Fórum - Téma


Vysoká spotřeba u 1.0i motoru


Fórum Swift IV Vysoká spotřeba u 1.0i motoru

Informace o modelu: Suzuki Swift IV


1  2

2010-01-01 20:36:13

moc přesnej není a hlavně nemá "hladový oko" když ti dochází benzín. Když ho postavíš čumákem proti kopci, tak se ti rafika přizvedne, jak se přelije benzín.

Jinak ta spotřeba může bejt větší teď v zimě. Pokud auto jede tak jak má, bez škubání a není díra ve vejfuku, tak bych spotřebu řešil až po zimě. Přece jen ty studený jízdy, zimní gumy, topení atd, ti ji zvýší taky.

2010-01-01 20:41:44

no jedno skubani tam je, ale to jsem resil zde na diskuzi...diag je uplne ok, takze se jedna nejspis o mensi mechanicky problem. Spotreba asi bude topenim a kratkymi prejezdy....vyfuk jeste zkontroluju vizualne, nebo je nejaka metoda jak identifikovat diru? Jak rikam, auto mam neco pres tyden...nevim jak ma jet, ale zivy je dost... zvuk ma takovej zavodnejsi, ale nedusi se, nic, tahne dobre, tak je vyfuk asi ok...

2010-01-03 19:59:43

souhlas s fredem, ten palivomer ma do presnosti fakt docela daleko, mne podle nej ubyva benzin pokazde jinak, min mi to ukazuje vzdycky kdyz stojim levou stranou niz. A pres zimu mi spotreba taky vzdycky stoupne, takze bych to ted taky moc neresila. Jinak pres leto se do tech 6ti litru vejdu.

2010-02-08 19:29:24

díravý výfuk jde vyzkoušet tak, že nastartuješ motor a skusíš ten výfuk ucpat a posloucháš kde to syčí je lepší mít pomocníka (ici) u 1,0 ta spotřeba hrozně kolísá mám otevřený filtr a v lete se mě podařilo jet za 4,7l a ted v zimě jezdím krátké jízdy se studeným motorem klidne okolo 9-10l bud je to normální nebo máme všichni stejnou závadu

2010-02-09 08:31:34

Zdravim, já mám 1,3 GL sedana a na delší trasy není problém jet za 4,7 přes léto, ale v zímě stejnou trasu (200 km) jezdim za 5,5. Je to normální, protože zimní pneu, topení, atd. Jinak mám špatnou zkušenost s podtlakovým čidlem, to mi pak sebralo na 200km 10,5l/100km. Jinak swištík má prům. spotřebu 5,7l (leto i zima). Jinak k té spotřebě také to, vyměntě hlavně vzduch. filtr, ten dělá dost bordel ve spotřebě a pak ještě jě dobré na zimu měnit svíčky a hlavně mít v pohodě podvozek (kola, tlumiče, čepy,...) a hlavně mít vyměněnou chladící kapalinu a čidlo mít v pohodě, pokud se auto ohřívá 20km tak to asi moc dobré nebude, při jízdě na 3 autu stačí 5 km a je ohřátý i se zapnutým topením (nastartuju a hned jedu). Jinak pokud někdo popojíždí krátké trasy na studený motor tak je normální že se spotřeba pohybuje kolem 7-8 litrů. zdravim!

2010-02-11 17:04:43

nevim jestli si predstavuju to spravny pod pojmem otevreny filtr muzes mi to nejak priblizit? diky

2010-02-14 15:17:16

jasne tak mam tam neco takoveho www.agauto.sk/cz/detail/vzduchovy-sportovni-filtr-univerzal-maly-2.html a ted k tomu přibyl i celonerezový koncový tlumič tak uvidíme co to udělá se spotřebou ted

2013-04-11 09:52:12

Pripajam sa do diskusie, Suzuki Swift IV 1,3 GLX, motor G13BA, r.v.:1999, mame na nom taktiez vysoku spotrebu okolo 1OL, riešili sme termostat - vymena, vyfuk - prasknute koleno vyfuku pred katalizatorom, zavarene, filter- zle otočeny zostavala medzera medzi vrchnou a spodnou častou, spotreba trocha klesla cca 9 L, ale to este presne neviem, dvakrat tankovane po oprave všetkeho, stale tankujeme presne 10 L a prejdeme tak 100 KM, niekedy aj menej niekedy to teraz naposledy 120 km na 10 L. Mam pocit že to pri jazde benzin vyteka.... Inak motor ide pekne, necuka netrha je svižny, bol som na emisiu, že je super hodnoty boli desatinove z povolenych, presne neviem,. Ale jedno som si všimol, ako to tu čítam tak každy kto ma problem zo spotrebou tak ma r.v. 1999, alebo nie???

( ked sa naseriem tak tam namontujem nejaky karburator....a bude pokoj.)

