Fórum - Téma


Vibrace volantu


Fórum Jimny / Samurai III Vibrace volantu

Informace o modelu: Suzuki Jimny / Samurai III JB23 / JB33 / JB43 / JB53


1 ......... 14  15  16  17  18 ......... 21

2015-06-01 21:33:35

milant: sim garoto

2015-06-01 21:46:39

jen muj nazor

MilanT  
Milan
2015-06-01 21:51:50

kato1973: Spíš se cítím jako idoso.

2015-06-01 22:04:55

milant: Ja jen ze tady Samuraje nebo Jimika nikkdo do servisu neda

MilanT  
Milan
2015-06-01 22:13:00

kato1973: Protože servisy v Brazílii jsou stejně drahé jako doktoři na Floridě?

2015-06-01 22:17:43

milant: tady je mene doktoru

2015-06-01 22:22:55

doctor: mal som auto v servise, menili zadné brzdy pred týždňom a ako o tom píšete, hneď som teraz utekal von povoliť kolesá. Potreboval som na krížový kľúč nasadiť skoro metrovú trubku aby som to povolil. Sú to naozaj chuji.

Čo sa týka tlaku v pneu, na STK to nekontrolujú a podľa môjho skromného názoru, tam sa nerovnomernosť brzdenia z dôvodu nerovnomerného tlaku neprejaví, lebo tie valce neprešmykujú. Iné je to na ceste, kde naozaj pri prudšom brzdení jedno kolo zastaví sa druhé nie. Ak má dosť rozdielny tlak.

MilanT  
Milan
2015-06-02 07:16:41

jomarko: Ano, na válcovém testeru brzd se měří brzdná síla (obvodová síla) a tam by huštění, tvar, dezén, materiál, šířka a průměr pneu neměly hrát roli. To měření můžou ovlivnit pasivní odpory jako je závada na ložiscích náboje kola, na hnacích hřídelích, špatně seřízená vůlí mezi brzdovým obložením a brzdnou plochou...

Myslím si, že správné tlaky pneu je nutné dodržet při kontrole tlumičů, kdy každé kolo může mít jiný odskok (pružnost) a tlumiče tak reagují rozdílně nejen mechanicky ale i v čase.

To jsou ale jen moje teorie. Hlavní je tu zajímavá praxe těch, kteří upustili tlak vzduchu a přestal jim kmitat volant To mi neleze do makovice.

2015-06-02 07:33:26

Pánové, ve výčtu všech těch společenských lumpáren jste zapomněli na tu jedinou indicii, kdy tlak v pneumatikách může mít na něco podstatného při STK vliv. A to je seřizování světel pomocí regloskopu na rovinné podlaze.

Kato 1973:

Jen malá technická.

Identifikace sídla internetového providera je něco jiného než lokalizace umístění koncového zařízení. Navíc "Mexičan" Doctor si mohl ponechat svoje dívčí jméno..., takže IP protokol má význam pouze pro cílenou reklamu, tedy pokud nejsi zrovna agent síajej, nenápadnej a moc zlej.

MilanT  
Milan
2015-06-02 07:51:43

plukovník: Tak to já bych musel levý kolo přefouknout, protože mám unavenou levou pružinu od vysoké hmotnosti řidiče a i nezatížené auto mám nakloněné doleva. Stejně jako dostihový kůň má levé nohy kratší z nakloněných levotočivých zatáček.

2015-06-02 09:25:16

plukovník: Abychom zde nemlátili prázdnou slámu, nejlepší řešení bude se přímo na STK zeptat, proč dělají "zbytečné ůkony", když to po nich vlastně žádný předpis nevyžaduje. Nejbližší TK budu mít někdy na podzim - pokud si zapamatuji toto vlákno, bude zde zaručená informace z "první ruky".

MilanT  
Milan
2015-06-02 10:00:59

certik: To už jsem ti radil na předchozí stránce.

2015-06-02 11:12:37

Pro "nevěřící Tomáše" zde popis STK http://www.stktrutnov.cz/31-o-nas

MilanT  
Milan
2015-06-02 11:34:06

certik: Tak z toho jsem pochopil, že nějaký STK v Trutnově má (mimo jiné) něco, čím můžou změřit tlak v pneumatice. A dál?

V tom STK (rozuměj budově) mají jistě plno jiných zařízení, ale to nic nevypovídá o průběhu samotné technické kontroly. Mají tam určitě automat na kafe, ale kafe si dát snad nemusím, ne? Nebo tam mají sekretářku a ta mi snad nemusí být po vůli, nebo jo?

2015-06-02 11:48:32

milant: U nás ho mají taky a samozřejmě ho taky při STK používají

MilanT  
Milan
2015-06-02 11:54:29

certik: Já si podle tebe pletu Vitaru se Samuraiem, ale ty si pleteš STK (stanice technické kontroly) s technickou prohlídkou. To je jako plést si nemocnici s operací. V nemocnici určitě mají porodní kleště, ale když mám zlomenou ruku, tak je prostě nepoužijí.

2015-06-02 12:10:39

milant: je to sice vtipné, ale trochu "mimo mísu"

P.S. sekretářku můžeš "ojet" i bez technické prohlídky, to u Jimnyho nelze

MilanT  
Milan
2015-06-02 12:22:22

certik: Tak jo, věřím ti.

Já byl za svůj život asi na 13 technických kontrolách (pokud umím dobře počítat) a nikdy mi tlak v pneu neměřili. A to STK střídám a nemám žádnou svojí "oblíbenou". Ale tlak mi vždycky změří před mnou vyžádanou kontrolou tlumičů. Tam je to rozhodující.

Ale třeba po přečtení tohoto vlákna začnou měřit tlak i mě. A možná i kontrolovat moment utažení šroubových spojů, který je pro bezpečnost provozu mezi těmi nejdůležitějšími.

Pozn. Pozor, neplést si zkratku TK (technická kontrola) s TK (krevní tlak). Ten mám v pořádku.

2015-06-02 13:06:24

certik:

Tak až budeš mít po TK (technické kontrole) v tom vašem Trutnově, kde jsou nadstandardně vybaveni vším možným harampádím a přesto nedělají zbytečné úkony, napiš kolik je cena za pravidelnou technickou kontrolu.

Pokud bude vyšší než v Praze, tak to možná mnoha zákazníkům imponovat nebude, tím spíše jestli dojde na nejhorší a lhůta se v budoucnu zkrátí na jeden rok.

P.S.

Jimniho bez TK sice ojet nelze, ale zažít v něm "óčko", když ještě voní novotou určitě lze.

MilanT  
Milan
2015-06-10 08:02:26

Vloni byla svolávačka kvůli vibracím volantu - http://www.dft.gov.uk/vos...04485E1&freeText=Blank&tx=

Týkalo se to i vašich Jimníků v ČR?


Odpovědět

1 ......... 14  15  16  17  18 ......... 21