Fórum - Téma


Vitara 1.6/91


Fórum Vitara / Escudo / Sidekick I Vitara 1.6/91

Informace o modelu: Suzuki Vitara / Escudo / Sidekick I


1  2  3

2012-01-10 20:36:08

Ahoj,koupil jsem vitaru 1.6 cabrio.Nedalo by se něco dělat se sytičem,dřív ho stáhnout.Nemůžu sehnat prachovky na tyč řízení od volantu,jsou tam dvě na kloubech- v motor prostoru, poradí někdo?

2012-01-18 19:17:27

se sytičem neporadím, mám automat, prachovky na tyč řízení sem taky sháněl marně, nakonec sem tam dal univerzální prachovky na homokinetáky co koupíš běžně v mototechně

Fulda  
Petr
2012-01-20 00:42:26

sytič nech jak je a na zimu zakrej aspoň třetinu chladiče, obzvlášť jestli máš ventilátor chladiče na řemenici vodní pumpy

2012-01-20 06:57:05

To má smysl, pokud má termostst venku, nebo rozbitej.Teplotu motoru regulije trmostat a pokud funguje jak má, s kartonem před chladičem zmůžeš akorát jediný, že to můžeš uvařit..

Fulda  
Petr
2012-01-20 09:09:00

Asi se budeme muset zeptat jestli tam vůbec Marha termostat má Ještě jde o to jestli má na chladiči elektrickou saharu nebo tu na řemenici, je tam dost znát když ta mechanická točí pořád od nastartování tak se motor ohřejvá taky dost dlouho. Za 8 let už mám na vitaře vyzkoušeno lecos a zatim jsem ji neuvařil

2012-01-20 10:52:47

myslim ze u 1.6 bude mit vrtuli na remenici, taky sem mel problem s ohrivanim, daval sem karton dopredu. nakonec sem vymenil termostat a je po problemech, ohreju to za chvilku

2012-01-20 14:21:20

Ahoj, mám vrtuli na řemenici,docela to trvá než se ohřeje,tak 5km. Tak se taky poohlédnu po těch uni prachovkách,protože všechna snaha marná je sehnat. Díky za odpovědi všem.Jinak ji dám asi do plynu,ceny benálu už jsou šílený.

Fulda  
Petr
2012-01-20 15:48:39

Na ty prachovky zkus brnknout na vrakoviště v Hostivicích 602 356 532 maj tam fůru všeho možnýho, já tam teď bral těsnící gumy do dveří, místo těch mejch rozdrbanejch Jinak díly posílaj i poštou. Plyn mám ve swišťáku, nalítáno 40 tis. a spokojenost cena LPG v K. Varech kolem 17,- v Chomutově i 15,50,-

2012-01-20 23:43:40

ty prachovky ze starýho bych ani moc nerešil, ty z kloubů to vyřešej podobně, co se týče Hostivic, tak sice maj všechno možný ale z mý zkušenosti vim, že sou drahý jak prase

2012-01-21 10:45:57

Taky jezdim na LPG, mám to tam rok a půl.Najeto cca 27 000 a také, jak říkal Fulda, naprostá spokojenost.Dokoupil jsem ještě kabel na řj LPG, stáhnul program a ještě si to doladil.Ty co to montujou nemaj moc času si s tim vyhrát.Více méně je to pak už boj o spotřebu, než o výkon.Já s třináctkou jezdim teď v zimě kolem komína do 8l/100km v plynu

2012-01-21 14:02:12

Díky za tip na vrakáč,ted cekám až se mi ozve plynař,shání směšovač.V Příbrami je plyn za 18.5O,pořád je to polovička

2012-01-31 14:25:47

Zdarec dal jsem ted na ty mrazy papundekl před chladič a je to o hodně lepší.Ale stejně bych ten auto sytič nějak poladil,ale nevim jak .Vzadu za sáním je šroubek s pružinkou,myslel že tim,ale nemá to vliv.Dosedá na něj takový čůráček ,nevim jak to popsat,ale po nastartování od něj odleze.Na nic jinýho jsem nepřišel.

Fulda  
Petr
2012-01-31 19:06:46

Mám pocit že tam toho moc nepošteluješ, měla by to ovládat řídící jednotka, to co popisuješ je asi jenom klasickej volnoběh. Kdyžtak mě někdo opravte jestli se pletu

2012-02-01 11:55:44

Nepleteš.Něco jako sytič tohle nemá.Jen podle teploty motoru řídící jednotka prodlouží dobu vstřiku.To je celej sytič.Takže s tím, co se děje za studena nic neuděláš.Myslim, že je tan nějake šroubek na volnoběh, ale už si to mióc nepamatuju..

2012-02-01 18:03:12

Je to doraz klapky. Na to by se sahat nemělo.

2012-02-01 18:32:06

a ani nesmí.....maximálně tak pohnout s potenciometem

2012-02-01 20:16:22

Jo volnoběh je jasnej, ale ten druhý štelovák mi nebyl a neni jasnej.Je to vedle houpačky s lankem na plyn.Jinak mi pořád plynař nemůže sehnat směšovač lpg .Už aby to bylo,rád budu za 18,50 .

2012-02-02 15:37:10

potřeboval bych poradit jak nastavit předstih na vitaře

Fulda  
Petr
2012-02-03 16:57:05

Jestli je to osmiventil, tak se dá normálně otáčet rozdělovačem, je to zajištěný šroubem, na řemenici kliky je drážka a na krytu rozvoďáku vylisovaný čísla, stroboskopem to jde v pohodě, ůhel sepnutí byl myslím 6 - 8 stupňů, ale já to nakonec udělal stejně podle zvuku motoru a následným projetím

2012-02-03 19:22:08

to auto jede jen do 3000 otáček a pak nic tak javubec nevim rozdělovačem sem točil a od těch 3000 se to zadusí a jako by aji vypne motor takže bych potřeboval radu


Odpovědět

1  2  3