Fórum - Téma


Vstřik


Fórum Swift IV Vstřik

Informace o modelu: Suzuki Swift IV



2015-05-18 16:16:08

Nevíte někdo kde se dá sehnat bud nový nebo použitý vstřik??? Nemůžu nikde sehnat :(

Hill  
Jaroslav
2015-05-18 17:16:22

lexa28: a na vrakovišti na kraji Kasejovic ses ptal?

2015-05-18 19:37:44

hill: Neptal ale jezdím každý den okolo a nikdy jsem tam swifta nebo justy neviděl takže pochybuju že by tam byl někde čirou náhodou vstřik :) ale jen tak pro zajímavost se tam zejedu zítra po práci podívat

Hill  
Jaroslav
2015-05-18 19:54:32

lexa28: ta firma má těch šrotišť víc až po Kralovice, zkus, jak moc budou ochotní zavolat kolegům, jestli se to nefláká někde u nich.

2015-05-18 20:04:51

hill: Dobře zkusím se poptat, ještě otázka, je jedno jestli tam dám vstřik z obsahu 1.0 nebo 1.3?? A ještě jedna věc, dá se ten vstřik nějak otestovat nebo změřit jestli funguje? Dle selského rozumu by měl ten můj vstřik v autě při otočení klíčku a startování dávat benzín ale startuju a ze vstřiku nic nejde. tak jsem myslel abych nescháněl vstřik a problém nebyl třeba v jeho ovládání nebo v kabelech co k němu vedou atd, jde to nějak ozkoušet?

Hill  
Jaroslav
2015-05-18 20:43:03

lexa28: podle rozstřílené sestavy má litr i jednatrojka vstřikovací ventil stejný, číslo originál dílu je 15710-60B50.

Samozřejmě by z něj měl benzín stříkat už když zastartuješ, ovšem jen za předpokladu, že je před ventilem tlak alespoň 2 bary.

2015-05-18 20:47:52

hill: To je dobře. A to se dá nějak zjistit jaký je tam tlak?? Palivové čerpadlo a palivový filtr jsem měnil cca před týdnem takže předpokládám že tlak by tam měl být.

Hill  
Jaroslav
2015-05-18 21:17:19

lexa28: na tlak paliva přece musí být vybavený každý slušný automechanik, nejen od Suzuki. Zpředu na přírubě vstřiku máš maticí přitaženou přechodku z hadičky (28) do vstřiku, tak tam se napojí tlakoměr.

No, a když tam tlak je, tak to chce zjistit, jestli ti regulátor paliva (ten je v té přírubě se vstřikem) nevrací veškerý benzín zase zpátky do nádrže - to je tou trubičkou, co vede hned za tou přívodní a je s ní rovnoběžná, do hadičky (29). Ale v tom případě bys měl tlak jen na konci hadičky zaslepené tlakoměrem. Po připojení hadičky k hrdlu vstřiku přes T-kus, aby šlo měřit tlak za provozu, ti tlakoměr při vadném přetlakovém ventilu nic neukáže, protože se benzín téměř bez tlaku vrací do nádrže zpět.

Číslování pozic odpovídá výkresu http://swift-manual.cba.pl/epc/swift3/41.htm .

Ty tlaky ti zpaměti nevysypu, ale už jsme je tu víckrát probírali, zkus je najít.

2015-05-18 22:16:16

hill: Díky, moc mi to pomohlo. Zkusím se na to podívat a uvidíme.


Odpovědět