Fórum - Téma


Zapnutí předku na GV


Fórum Grand Vitara II Zapnutí předku na GV

Manuály  |  Inzerce  |  Model Suzuki Grand Vitara II  |  Naše vozidla


1  2  3

2016-09-22 20:29:11

Ešte mam dotaz neviem či sa mi to zda alebo teraz ide ťažšie servo aj bez predku ma to tak byť ?

2016-09-22 20:35:31

frenky1232:

hadička č.6 je správně, teď ještě ten kompresorek a drátky. A to tužší řízení? Já pociťuji přitvrzení, pokud mám připojený předek a potřebuji zatočit u nás na trávě. Jinak ne.

2016-09-27 10:50:38

mirekdoda: Tak dle domluvy podávám informaci o tom jak jsem pochodil se svým problémem s blikající kontrolkou. Jak jsem už psal v autech se prd vyznám a jak jsem pod auto lehl tak jsem stejně nic nevyřešil. Zajel jsem proto k kolegovi do servisu aby mi kvalifikovaně pomohl. Výsledek je takový. Trubky se nejeví jako poškozené, při zařazení 4x4 si kompresorek dle jeho zjištění vždycky písknul a kontrolka blikla. Proto jej demontoval a něco tam promazal(nevím přesně seděl jsem v autě na zvedáku a řadil pohon 4x4) výsledek je, že kontrolka bliká stále i když v menším intervalu. Čtyřkolka každopádně funguje. Takže mne napadá jen jedno. Jestli v okolí Ostravy není nějaký borec, který má s tímto zkušenosti a nekoukl by mi na auto jinak budu muset nejspíš navštívit autorizovaný servis a to bude asi nálož

2016-09-27 19:24:04

karel1974:

někudy uniká tlak. Když se spustí kompresorek, systém se natlakuje a kontrolka se rozsvítí. Takhle ti zprostředkuje informaci, že je předek připojený.

Pokud ale tlak z nějakého důvodu unikne, tak kontrolka zhasne, na pokles tlaku reaguje čidlo tlaku a opět zapne kompresorek. A tak pořád dokola.

2016-09-28 11:42:46

tuhšie riadenie pocitujem stale niekedy sekne ide lahsie ale ci je predok zapnuty alebo vypnuty ide tazsie , servo oleja je dost

2017-03-09 21:28:33

Ahoj všem, mám také problém¨s pohonem 4H u automatu 2.5 V6.... nicméně závada není v tlaku, ale 4H vyskočí při větším záběru, při přeřazení nebo při větší nerovnosti v terénu.... nicméně není to pravidlo..... kontrolka svítí dokud to páku nevyhodí zpět na 2h (logicky :) ).... u zařazení 4l problém vůbec není.... v servisu na mě koukají jak tele na nová vrata, nevíte někdo kde hledat problém? proč páka nedrží? někdo říká že to drží kulička s pružinkou druhý servis tvrdí, že to nic nedrží a už nevím komu věřit a kde hledat

2017-03-12 12:18:03

ondřej25:

sestava motor+převodovka+přídavná převodovka je poměrně dlouhá. A pokud máš unavené silentbloky v zavěšení celé této sestavy, může se to pěkně hýbat (houpat, vrtět). Malá řadící páka dostává rány od kastle a vyskakuje, protože je vetknutá přímo do rozdělovací převodovky a nemá žádné bowdeny a tudíž se vrtí na straně rozdělovací převodovky s celou zmíněnou sestavou.

Toť můj návrh, kde začít hledat.


Odpovědět

1  2  3