Fórum - Téma


zapalovací(žhavící) svíčky a olejové náplně+filtry


Fórum Technický koutek zapalovací(žhavící) svíčky a olejové náplně+filtry



1  2  3  4  5 ......... 7

2013-03-28 18:06:31

lkulikova: plukovnííííííííkuuuuu, poraď , ostatní si dělají ze mě srandu

2013-03-28 18:09:18

lkulikova: nebo tyhle teda? Zapalovací svíčka NGK IFR6J-11 - SUZUKI

2013-03-28 18:18:56

lkulikova: Ano, to jsou ony.

2013-03-28 20:13:40

Pavel_SA413_GTi: má pravdu ten chlapec

2013-03-28 20:37:39

naprostou

2013-03-28 21:22:29

kato1973: ještě že jsi tady ty, díky

2013-03-29 08:32:06

lkulikova: Z toho, že si z tebe mládenci dělají srandu si nic nedělej, samozřejmě tam můžeš dát jakoukoliv náhradu svíček NGK, které jsou doporučeny Suzuki jen proto že s firmou mají exkluzívní smlouvu. Pro náhradu má tabulky každý prodejce. Bosch tam můžo jít stejně jako Denso, nebo i Brisk. To, že do japonců smějí jen NGK, nebo Denso jsou samozřejmě kecy, i Kato si rád dělá prdel.

2013-03-29 09:15:01

plukovník: samozřejmě,že podle hodnot a tabulek se může dát jakákoliv svíčka,ale už si zkusil s ,,BOŽKOU,, jezdit v Suzuki?

Mnohokrát sem odstraňoval svíčky BOSCH,jako závadu-Suzuki nechce jet,nejde do otáček,prostě špatně pálí

Je to jako s olejem,podle tabulek můžeš dát do převodovky i MOGUL,ale pak se nediv,až to bude blbě řadit!

Nejlepší je originál a Japonci moc dobře ví,proč tam ty svíčky dávaji.

Kecy jsou akorát to se smlouvou o prodeji.

Vše co píšu sem mnohokrát osobně vyzkoušel-to není jen tak nějakej nápad,nebo sranda-vtipy se píšou jinam - zeptej se admina,třeba udělá zvláštní odkaz na velmi vtipné rady

...nic ve zlém

2013-03-29 10:04:34

S1600:

Tak především...nic ve zlém , ale tvoje srovnání značek olejů s jejich charakteristickými výkonovými vlastnostmi se značkami zapalovacích svíček s jejich charakteristickými konstrukčními parametry značně pokulhává.

Když říkáš, že do Suzuki jsou nejlepší originál svíčky, tak se ptám, co jsou to ty "originál"? Americké NGK, nebo japonské DENSO, nebo belgické CHAMPION. Oč jsou lepší než německé Bosch, nebo i české Brisk stejných fyzikálně-elektrických parametrů?

Z jakého důvodu svíčky Bosch nefungují ve Swiftu, když perfektně fungují v mém čtyřlitrovém bavoráku.

Jseš určitě dobrý závodník co lecos osobně vyzkoušel, já sice závodník nejsem, ale o motory se zajímám čtyřicet let a taky jsem lecos osobně vyzkoušel, takže máloco z toho co zde zazní mně může vyvést z míry. To je také důvod proč jsem tak vtipný, jinak bych chvílemi možná chcípl nudou. Jestli adminové vykáží každého kdo je vtipný někam na hanbu, to je jejich věc.

No a na závěr pro madam Ikulíkovou:

neber věci tak vážně a zkus si udělat trochu vlastní názor, např jestli jsou ti pánové v tom servisu, co ti doporučili ty tvoje svíčky opravdu úplní idioti., Kato by ti možná odporoval i když už je v Brazílii.

2013-03-29 10:20:12

plukovník: jak si můžu udělat vlastní názor plukovníku? Jsem ženská, která měla Peugeota, Micru a Polo, teď mám Suzunu, každý auto bylo odlišný a fakt mě nenapadlo, že musím mít vše originál včetně oleje, jak tady píšete mám teda koupený i blbej olej a to ho mám zítra měnit, když už tady někdo píše rady, má psát konkrétně teda názvy nebo odkazy, vy mezi sebou a jste chlapi, to znáte, ale já to nevím ba ani spoustu věcí jsem teda netušila, ale jinak díky

2013-03-29 10:22:17

S1600: Vyjádřil bych to jako svůj k svému. Např. jsem na doporučení koupil kotouče a destičky RoadHouse v Elitu v ČB. Pak sem přišel na to, že při 120km/h na mokru jaksi nebrzdí... Tak jsem to vyměnil za NIPPARTS tj. výrobce destiček Kashiyama Co. Japan - destičky jsou vyrobeny v Japonsku, mají úplně jiné složení směsi než RH a při rozdílu 30Kč oproti RH brzdí stejně jako originál. Takto přistupuji i k olejovému filtru, tj. Herth&Buss nebo NIPPARTS => druhovýroba ale z Japonska.

2013-03-29 10:26:36

lkulikova: Tak tedy odkaz http://webcat.apm.cz/osobni_vyrobky.aspx

2013-03-29 10:34:30

lkulikova:

Jen pro vysvětlení, co se rozumí pod pojmem originál.

Do každého vozidla by pokud možno měly přijít originál náhradní díly.

Jiná situace je s univerzálními díly a provozními náplněmi, ty jsou v podstatě originál vždy, neboť každá značka je originál. To o čem se bavíme je tzv "doporučená značka".

Když ti někdo tvrdí že např. do Suzuki smí být olej pouze značky Shell, do Renaulta pouze značky Elf a do BMW pouze značka Castrol, tak je blbec. Tyto automobilky mají se jmenovanými olejářskými značkami exkluzívní smlouvy i když mistr S 1600 možná ve svém speciálu 1 600 má zrovna olej jiné značky.

