Fórum - Téma


vibrace volantu


Fórum Swift III vibrace volantu

Informace o modelu: Suzuki Swift III



2009-12-17 08:23:50

Tak asi pri 120Km/h mi zacne vibrovat volant. Ne tak ani do stran, ale spise jakoby nahoru a dolu. Myslel jsem ze to bude spatnyma gumama, ale nechal jsem prezout nove+vyvažení a dělá to to samé. Je to celkem nepříjemné, hlavně se s tim nedá jezdit rychleji, protože čím rychleji, tím víc se to třepe. Auto mam swifta 1,3 4x4

Poradte čím by to mohlo být, díky.

2009-12-17 13:47:42

Jukni na klouby poloos a.Předpokládám, že to není po bouračce, že poloosa nebude ohnutá.Koukni na závaží, na polose-dynamický tlumič, jestli tam je, tak jestli není uvolněný.

2009-12-17 13:53:12

a dela to jen v zaberu, nabo i kdyz vyradis a jedes jakoby na volnobeh? pokud by to delalo kdyz akcelerujes, tak by to byl vnitrni kloub poloosy, pokud to dela porad, tak muze byt poloosa ohla, jak psal Honda... tezko rict - malo informaci...

2009-12-18 06:37:56

Asi uz to tuknute bylo, ale nevim jak moc, jen jsem si vsiml, ze bylo menene celo na kastli. Nicmene ho ted budu menit znova Dalo by se zjistit jestli jsou polosy ohnute? Nebo nepasujou tam z FWD, ze bych je zkusil jenom prohodit? Kde bych mel hledat ten dynamicky tlumic a jak vypada?

Jinak dela to porad, i kdyz neakceleruju a cim rychleji jedu, tim silnejsi jsou vibrace...

2009-12-18 06:55:06

je to ten tlumic?

2009-12-18 07:44:23

neni to homokinetak?? (ten mi dnes vymnenuji )

2009-12-18 08:35:03

Ten tlumič je závažíZpravidla ze dvou půlek sešroubovaných k sobě.Byvá uprostřed poloosy.Taková bambule navíc No a zda máš ohlou poloosu zjistíš tak, že zvedneš káru, abys měl kolo od země.Růčo otáčej kolem a sleduj poloosu.Měla by se otáčet v ose bez vychylky.Je to viditelný okem.Jestli bude házet, našels problem..

2009-12-18 09:00:38

to cos zaskrt je vnitrni kloub pravy poloosy - leva jde primo ze skrine a ma na oncich klouby, prava jde nejdriv rovne - je prisroubovana k motoru a az tam je kloub na druhou poloosu, ktera jde do kola, tam je druhej kloub... myslim ze by tam mely pasovat poloosy z FWD, ale pokud je budes shanet, tak to chce vedet presne kolik zubu a jaky prumery, pac ty pitomci menili poloosy snad kazdy pololeti shodny sou jedine u vsech GTicek MK2 a 3, ale u litru a 8V se to furt lisi...

to zavazi o kterym mluvite je jen na levej poloose, tady na tom obrazku je blbe videt...

2009-12-18 09:27:18

zkusim na to mrknout jak psal Honda, ze zvednu kola, protocim a uvidim no. Ted je jeste otazka jaka jake jsou tolerance, kdyz bych to rovnou zmeril uchylkomerem...

2009-12-18 09:32:24

mno - este me napadlo. u 4koly se to s tebou bude krapet tlouct a nebude se to chtit tocit, ale lepsi zpusob asi nevymyslis, leda zvednout cely auto nekde na zdvizi. pokud to haze, tak to bude ohnuty tak i 2cm, takze to poznas okem. nakej milimetr by nemel vadit...

2009-12-18 09:41:17

uz to mam vyzkousne, bud odpojim zadek nebo zvednu jeste jedno zadni kolo a pak to facha

...2cm to uz je sakra hodne

2009-12-18 10:47:51

Tak tomu pomož motorem.Odpoj zadek zvedni jedno kolo a nech to blafat.Uvidíš krásně, jestli hází.Tak mě napadlo, jesli to nedělá kardan.Ale když to šlo do volantu, nevím.No zkus s nim zacloumat, jesli neni vyčochtanej.Ber za vše, co se točí


Odpovědět