Fórum - Téma


Zastavba motor G16 SJ413


Fórum Jimny / Samurai II JA12 / JA22 / JB32 Zastavba motor G16 SJ413

Informace o modelu: Suzuki Jimny / Samurai II JA12 / JA22 / JB32



2016-05-16 21:49:30

Zdravím mate niekto skusenosti zo zastavbou motora g16 do samurai?na co dat pozor? atd Dakujem

2016-05-16 22:13:24

agos: vona to není žádná prdel, takže na všechno

2016-08-08 22:15:48

práve som začal s prestavbou , motor mam g16a 16v zo swifta , motor a prevodovku som už spojil, vyriesil som saci kôš oleja a olej vanu pouzijem origo zo samurai , uchyty motora som prispôsobil, mam vsak problem so štartrom ktory mi opiera o blok g 16(štarter origo samurai) a ešte neviem ako vyriešim rozdelovac, rozmyslam o uhlovej redukcii s vitari

2016-08-08 23:19:42

agos: tak to bych tu úhlovou redukci chtěl vidět

A s tímhle motorem to opravdu nepojede, vyhozený prachy a ztráta času

2016-08-11 08:37:11

doctor: Však mam ny mysli tu redukciu to kolienko aby isiel rozdelovač do praveho uhla ako ma origo samurai.... mala to aj vitara 1.6 len neviem ci mi to bude presne pasovat...pomohla by mi foto s vitavy hlavy od zadu , ak nie nebudem stoho robit vedu a spravim miesto do kasni vyadu a dam tam klasicky rozdelovač.... motor je už v aute na uchytoch bez hlavy valcov, zatial čakam či zozeniem potrebne veci s vitari alebo to spravim inaksie....

2016-08-11 09:52:14

To co ty chceš, tedy úhlovou redukc, tak toi neexistuje, jsou jen rozdílný vačky a k nim odpovídající komínky na rozdělovač. Pokud to chceš mít jako Samík, musíš vyměnit vačku.

S minou vačkou by to možná už trochu fungovalo

2016-08-12 10:33:37

Ja som daval do samuraia motor G16A (ten 8ventil) z prvej vitary.

štarter zo samuraia mi tam tiež nepasoval. Videl som na nete fotky kde chlapík odbrúsil z bloku čo prekážalo. Ovela čistejšie riešenie bolo tam fláknut štartér z tej vitary. ten zapasoval jak odtial.

Skús štartér z toho swifta ak ho ešte máš možno budeš mat štastie a lepšie zapasuje. Mal som aj 1,6ku swifta na diely ale to už su roky a štarter z neho snád ešte stále niekomu slúži. Oni sú na prvý pohlad rovnaké. Rozdiel zistíš až v takýchto prípadoch.

2016-08-12 16:56:43

doctor: ten kominek ...to je ta redukcia uhlova..to som myslel.... uz som zistil ze potrebujem tu vacku s vitari akurat este potrebujem zistit ako ma vitara vystup vody ci ho ma zo zadu pod rozdelovacom

2016-08-12 16:59:32

lunek: Motor mam uz v aute , musim doriesit tu vacku a rozdelovac s vitary, štarter som pripasoval ..trosku som sa stym pozabaval ale sadlo to, čo sa tyka startru s toho konkretneho swifta vobec nepasuje, a z ostatnych swiftov tiez nie :( a to som ich mal kopu gti,50kw,4wd...všetko uplne ine...s vitary som nemal moznost odskusat, Ako ti to chodilo ten samurai s 1.6??

2016-08-15 07:48:40

agos:

vo swiftoch som sa tiež vrtal caca 10rokov dozadu, ale už som z toho akosi vytriezvel...

Ja na tom samurai chodím prakticky denne (prerabam starším dom). Aj ked teda z nájazdom iba +-5000km ročne. od tej zástavby sú prakticky 2roky a po definitívnom odladení už robím len bežný servis. Podotýkam že som použil komplet vitaracku motorovu elektriku včetne RJ a palivového čerpadla k tomu taký paškvil výfuku z vitarackych častí, akurát filterbox som nechal zo samuraia, neprišiel na spôsob ako bez poškodenia kapoty použiť to hlinikove potrubie z vitary.

No čo ti poviem pri gumách truck 2000, prakticky stále zaháknutým vozíkom a trasami že sa ledva stihne motor ohriat mám spotrebu okolo 9litrov.

Čo sa výkonu týka, tak bez vozíka by to sem tam znieslo aj 6tku :) povedal by som že je to tak akurát na tú spojku čo tam je.

Výhoda toho vitaráckeho motora je že má pekne silu už nižších otáčkach na rozdiel od swiftoveho motora kde sranda začínala nad 3 tisíc.


Odpovědět