Fórum - Téma


Vitara netáhne, nemá sílu.


Fórum Vitara / Escudo / Sidekick I Vitara netáhne, nemá sílu.

Informace o modelu: Suzuki Vitara / Escudo / Sidekick I

Diskuze o vozidlu

1996 Vitara / Escudo / Sidekick 1.6

1 fotek  |  11 diskuzí

Výkon motoru 71 kW (97 PS) . Palivo benzín + LPG. 4-rychlostní Automatická převodovka. Motor 1 600 ccm (98 cui), 4-válec, Řadový, 16-ventil, G16B.

Suzuki Vitara 1,6 16V automat, LPG, + 5cm sada podvozku, snorchl, zahradka, CB, 215/75/15 BFG A/T + 215/75/15 BFG M/T et -25,



2014-08-31 17:04:08

Měl bych dotaz, mam vitaru 1,6 16V automat v LPG. Auto netahne, nejde za plynem a zere cca 16l plynu. Chova se stejne jak na benzin tak na LPG.

Abych to vzal od zacatku, pritelkyne auto uvarila a pri te prilezitosti se pridrela vacka a auto prestavalo tahnout a na volnobeh i v zatahu skubal motor, az se nakonec zadrela vacka, coz jsem zjistil az po demontazi vika ventilu. Vymenil jsem teda celou hlavu i s vackou, udelal rozvody, vymenil naplne a tesneni, dal jsem nove svicky a jine kabely. Skubani ktere doprovazelo pridrenou vacku bylo pryc a motor sel krasne hladce a ciste bez problemu, ale auto vubec nechtelo jet. Zjistil jsem, ze mam diru v zadnim tlumici vyfuku, tak jsem shodil cely vyfuk a prekontroloval. Katalizator je uplne v pohode pruchozi, zadni dil s deravym tlumicem jsem zahodil a dal uplne novy. Auto porad netahne. Tak jsem zajel k autodoctorovi, tam mi premeril tlaky na valcich, ktery vysli na cca 10 misto 11 - 14 jak uvadi vyrobce, takze jsem dal auto na prekrouzkovani. Delala se znovu hlava, brouseni sedel ventilu, novy gufera ventilu i vacky, novy saly, novy pistni krouzky, tesneni hlavy ( zustla nova rozvodova sada, olej a filtr co jsem delal na hlave cca 700km zpatky ja sam ), motor je serizenej a auto porad nechce tahnout. Do kopce se plouzim 70 - 80, rovina 90 - 100 a z kopce max 120 ( ale to uz je motor za 4500 ot/min ) a auto ma porad desnou spotrebu. Nejak uz si nevim rady cim by to mohlo byt.

Nekdo mi rikal, ze muze byt nastrihle pero klikovky na rozvodovem spodnim kole ( od toho zadreni vacky, ze to nemuselo vydrzet ), to je vec, kterou jsem zatim nekontroloval a pred vymenou krouzku jsem to nevedel.

Nevi nekdo cim by to mohlo byt ? Nejaky cidlo ? napr. snimac otacek klikovky ?

2014-08-31 21:35:22

Vidím, že jsi to ještě nevyřešil, ani na offoadforu. Když máš teda motor v cajku, co ta automatická převodovka, nedělá neplechu ona?

2014-09-01 08:22:47

Jasné.. mám podezření na ten automat, ale jak poznat, ze je spatnej? Nechce se mi utíkat koupit jinou převodovku, pak se patlat s výměnou a zjistit, ze problém je někde jinde. Uz me to stalo hroudu peněz, tak jsem doufal, ze tady bude někdo s podobnou zkušenosti, aby poradil..

Neví někdo jak ověřit správnou funkci automatické převodovky? Popř. stačí výměna oleje? Cetl jsem, ze to dela hodne.

2014-09-01 09:44:22

skills: Měl bych podezření na ty rozvody, buď ten klínek, jak už byl řečeno, nebo jestli jsou skutečně správně nastaveny...

2014-09-01 10:10:03

Rozvody budou dobrý, prve je dělal autodoctor a podruhy radek panenka, oba jsou fachmani, tak si nemyslím, ze by byly rozvody spatně udělaný. Nicméně to pero na klice může byt strihnuty. Bohuzel moc nevím jak to zkontrolovat, protože nemám pneumatickej razovej utahovak. Zkouseli jsme to povolit motorem, ale nepovedlo se a jinak kromě piston stoperu nevím jak povolit spodní rozvodový kolo.

2014-09-01 11:34:03

skills:

Zkus to povolit při zatažené ruční brzdě a zařazené trojce.

2014-09-01 14:10:30

Jak píšu, mám automat .. Tam by mi zarazena rychlost D nebo R neměla pomoct ne ?

2014-09-01 14:20:40

skills:

Sorry, to jsem přehlédl, tak to si musiš sehnat ten rázový klíč.

2014-09-01 14:33:32

Jinak to bohužel taky nevidím.. a s mym kompresorem ho neroztahnu .. zkusim pneuservis na rohu, snad budou ochotny. Nemá někdo nejakej poznaznatek, jestli může byt problém ještě někde jinde ?

2014-09-05 09:44:14

Tak včera. jsem zkusil. vypojit lambdu a prijde mi, ze to jede lip, takže dojdu koupit novou. Asi dává blby informace. Nicmene me ještě napadlo, ze na autěnemam předepsanou velikost pneumatik, ale 215/75/15. To asi taky moc tomu automatu nepřida, ma nekdo nějakou zkušenost ?

2014-09-05 10:53:48

skills: ty gumy máš pravda trochu větší auto pojede kousek rychleji než tachometr , ale v toleranci , na zrychlení to může být znát,oproti menším 205/70R15 ,nebo původním 195R15 195/80R15, zkušenost s automatem nemám, takže netuším -nicméně rozměr pneu 215/75R15 je první nejmenší pro skutečné terenní pneumatiky BFGoodrich Mud Ter.TA a jezdí na nich v terenu Vitary i malej Jimny po celém světě , moje třídveř když chcípla lambda , odešel kat tak se přepla do nouzovýho režimu žere o litr víc , ale jede ,teda než uklepem pístní čep...

moc jsem nepomoh, no automatů a zkušeností s tím tu bude málo


Odpovědět