žil s tím, že se dají opravit téměř nemožné věci... Ještě, že se nechci pouštět do žádných abnormálií, jako zvednutí a tak, to by mě fakt asi kleplo.... PS: ty fotky z pouště nemají chybu...

2012-12-22 01:28:14

No vidis, a ta chut do prace po te co jsi tohle videl, je presne to nejlepsi co mne muze potesit.

Tak drzim palecky at se dilo dari

Fotek z pouste mam mnohem vic i videa a nejen z pouste, ale i z hor jezdeni offem nad 4000m/m ale nejsou lidi co by to tam nahraly.

2012-12-22 19:32:46

Díky...to nebude taková dřina, co jsis musel užít Ty. Dnes se odsekalo přední čelo, z papíru se udělá vzor očnic a jde se vařit, je to tam blbě vymyšlené, drží se tam voda a neskutečně kvete. Jo jsem ještě zvědavý, co se objeví pod zadním nárazníkem a lemy....

každopádně si auto i ty musely sáhnout na dno, v tom prachu je to tak na jeden filtr vzduchu denně A pěl tirů vody....ale co, nádhera to musela být, jen co je pravda...Kluci odsud plánují Rumunsko, zvažuji se přidat, mohlo by to být good :P

2012-12-22 20:29:06

Je bezne, ze vyrobce to nema dotazeny protoze jeho zajima jednoduchost vyroby, taky proto kazde auto co delam ma hodne zmen oproti originalu, predevsim tech proti vnikani vody a bahna, zpevnujicich stavajici karoserii a zjednodusujici pro pripadne opravy.

Filtr vydrzel normalni km vymenu, vodu sem chlastal enem ja.

Jednou jsem si dal v pousti i pesi turu cca 9 mil, pisecnejma dunama v +40C kousek soutezkama kde bylo misty kolem +10C, vychlastal jsem 6 litru vody, vecer povesil hnaty na spagat a zbytek zahodil do spacaku. Takhle vyrizenej sem nebyl ani pri 50km pochodu za polarnim kruhem, pravda bylo mi o 25 mene.

Do Romale by to ale chtelo par uprav podvozku a navijak, pokud pojedes do hor a pokud do mest tak pitbula v aute a deset alarmu.

2012-12-26 18:30:54

no jo nemyslel jsem to špatně.zkoušel jsem sehnat návody v češtině ,ale marně.co by jsi si představoval za tvé rady. nejlíp v nějaké podobě ,abych si to mohl stáhnout .díky

2012-12-26 19:11:58

no u mne se za vseobecne rady plati tak maximalne tekutinou, ale kdybych mel vytvaret vyslovene navody tak doporucim zaprahnout nekde bankomat a privezt obsah kemne

2013-01-14 16:44:59

Zdravím všechny,

Měla jsem ten samý problém,všechno bylo O.K. a při 70km nešlo volantem zvládat obzvlášt z kopce.

Ve dvou serv. jsem si nechala vyvážit kola a každý přebíjel závažička . To už mi bylo divné A volant lítal už míń. Tak jsem zajela do dalších dvou až v tom 4tém servisu ,kdy opět přebili závažička to na 90% přestalo .( něco tam zústat musí) Rok už nic..A poradili mi ,že mám 2xročně -podzim ,jaro chodit na vyvážení a při jednom i mazání předních kloubů.Klouby dost vysychají byla jsem pod autem.

Ted zas prosím o radu já : V zimě mám probl. s brzdama. I když v příručce píšou,že se ten skřípot u brzdění projevuje kvúli ledov. nánosu ,je to fakt o ,,hubana" když zapomenu a musím byť ve 40cítce/km prudčeji zabrzdit. auto jede samo a pod volantem to skáče jak na hrbolech.. Děkuji všem za odpověd.

inu
2013-01-14 19:21:54

ahoj,to že ti "skáče" pedál(pokud jsem dobře pochopil pojem "pod volantem") je v pořádku-máš jistotu,že ti funguje ABS

2013-01-15 11:52:45

jo,funguje abs, ale v létě to brzdí normálně.V zimě škrábe,jako by tam byl namrzlý nános. Když ho pak pomalu brzděním,přerušovaním pedálu sundám tak brzdí celou cestu normálně jemně...

