Fórum - Téma


Zadní stěrač, wide žárovky, denní svícen


Fórum SX4 I Zadní stěrač, wide žárovky, denní svícen

Informace o modelu: Suzuki SX4 I


1  2

2012-03-12 21:11:22

Zdravim všechny. Potřebuji poradit v nákupu náhr. dílů pro mou SX4 2008. 1. Zadní stěrač. 2. Wide žárovky s vyšší světelností do světlometů. 3. Světla pro denní svícení /led kulatá nebo pásky/. 4. Jak ušetřit PHM. Četl jsem celou diskuzi, ale možná, že víte něco nového a určitě máte další zkušenosti. Díky "S SX Xobě". Lubo

2012-03-13 21:34:59

wide žárovky - co to je?

2012-03-14 09:04:11

Viděl jsem to někde v TV. Autožárovka, která má všeobecné vlastnosti, ale svítí více do široka. Potřeboval bych vidět více do boků, kde odbočuji. To je důvod proč hledám "šikokoúhlou žárovku". Hodně by mi to pomohlo

2012-03-14 09:25:11

Pánové, Suzukisté, pomozte mé Sexyně se čtyřkama /jsem ještě začátečník, jsme spolu krátce/.

1. ZADNÍ STĚRAČ - má délku 26cm a je tvarově jiný než přední. Přední jsem koupil v obchodě, ale o zadním nikdo nic neví.

2. WIDE ŽÁROVKY - potřebuji více světla do stran a žárovky s větší svítivostí a dosahem. Moc by mi to usnadnilo život.

3. SVĚTLA PRO DENNÍ SVÍCENÍ - vím, že se již řešilo, ale v servise chtějí 2400 za světla a 3200 za práci. Chtěl jsem jenom ušetřit žárovkám v bodu 2., které budou mít určitě kratší životnost.

4. JAK UŠETŘIT PHM - průměrná spotřeba SX4 1.6VVT 79kW benzín, je 8,3l/100. 20% dálnice, 60% město, 20% wd4 hory a lesy a má žena. Mám jít do chiptuningu, nebo do autoškoly, co mám udělat pro nižší spotřebu?

Otázky jsou: kde a zakolik to seženu? Jak na to? Vlastní zkušenosti?

Jinak SX4 je pro můj životní styl a potřeby super auto. Kdysi jsem měl i Grand Vitaru, pak mi náklaďák nedal přednost

a díky "velkému" autu jsem přežil. Teď jsem nemám moc peněz, tak jsem šel do SX 4X4.

Děkuji všem zkušeným borcům, dopisovatelům, technikům a hodnostářům tohoto fóra. Čest Vaší práci.

2012-03-14 11:50:51

Mám pocit, že důležitá je parabola. Ta usměrňuje světlo, žárovka může mít jen větší svítivost (výkon). Svítit bude stejně jen tam, kam ji nasměruje parabola. Co se týče spotřeby, je to jen a jen o řidiči. Mám SX4 1,6 4x4 (88 kW) a dlouhodobá průměrná spotřeba se dle počítače ještě nedostala nad 7 l.

inu
2012-03-14 22:54:10

..ad4:nikdo ti asi přesný návod jak ušetřit nedá-záleží jen na tobě a tvém způsobu jízdy-jestli ti stačí jezdit jen 90kou a nebo CO TO DÁ,styl BRZDA PLYN,atd-faktorů ovlivňujících spotřebu je dost,ale musíš si to sám vyzkoušet páč na rady druhých nikdo moc nedá

čipování-vyšší výkon na ůkor životnosti motoru(můj názor)-pokud si chceš užít jízdu-máš auto pro zábavu,jdi do toho

pokud na jezdění do práce-???

p.s.-do autoškoly nechoď

ad1:zadní stěrač neřeš pokud funguje jak má-obecně stěrače vydrží několik let-zvláště zadní-takže vydrží dokud si nekoupíš jiné auto....

čest práci

2012-03-15 17:36:09

Všem moc díky za informace.

Pokud vás ještě něco napadne ohledně ŽÁROVEK , napište.

Jinak jsem začal jezdit podle ukazatele aktuální spotřeby. Je to hrozná nuda

Zadní STĚRAČ potřebuji, gumičku úúplně špatnou.

Všem ještě jednou dík .

Fulda  
Petr
2012-03-15 17:50:33

Nejsou to sice - WIDE ŽÁROVKY , ale používám Osram Night Breaker Plus a jsem s nima spokojenej

2012-03-15 21:00:58

Pokud potřebuješ žárovky jen při odbočování, nestačila by rozsvícející se mlhovka jako u jiných aut?

Na tu aktuální spotřebu bych až tolik nejezdil. Budeš mít snahu snižovat tak dlouho spotřebu, až si všimneš, že auto najednou stojí

2012-03-16 18:13:08

Díky za tipy. Zjistil jsem, že když jedu věc při jízdě z kopce.

1. Když dám neutrál, nohu mám mimo plyn, ukazatel mi ukazuje určitou spotřebu.

2. Když nechám zařazenou rychlost, nohu mám mimo plyn, spotřeba je 0.

Asi jsem neobjevil ameriku, ale pro mne je to nová informace.

Udělal jsem někomu touto informací radost??

2012-03-17 00:04:02

Kámo. Ameriku jsi sice neobjevil, ale máš bod, že jsi na to přišel sám. Znám pár lidí (sice bez ukazatele spotřeby,a nemají ani Škodu 120), kteři tomu nevěří. Ale ta diskuse už párkrát proběhla, je tady. Ale ani ji nemusíš vyhledávat. Je to tak. Zařazený kvalt z kopce bez plynu (ne pod otáčky) se rovná : spotšeba 0.

