Fórum - Téma


Vysoké otáčky volnoběhu při studeném mot


Fórum Technický koutek Vysoké otáčky volnoběhu při studeném mot



1  2

2009-02-13 13:29:39

¨jo to bude ale ta lambda nebude zrovna levná stojí docela dost a dooručuju koupit origo ta nejvíc vydrží a není to žádnej šmejd

2009-02-13 15:56:48

mam objednaou NGK.. to snad nejakou kvalitu mit taky bude..ale kdyz to jezdli i bez lambdy tak to musi prezit vsechno:-D

2009-02-13 16:31:16

tak ngk je dobrá značka a hlavně jak tam nebudeš mít díru a bude tam ta lambda tak nezapomen vymazat pamět závad aby se to netvářilo jako že tam neni no a aspon budeš mít ten spravnej víkon

2009-02-13 18:55:57

no tak jako ja sem byl s vykonem celkem spokojenej ale jestli to pojede este lip tak to uz se nemuzu dockatv pondeli bych to mel mit hotove ale do auta se dostanu az ve ctvrtek takze uvidime:-D

2009-02-15 21:40:56

Chlapi, ta lambda sonda určitě výkon nepřidá, mk1 má ještě blbuzdorný systém a informace z lambdy když nění vůbec jí to nevadí, do žádného nouzového režimu nepřejde, to samé i MK2 a MK3. To bych pak ze závoďákem musel jezdit pořád na nouzový režím . Takže pokud lambda nebude nic se neděje, maximálně se může rozsvítit "CHECK ENGINE" při ustálené jízdě jako na dálnici nebo při ustálené dlouhé jízdě, ale po vypnutí a zapnutí klíčku zase zhasne. Je otázka v jakém režimu auto provozuješ jestli po městě nebo jezdíš delší vzdálenosti pak labdu jo. Sice je to pořád informativní hodnota pro jednotku ale nějaká adaptace proběhne .... Swiftům zdar !

2009-02-16 09:26:32

Já teda nevim ale nezdá se mi že by ta lambda když tam neni nedělala problémi a ty na závodáku máš asi chip co protože když tam dáš jinej čip tak by neměl program reagovat s lambdou prostě lambda je důležitá pro tyhle motory a je to zpětná kontrola bohatosti směsi


Odpovědět

1  2