2013-04-12 10:32:23

Ahoj vsetkym , tak moja spotreba po styroch rokoch riesenia je v norme, ti co maju vysoku spotrebu , sa pytam neboli ste v sevise na vymenu lozisk v zadnych kolesach? Az ano tak je to chybou servisnych technokov , ktori po vymene lozisk nedali nove zaistovacie podlozky , totizto oni sa zaklepavaju, a ked podlozky davali dole tak ich okraje povylamovali, a nerozpakovali sa ich surobo dotiahnut viacej aby ich mohli znovu zaklepnut a tak zaistit. takze loziska maju vacsi odpor a tym aj spotrebu, i ja som bol v roznych servisoch aj na STK mi povedali ze ten motor je fantasticky dobry a po desiatich rokoch ma hodnoty zhodne s novym. Na chybu prisiel technik v pneuservise ked mi menil gumy a cele auto bolo na zdvihaku. Este poznamka , takuto vymenu lozisk mi spravili v autorizovanom servize Suzuki v Prievidzi, za co im velmi pekne dakujem

2013-04-12 15:13:28

smarky: Dik smarky, aspon niekto tu napiše riešenie svojho problemu, hned ako bude teplo skontrolujem všetky kolesa či nedrhnu.

2013-04-12 22:06:05

smarky: smarky: smarky: No to je hezké. To bych jim do toho autoriz. servisu asi zašel poděkovat osobně....

To se pak SisiSwift nemůže divit, že tady NIKDO nepíše své řešení tohoto problému.

2013-04-17 17:26:43

Tak kolesami, brzdami ani loziskami to neni. :( skontrolované a zároveň prezuté na letné.

2013-08-27 23:07:22

Nevím jak se sem píše ale prosím vás mé suzuki swift 1.0 3 val má spotřebu okolo 10 litrů ale strašně smrdí z výfuku nespálený benzín a když jsme auto přivezl bylo vše v pořádku myslíte že by lambda sonda ? poradí někdo prosím

Hill  
Jaroslav
2013-08-29 11:58:18

ragii: a skutečně ti smrdí z výfuku? Neteče ti někde benzín z trubiček?

Vadnou lambdasondu by ti ukázala kontrolka CHECK ENGINE: když se po zapnutí klíčku rozsvítí a po nastartování zhasne, lambdou (ani přední ani zadní, pokud už máš dvě, t.j. od ročníku asi 1997) to nebude. Při vadné lambdě se za chvíli chodu motoru rozsvítí znovu. Prostě, jestli zůstane zhasnutá, lambdou ani jiným prvkem v obvodech řízení emisí to není.

Vždy po zapnutí klíčku pouští řídící jednotka na 3 sekundy palivové čerpadlo, aby se palivová soustava natlakovala. Pak sepne až po nastartování. Přitom ti může kapat benzín kdekoli po celé délce trubiček, případně v okruhu recyklace benzínových par. Jak ale tlak klesne, přestává. Za jízdy na to nepřijdeš, benzím ztrácíš po větru. Tak opakovaně zapni a vypni zapalování (pumpu je slyšet) a sleduj, jestli to někde nekape.

2013-08-29 15:20:29

hill: Zkusím děkuji zaradu a uvidíme snad by to mohlo být ono lambdasondu jsme vymněnil a problém přetrvává

Hill  
Jaroslav
2013-08-29 18:14:44

ragii: vždyť píšu, že to lambdou není. Leda bys měl vadnou kontrolku check engine, tak bys o tom nevěděl. Ale ta kontrolka se musí se zapnutím klíčku rozsvítit a s nastartováním zhasnout. Když to udělá, řízení spalování se jeví v pořádku.

2013-08-30 13:23:50

hill: Jo jo to ano to jseuž dělal něž jsme si přečetl váš komentář dneska jdu kouknout na ty hadičky

2015-02-27 16:02:06

Tak jsem se taky rozhodl změřit spotřebu u swifta 1,0 a při pravidelném ježdění do práce(cca 5km) a zpět + pár cest okolo 10km v kuse teď zimě jsem na zhruba 7l/100km. Pokud jsem jel jen trasy okolo 50km tak to bylo cca 5l. Jsem rád, že už tyto krátké trasy nemusím jezdit se svojí vectrou 2.5 v6 benzín Jinak je sranda jak někdo nepřizná, že mu to žere víc nebo stejně než druhýmu a zbytečně to v sobě dusí

2015-02-28 10:23:48

sssssuzuki: To já už mám přes 8l/100km, po vejplatě plánuju seřízení předstihu a snad to bude spása (kolem 7, jsem měl totiž už v létě a na delší trasy). Pak ještě vyměním palivovej filtr (nevím, co má za sebou..) a celé zapalovaní kromě cívky. A ještě zkontroluju palivovej systém, protože mám pocit, že po zastavení dost cítím benzín... Kontroloval jsem to s kartonem pod autem (nastartovaným) a nic, tak to zkusím ještě checknout na zvedáku u automechanika...


Odpovědět

1  2