2013-01-15 15:19:23

Namraza ve forme ledu na kotoucich leda by jsi nekde pravidelne brodila, spis se stava ze pri delsim stani dva tri dny, kotouce povrchove oreznou coz je sice zanedbatelne ale muze to mit vliv na funkcnost brzd pri prvnim brzdeni, i jinovatka promrzle kotouce a schopnost kovu menit tvar v ramci pusobicich teplot muze mit vliv na brzdeni

Kotouce se muzou i kroutit, vetsinou zkrouceny kotouc zustane zkrouceny a mlari do pedalu trvale, ale vyjimecne se kotoic krouti az po ohrati nebo naopak je nerovnost na kotouci zretelna jen za srudena.

Tez muze jit o pridrene brzdice, tedy ze se pohybuji v cepech coz znemozni funkci tzv. plovouciho ulozeni, brzdy pak brzdi nesoumerne a muze se tak chovat i pri zmenach teplot ale tez to mize delat jen dokud se brzdy mirne neohreji a brzdenim castecne neuvolni.

Doporucil bych kontrolu stavu brzdicu, predevsim cepu umoznujici pohyb brzdice a pokud by se to nezlepsilo tak kontrolu hazivosti kotoicu za studena.

Nicmene je pravidlem ze odstavim li auto tady na vsi kde je vazne zima na tri dny napr. pres vikend, je vzdy prvni brzdeni znatelne hlucne az jako by brouseni, ktere dvojim ci trojim zabrzdenim mizi a vzdy to je zpusobene mirnou povrchovou korozi a jinovatkou na kotoucich.

Takze zaverem, ano kontrola brzd neni odveci, ale hlavu bych si s tim nelamal.

2013-01-15 17:10:11

Děkuji za odpověď,to bude asi tím stáním 3dny v mrazu.Trochu mně to šoklo, nebot u jiných aut to nedělalo a taky stály na mrazu. Mnějte se hezky.

2013-01-15 19:05:34

Mate pravdu ze i ja toto pozoruji jen u vozidel s vetsi svetlou vejskou, vetsi p3ostor pod karoserii ma nejspis vliv na vetsi vnikani vlhka k brzdovym kotoucum, u bezneho osobaku to pozoruji az tak po mesicni odstavce, jako napr. u otcovo Favorita ktery jezdi zcela vyjimecne.

Hezky den a mne dekovat nemusite, poradim vzdy rad kazdemu jeli to v mych silach

2013-01-16 13:51:03

Prosím ještě o jednu radu.

mám namont. LPG,po půlroce začly klesat u zahřatého motoru otáčky až chcípalo u zastavení v koloně nebo křižovatkách. V servisu kde mont. LPGsi s tím nevěděli rady, zajela jsem jinde a vyčistili mi klapu od přívodu benzínu. trochu to pomohlo ale to zakolísání tam je. Když jsem jim dala přečíst Váš postřeh o seřízení podložkama( Motor M13.)

tak mi řekl, že nejezdím 100vkou avíce a tudíž motor netrpí.. Je to v tom ? Děkuji za odpověď.

2013-01-16 20:31:32

Nevim na koho ten dotaz je, pokud na mne nevim o jakych podlozkach je rec

2013-02-24 16:42:17

ahoj,

takže dnes byl konečně čas a vyměnily se ty rejdové čepy... práce to nebyla težká, bez nějakého záseku nebo nemileho překvapení. Dal jsem na rady Doctora a šel přesně podle jeho pokynů, ovšem po složení (i přes profouknutí trubek a hadiček) nejde připojit předek. Nepoškodily se žádné simerinky, takže teď kutím, co kurde s tím..... Nicméně, vibrace volantu jsou zatím pryč, takže úkol z části splněn. Doctore nevíš, kde by mohl být zakopaný čokl?

2013-02-24 16:57:11

a dal jsi nové těsnění na koule, nové simerinky, vše řádně namazal a přitom nepřemezal, nové těsnění nebo silikon pod volnoběžky atd atd?

2013-02-24 18:06:58

Napatlal jsem vazelinu do kouli, nanesl na bronzovy krouzek a pak jeste do homo kloubu.... Pak to usadil, profouknul vedeni v tehlici a vsechno dotahnul.... Pak jsem usadil volnobezky, ty jako posledni.... Tesneni pod nimi bylo neposkozene, tak jsem ho nemenil.... Myslis, ze to mam znovu vytahnout a namazat silikonem, myslim tu plochu volnobezky co prijde na tehlici..? Jinak tesneni kouli mam nove a menil jsem i simering na poloose.... Predek proste nepripne... Necvaka to jak vcera pri pohnuti pakou dozadu a jen po chvilce zacne blikat kontrolka 4x4, misto toho aby svitila trvale..


Odpovědět

1 ......... 9  10  11  12  13 ......... 21