Fórum - Téma


Vodní pumpa Swift


Fórum Swift III Vodní pumpa Swift

Informace o modelu: Suzuki Swift III


1  2

2015-03-02 19:05:45

zdravim,

pokud teče pumpa těma dvou diramma co sou kousek u řemenice nahoře a dole na pumpě tak je na výměnu?

z toho co tu píšete nych řekl že jo ale raději se ještě zeptám nerad bych to rozdělával zbytečně.

diky moc Ollaf:)

Hill  
Jaroslav
2015-03-02 21:13:10

ollaf: no, nepotěším Tě - ta pumpa je slisovaná a neopravíš ji. Mění se celá.

2015-03-02 21:17:21

hill: děkuju za rychlou odpověd pumpu doma mám tak to vyměním jen sem nechtěl dělat zbytečnou práci.

2015-03-09 20:40:44

zdravim,

jak by se projevilo pokud bych vratil řemen špatně myšleno o zub.?

po vyměne pumpy a vraceni řemenu auto drží volnoběh 2000 otaček cuká a kouří.

2015-03-09 20:55:44

ollaf: Zřejmě přesně takhle :). Ještě zkontroluj předstih.

2015-03-10 20:23:13

jak poznám v jaký poloze by mely řemenice bejt? s tim předstihem to bude horší bez lampy :(

2015-03-10 20:30:35

ollaf: Ryska naproti sobě tady jsem to řešil i fotky tam jsou. Pro začátek bych zkusil povolit předstih a prostě rukou zkoušet otáčet a startovat, jestli nechytne (a označil bych se defaultní polohu, abych se k ní mohl vrátit). Pak zkusit ty rozvody jestli jsi se o zub nespletl.

2015-03-11 08:33:13

jaski: Fotky sem nenašel na vacce sem nasel dve rysky jedna myslim oznacena i a druhá e. Ale n motoru sem žádnou rysku nenašel. Ani v manualech sem nic. Nenasel. S tím predstihem sem nehejbal ale auto nastartuju chytne v pohodě jen drží 2000 a huli to jak kamna.

Pro doplnění motor 1.6 r.v. 1993

2015-03-11 08:47:42

ollaf: Tak to je jasný, když já idiot tam nedám link, že http://www.suzukiclub.cz/...select=12023#message12023 ale zbytek fotek mám doma v pc. Večer ti je pošlu. Jednou jsem taky něco rozebíral snad převodovku už nevim. Na předstih jsem nešahal a auto nešlo nastartovat. Až po otočení předstihu. Netušim proč. Ale zkusil bych to taky tak u tebe. Vyznač si původní polohu, povol to, nastartuj a zkus otáčet jestli se to bude zlepšovat.

2015-03-11 08:57:17

Uz si nespomenem či je to rovnako na swifte, ale je to prakticky ten istý motor tak by malo byt....

Na hornom kolečku je rysku videt pekne musi byť v uplne vrchnej pozícií Na dolnom kolečku je to zubom tiež hore a dalšia značka je na zotrváku mala by tam byť dierka v prevodovke. Na zotrvaku čiarka a vedla nej T.

Ja po nasadení rozvodov ešte račnou pretočím 3-4x motor a sledujem či si tie značky sadnú aj po pár otáčkach.

Ak si z predstihom necvičil tak ho nechaj tak....

2015-03-11 11:41:48

ollaf: Snad pomůže.

2015-03-11 11:45:02

vidiš ked vidím tvoje fotky, tak som si spomenul že sa oplatí vymeniť gufero na vačke a kluke. Ked sú rozhodené rozvody je na to ideálna príležitosť. oprava za babku a časom tie motory tade tečú snáď všetky.

2015-03-12 18:18:50

jaski: rozvody sem nastavil podle rysek viz fotky. a problém stále trvá.

popišu situaci menil sem motor za jinej kterej mi dva roky ležel v dilně. z puvodního motoru sem nechal vstřik alternator vodní pumpu starter prostě tam zustala prakticky jen klapka a sani. (je možný že sem nekde neco špatně zapojil nebo nezapojil ale je to nepravděpodobný)

takže ted když nastartuju motor je chvily v 1500 otačkach nasledně otáčky stoupnou na 2200. na pridani plynu reaguje normalne jen otačky padaj pomalu. motor dost kouří. ř.j. žadnou chybu nehlasi.

2015-03-12 18:22:12

ollaf: No jo, ale to jsi měl říct hned. Předtim jsem to pochopil tak, že jsi dělal jen rozvody na normálně fungujícím motoru, co předtim jezdil. Takhle to může být milion věcí. A ještě jednou. S předstihem jsi zkoušel točit? Nebo to necháváš jako poslední možnost až vyměníš půlku motoru .

Opravdu ta spodní ryska souhlasí s důlkem na bloku? Jak koukám na tu rysku z litra, tak je víc směrem doprava. Z těch tvých fotek to ale neni vidět.

2015-03-12 18:28:45

jaski: motor ktery sem tam dal pred dvema lety když sem ho sundaval normalně fungoval jen neměl lambdu. s předstihem sem točil a až na to že se měnily otačky volnoběhu v rozmezi mezi 1100 až 2000 otačkamy se nic nedělo.

spodní ryska je na značce na bloku značka je ve tvaru "kapky" špička míří na tu značku . důlek sem tam nenašel.

2015-03-12 18:33:46

ollaf: Ok asi to máš trochu jiný. Tak v rozvodech to nebude je třeba hledat dále. A co to dělá, když je motor na provozní teplotě? Pořád stejný?

I když jsi to asi už dělal, tak bych prošel hadičky a všechny možný konektory. Je třeba najít a vyhnat pavouky, kteří si tam udělali za ty dva roky svá sídla a kolonie .

2015-03-12 19:17:16

jaski: vyměnil sem škrtící klapku a je to ok tipuju to na snímač polohy škrtící klapky TPS.

diky :)

2015-03-12 19:25:02

ollaf: Nemáš zač moc jsem ti nepomohl . Hlavně že to maká .


Odpovědět

1  2