Fórum - Téma


Vysoké otáčky na volnoběh


Fórum Swift III Vysoké otáčky na volnoběh

Informace o modelu: Suzuki Swift III



2014-03-17 16:00:14

Zdravím,

na mém swiftu 39kw 1996 5dvř. jsou poslední dobou na volnoběh vysoké otáčky a to někdy i 2 tisíce. I když zastavím na křižovatce na spojku nebo úplně vyřadím stále takhle vysoké otáčky. Když auto nastartuju a koukám na otáčkoměr tak je to třeba okolo 1600-1800 a kolísá to, trošku to přidá a zase ubere a takhle pořád dokola a po jízdě se to drží na těch 2 tisících. Taky sem teď za 3 týdny najezdil přes 2000 km jestli to pomůže.

A pak druhý problém, to se mi stalo zatím asi jen 4x za půl roku. Někam jsem popojel např. do krámu po městě a když sem chtěl zpět a chtěl sem nastartovat, tak nechtěl motor chytit a když po delším startování naskočil, tak nešel do otáček a po přídání plynu zdechnul. Po třetím nastartování už se chytne a když to projedu tak už dobrý, jinak většinou startuje okamžitě a není žádný problém. Nevím jestli to souvisí s tím prvním problémem. Udělalo mi to ještě před tim volnoběhem.

Budu rád za každou radu, díky moc

2014-03-18 00:55:56

Tohle dělá potlak.Je v čoudu ventilek, co je mezi hlavou (odvětrání klikové skříně), sacím potrubím a airboxem.Je propustnej jen z jedný strany.Jak se vysype a je průchozí z obou stran, dělá to tyhle šílenosti Takže buď vyměnit, s tím, že to jednoho krásnýho dne začne dělat zas, nebo zaslepit a máš pokoj na vždy

2014-09-11 00:48:11

Zdravím, já jen k tomu chcípnutí motoru po přidání plynu při pojezdu po městě... Nevim zda-li už to máte vyřešené, jelikož je to už záležitost Vaše 6 měsíců zpět, nicméně jsem se s tim setkal také několikrát, dost mě to vytočilo a nejvíc jsem byl naštvaný, když se mi to stalo ve městě při výjezdu z parkoviště na hlavní průtah městem, zůstal jsem přímo uprostřed silnice na čáře a za boha to nechtělo naskočit, to jen pro zasmání :)) Vraťme se ale k tématu, díky těmto skutečnostem/problémům jsem narazil na člověka, kterému jsem překážel v zásobování, ten mi poradil, nalít do nádrže (teď už nevim jak se jmenuje) tekutinu proti vlhkosti v benzinu a vida, problém byl vyřešen, ba dokonce už se mi to nestalo nikdy :) Pokud timto pomůžu i někomu jinému, nemáte zač :) Jo a jinak k problému s vysokýma volnoběžnýma otáčkama, doufám že to bude ten jakejsi ventilek či co :) Dostávám se totiž až na stálejch 2500tis. většinou, což je velmi nežádoucí jev, dělá mi to obrovskou neplechu při brždění motorem, teda pokud se to dá nazvat "brždění" v tomto případě :))


Odpovědět