Fórum - Téma


Víčko palivové nádrže


Fórum Ignis Víčko palivové nádrže

Informace o modelu: Suzuki Ignis

Diskuze o vozidlu

2005 Ignis GA 1.3

15 diskuzí

Výkon motoru 68 kW (92 PS) . Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 328 ccm (81 cui), 4-válec, Řadový, 16-ventil, M13A.



2016-07-13 10:36:15

Zdraví Ignisáky a mám dotaz do fora...po jízdě otevřu víčko palivové nádrže a foukne na mne tlak vzduchu. Dotaz, zda víčko nemá mít otvor na vyrovnání tlaku??? Možná má a je ucpané???

Díky za poradu. Pavel

2016-07-13 10:44:34

Asi to je normalni, protoze me se to stava taky, hlavne kdyz uz se jede na rezervu.

2016-07-13 10:51:37

slavto: Díky kolego, ale mě se to děje i při plnější nádrži...tak nevím kde se ten tlak bere..

2016-07-13 11:05:07

Mne to robí vždy.. Asi to tak má byť

2016-07-13 11:06:44

Nechcem do toho mudrovat, nevyznam sa....ale mne sa zda, akoby som tam mal skor podtlak obcas....par krat sa mi uz stalo, ze som mal problem dat dole viecko. Tankujem vzdy, ked zacne svietit rezerva (obcas aj na hrane prazdnej nadrze ).

2016-07-13 11:16:07

slepec: Souhlas, prakticky vždy při otevírání víčka nádrže cítím docela dost výrazný podtlak - při odšroubovávání víčka vzduch zasyčí/nasaje dovnitř.

2016-07-13 11:17:22

slepec: díky, možná jsem si málo všiml zda to není spíš podtlak...pak by to možná vadilo při dodávání benzinu do motoru a mělo vliv na víkon..musím se tomu podrobněji věnovat

MilanT  
Milan
2016-07-13 11:21:13

mikullla: To by ti v Bruselu dali kdyby jsi měl děravý víčko a benzínové výpary ti volně unikaly do ovzduší

Neřešte podtlak nebo přetlak v nádrži, to pohlídá EVAP - http://www.aa1car.com/library/evap_system.htm

Tenhle dotaz se řešil snad ve všech sekcích u všech aut a taky u Ignise - http://www.suzukiclub.cz/...select=33440#message33440

Kdo chce hledat, najde

2016-07-13 11:26:31

milant: Díky moc Milane a zdravím všecky diskutující.

Pavel

Hill  
Jaroslav
2016-07-13 11:30:07

mikullla: ale howning, čemu se tu chceš podrobněji věnovat? Je to i v návodu, že v nádrži můžeš mít jak přetlak, tak podtlak. Palivo je nestlačitelné, tak to musí odpružit vzduch.

A tady se to opakuje pořád dokola. Lidi, zkuse někdy vyhledávání ve starších příspěvcích, prosím!

Nádrž je normálně těsná, aby se palivo neodpařovalo, rozdíly tlaku v nádrži buď hlídá obousměrný pojistný ventil, který otevírá až od přetlaku/podtlaku mimo určitou mez, v níž je palivové soustavě ještě jedno, jaký je v nádrži tlak, nebo si to hlídá řídicí jednotka pomocí dvou elektroventilů. Když se studený benzín v plné nádrži ohřeje na sluníčku, nesmí přetékat, zrovna tak není zdrávo přisávat do nádrže vzduch trvale.

No a ten tlakový rozdíl se během otevírání nádrže musí vyrovnat. Nic víc.

Na jízdu ani na funkci rostlináře to nemá vliv.

2016-07-13 11:45:47

mikullla: Ahoj,

reagujem a odpovedám na margo Tvojej otázky.

ak Ti po jazde a otvorení viečka palivovej nádrže pretlak z nádrže "fúkne", buď pokojný. Je to dobrý signál, že palivový systém máš v poriadku, t.j. je to "OK".

2016-07-13 12:08:29

jasplus: Hoši díky za info a myslím, že toto forum je o tom, aby jsme si poradili vzájemně. Vždyť ne každý všecko hledá jinde a čte bedekry..P.


Odpovědět