2012-03-17 08:37:29

Tak nevím , nevím , ani po několika pivech není spotřeba , se zařazeným kvaltem i když bez plynu , nula . Tak leda s vypnutým motorem . ,

Hill  
Jaroslav
2012-03-17 15:13:33

Ani po odečtení toho piva se nedostaneš na nulu? V tom případě toho je špatně víc, Laddy...

2012-04-03 09:28:03

Stav: Stírako jsem koupil za 350 Kč s DPH.

Průměrnou spotřebu k dnešnímu dni mám 7.1 l. Z 90% město.

Wide světla jsem ještě nevyřešil, ale vyzkoušel jsem vaše tipy, pravděpodobně použijí mlhové světla a Osram Night Breaker Plus. Za 3 týdny se chystám na výpravu a najedu cca 2700km /80%dálnice, 20%mix terén/, tak uvidím jak se vše osvědčí.

Máte nějaké DOPORUČENÍ pro dlouhé cesty a jízdu v terénu? Děkuji Lubo

2012-04-03 16:34:30

zadní stěrač,? vyměn si samotnou gumičku za pár korun vyměna trvá cca 5.minut

2012-04-03 20:14:46

  • Na neutral je spotreba okolo litru a s kvaltem bez plynu nula-mne to mozek taky nebral, ale ted to vim, nedavno jsme o tom bedatili taky. Jinak v praci mame sileny HTP fabku a tam treba spotreba klesa, kdyz jej trochu dusis...rekneme na 1900 ot -ZVLASTNI..kazde auto setri jinak..ja mam gti a nevim, jake je uplne optimum..ale rika se ze okolo 80 je ideal ne? no tam kde se vyplati vyradit vyradim a tam kde staci brzdit z kopce motorem mam kvalt-ten benzin je fakt hnusne drahej..ale stejne se pak nekdy svezu(staci aby se me nekdo lepil na zadek) 5...4....3....bye bye.....
  • Sterac kupuju universal na benzine s grafitovou upravou a maj ruzne delky a jsou v páru...najdeš jiste správnou délku, nebo das i delsi(aby to nikde nicemu nevadilo..ja treba na gti dala levej delsi nez pravej-no problemo(nebo nedelaj fakt zadnou vyhovujici delku?nikde nemusi byt snad dano zda je predni nebo zadni)

2012-04-06 00:08:27

Taky mám delší levý, než u spolujezdce. Vzadu na tom nefrčí, hlavně musí dobře brát. Nedávno jsem pořídil oba přední značkové - v Kauflu. Zaskočil jsem tam pro nějaký , no a neber to za tu cenu. Jeden kus za celých 30 korun českých. Stírají bez chybičky...

2012-12-19 21:31:48

Zadní stěrač jsem koupil orig. u Suzuki za 350 nebo 450, a vůbec nestírá, soudruzi japonští. Přední stěrače mi dovezl známý za 90 a 50, jeden delší a druhý kratší. Problém byl, že moc to nepasovalo, musel jsem brousit a ohýbat. Stěrače stírají, tak teď už zase jezdím po cestě a ne po chodníku

2013-04-30 21:57:35

S tou spotřebou mám vlastní zkušenost - z kopce pouze na neutrál ! Sice ukazuje nějakou spotřebu (minimální), ale motor nebrzdí, automobil má větší dojezd, a výsledně vychází spotřeba až o 0,3L nižší (vyzkoušeno v praxi na 20km trase několikrát za sebou).

Hill  
Jaroslav
2013-05-01 10:34:24

midloch: pro posouzení spotřeby je 20 km sice vzdálenost pro stanovení spotřeby už docela přiměřená, ale o nějaké seriózní hodnotě nelze hovořit, pokud ji nesleduješ aspoň půl roku nebo nějakých 10 tisíc km podle tankování (tedy ne podle palubního počítače, ten kecá i o více, než půllitr). Ani podle jedné dvou nádrží toho moc nepoznáš: různé nastavení citlivosti vypínání pistole u pumpy (někdy i rozptyl vypínací hladiny u téhož stojanu) ti udělá běžně téměř litr na nádrž, jen to už máš kolem dou deci/100 km toleranci, takže i s tou je třeba počítat. Mezitím přehodíš letní/zimní gumy a můžeš mít další 2-4% přidanou chybu měření vzdálenosti podle tachometru...

Ne, že by mě nepotěšilo, když jsem zjistil, že na nových gumách mi tachometr ukazuje rychlost přesně s inforadary, ale počítá o asi 4,5% méně kilometrů, než kilometrovníky na dálnici (přesně napočítal 191 km, ačkoliv podle kilometrovníků jsem ujel 200 km), takže vlastně mám skutečný dlouhodobý průměr spotřeby nikoli 5,89, ale jen 5,62 a na té dálnici jsem těch 200 km nejel s půměrem 117, ale skutečných 122 km/h, což jsou na litra s naběhaným čtvrtmilionem kilometrů moc pěkné hodnoty.

Proč ti to píšu: tři deci neznamenají ve spotřebě nic. Stačí zítra jet 80 km proti větru a máš půl litru navíc...

Ale eviduj si to podle tankování, třeba na střídačku - jedna nádrž důsledně s bržděním motorem, druhá důsledně na neutrál. Až jich budeš mít tak aspoň 5+5 (ale radši víc), koukneme se na to znovu.


Odpovědět

1  2