Fórum - Téma


Vysoký volnoběh Samurai


Fórum Jimny / Samurai II JA12 / JA22 / JB32 Vysoký volnoběh Samurai

Informace o modelu: Suzuki Jimny / Samurai II JA12 / JA22 / JB32



2013-10-15 18:39:30

Ahoj prosím o radu koupil jsem sama a po nastartování má vysoký volnoběh - tak 3000 postupně sice klesá ale první 3až 4 minuty je to takto vysoký. když klesne tak na 1800 a odpojím konektor do kterého jdou 2 hadičky od sání tak to klesne na 800 ot je to 1,3 rv 96 předem dík

2013-10-16 14:50:10

po zahriatí klesne na normálne otáčky?

samurai si dvíha volnobeh od elektrickeh zataže (zapnute svetla a mam dojem ze aj vetrak kurenia tam je a u celoplechu vyhrev zadneho okna) ked mas nieco z toho zapate tak sa volnobeh zdvihne. ak to maš nastavene origo. a nikto nebastlil elektriku

.

2013-10-17 06:35:04

lunek: Po zahřátí to klesne na normální otáčky trvá to tak 4-5 minut a potom má tak kolem 1000 ot.

zapnuté nemám vůbec nic z toho co píšeš, ale jestli se v tom někdo nevrtal to nevím jelikož je to z rakouska a já ho mám měsíc

Zjistilo by se něco třeba diagnostikou jestli to teda nějakou má?

2013-10-17 08:24:17

Tak toto nie je chyba, ale vlastnost.

citacia z ineho fóra.

"....ked je všetko ok tak po naštartovni to ma byt medzi 1500- a 2500, ani pri striekačke tento volnobeh neovplyvnuje žiadne čidlo ani elekt. sučiastka ale jednoduchý piestik s teploroztažným voskom krorý ohrieva chladiaca kvapalina (preto idu do toho akoby karburatora hadičky s vodou), ktorý prepúšta vzduch okolo klapky (tá je pri pustenom pedali plynu uplne zatvorená), čidla su len na to aby rj miešala vhodný pomer benzinu do toho vzduchu, rj dokaže ovplyvnit aj volnobeh ale max. ho dokaže zvišit na 1200- robi to ta vzduch.cievka na reg volnobehu,

inak mne každý samik po naštartovani po par mututach začal uberat a aj kurit a aj na prevadzkovu teplotu sa hrial velmi skoro, takže byt vami skontrolujem si aj termostat lebo ak musi vyhriat celý chladič kým sa dostane na svoju teplotu tak to je dost.

a ak vam to tak vadi aj tu sa dá ten volnobežny vzduch nastavit ale opakujem menej ako 1500 by som nedaval."

2013-10-17 08:37:14

A ten pístek se dá vyměnit? a kde by se měl dát nastavit ten vzduch nebo nějaká klapka co ho reguluje?

2013-10-17 10:07:30

ten piestik je na karburatore od strany kasne jak su tam tie 3 pružinky. navod na zoštelovanie aj volnobehu pre studený motor máš tu.

http://www.samurai.terena...technika/karburator13.htm

zbytočne by som len prepisoval čo už je raz napísané. Vdaka tomu článku som aspon kolko tolko pochopil jak ten karburator funguje.

2013-10-17 11:14:57

Já si ale myslím že to karburátor nemá jelikož jeto vstřikování ale možná se pletu jsem laik

2013-10-17 12:43:26

nemusi kazdy vsetkemu rozumet.

karburator

http://www.moibibiki.com/...suzuki-samurai-engine.jpg

striekacka

http://shopngarage.com/bl...t/uploads/2011/10/TBI.jpg

2013-10-17 14:15:32

Jo je to střikačka

2013-10-17 14:20:14

ako som už písal pri striekačke by to malo byt rovnaké čo sa toho sytiča týka. Ja mam motor z karburatorom tak som striekačku nemal možnost ošahat tak už hovorim len podla toho čo som sa dočítal

2013-10-27 12:26:57

je to normální...jinak ty hadičky můžeš vyměnit preventivně ...pak se to dá seřídit šroubkem na tom vahadle jak je ovládání plynu...je tam torx...

žádná věda...

jinak je to normální


Odpovědět