Ty jsi říkala, že máš už objednané Bosch, tak kdybys je neměla tak tam dej

http://www.autodily-cardo...vaci-svicka-ngk-ifr6j-11/

to aby měla dušička pokoj.

2013-03-29 10:46:25

plukovník: díky, já jsem to stornovala a mám objednané ty jak jste psali NGR IFR6J-11

2013-03-29 10:48:16

lkulikova:

Ještě k tomu oleji.

Do svého auta můžeš dát v podstatě jakýkoliv olej pokud splňuje výkonové specifikace, a ty mají všechny oleje běžně dostupné. Ty co je nemají, se sice vyrábějí, ale na prodejnách je mají pouze na objednávku.

Nedoporučuji pouze Mogul, neb ten je doménou pro starší auta, jako např Favorit.

Každý motorový olej letní viskózní specifikace 30, nebo 40, a zimní 5W, nebo 10W, syntetický, nebo polosyntetický.

Lze tam dát i minerální označovaný např, 15W-40.

Nedoporučoval bych syntetický olej 0W-30 a 0W-40, které jsou příliž drahé a řídké a mohou způsobovat prolínání vlivem netěsnosti.

O olejích se toho na fórech nakecá hodně, ale většina lidí ví kulový.

P.S. doufám, že ty svíčky jsi objednala za slušnou cenu, abys to nemusela znova stornovat, někde za ně chtějí i 800,- za kus

2013-03-29 10:59:44

plukovník: Z jakého důvodu svíčky Bosch nefungují ve Swiftu, když perfektně fungují v mém čtyřlitrovém bavoráku

Tím sis odpověděl sám

Je mi celkem banán,jaké si kdo dá svíčky do auta,napsal sem svoji zkušenost za 25 let nejen závodění,toť vše

Jen pro informaci-když máš teda BMW-jak víš,co je dobré do SUZUKI?

ORIGINÁLEM myslím to,co montuje výrobce.

Brisk není špatná svíška,ale po pár okruzích je mrtvá-namontuju NGK,nebo DENSO a jedu několik závodů

Jak to vysvětlíš?

Další příklad,přes vyskočenou poloosu mi vyteče olej a musím tam dát cokoliv,co je možné hned koupit-za jízdy začne Suzuki ztuha řadit,jakoby přes zuby...myslel sem,že mám pryč synchrony-Néné...nalil sem originál olej SHELL a bylo to opravené

To jsou jen dva příklady z mnoha...

nemám už čas tady vysvětlovat,léty vyzkoušené věci jdu makat /samozřejmě,že na SUZUKI/

2013-03-29 11:20:31

plukovník: Myslím, že celé jádro problému je v tom, že pro mě a doufám že provětšinu lidí tady je SUZUKI srdeční záležitost a podle toho k tomu přistupuji i já. Možná to zní hloupě, ale přece když jezdím autem, které mi bezvadně slouží a mám ho rád, tak mu přece nedám např. stáčený olej 5W-30 a olejový filtr Starline, byď "to na to taky pojede a je to lacnější". Když tomu dám to co tam patří a budu se o něj starat, tak bude jezdit stále skvěle. Budu tedy mluvit za sebe, aniž bych někomu nutil svůj názor. Žlutého swifta vlastním od října 2008, byl koupený z druhé ruky. Po koupi jsem demontoval spodní víko motoru, odstranil z něj zbytky starého oleje a znovu celé přetěsnil. Stav kilometrů byl 58068km. K dnešnímu dni má 162990km najeto. Jakmile jsem najel 100000km zkrátil jsem servisní interval na 10000km, olej dávám Shell Helix 5W-30 Ultra Extra nebo Castrol Magnatec 5W-40. Olejový filtr buď H&B Jakopart nebo SARP Suzuki. (SARP= Suzuki Autorized Replacement Part => díly sice vyrobené v evropě, ale s nižší cenou než originál z Japonska, k dostání u autorizovaných dealerů SUZUKI)...a tak dále. Teď bych si dovolil kacířskou větu, přece kdybych nežil SUZUKI, využíval ho jenom z místa A do B a vymýšlel jak na něm co nejvíce ušetřit, tak nemám v SuzukiClubu co dělat.

2013-03-29 11:23:16

S1600:

Tak za prvé, nejsem závodník a nejezdím závody, ani madam Ikulíková podle všeho není závodnice a nejezdí závody.

Za druhé, ptáš se proč - "když mám teda BMW-jak vím,co je dobré do SUZUKI?". Odpověď je jednoduchá, moje zájmy jsou poměrně široké. Než jsem si koupil BMW, tak jsem měl i GV a Kizashi, nyní mám ještě navíc jako záchranný člun SX4 a pro povyražení ještě legendárního veterána Citröen DS23. Zdůrazňuji ovšem, že se žádným z těchto vozidel jsem nezávodil ani nezávodím, jako nezávodí asi většina na tomto fóru, což ovšem neznamená že toho vím poměrně dost a nikoliv s úzkým zaměřením.

2013-03-29 11:37:26

Pavel_SA413_GTi:

Vidím, že jsi dobrý mechanik a to je dobře. A jelikož mám na česko-bavorských hranicích chalupu a to je od tebe kousek, možná, že se někdy potkáme.

2013-03-29 21:10:41

plukovník: věci,které sem radil,se vůbec netýkají závodů-nevím,proč to sem taháš.

Máš svůj názor,já taky-každý si může vybrat.

Já do svojí Suzuki budu dávat jen to nejlepší.../myslím do všech 13 ti mojich miláčků/


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 7