Fórum - Téma


závodní motor


Fórum Swift II závodní motor

Informace o modelu: Suzuki Swift II


1  2

2013-02-22 00:40:32

Ahoj, sháním závodní motor na swifta .. Nevíte někdo o nějakém ? Popřípadě ještě nějaký podvozek .. Díky

2013-02-22 09:52:54

No záleží kolik do toho chceš investovat

2013-02-23 00:38:29

podle toho kolik to má koní ...

2013-02-23 14:10:04

skoro to vychazí poměr 1000kč 1konik,,přiklad svody a filtr ti přida možna 10koni a kolem 10tis to stat bude

2013-02-23 15:27:33

...úplně nejdřív musíš vědět,co od motoru čekáš,jaké závody budeš jezdit!

A TAKY KOLIK MŮŽEŠ INVESTOVAT

Na rally potřebuješ motor,který vydrží,protože najedeš spoustu kilometrů a není třeba ho mít vyladěnej na max.

Naopak,třeba v rallykrosu,nebo autokrosu,můžeš motor naladit na vysokej výkon,protože kilometrů najedeš pár desítek za závod a tak vydrží celou sezonu.

Pokud máš na úpravu 15tis korun,tak toho moc nevyladíš.

Plno věcí jde udělat doma,jen je třeba vědět jak,nebo můžeš koupit hotové závodní auto od 60tis. se dá sehnat!

Tady máš pár info o cenách-dá se plno věcí sehnat i levnějš,tohle jsou přibližné ceny.

  • chip do jednotky-1000-2000kč
  • větší klapka -1000-2000,-
  • větší váha vzduchu-300,-soustružník
  • filtr KN 1000-2500,- a přírubu si musíš nechat vyrobit za cca 500,-
  • krátké řazení 1000,-
  • svody-5-20000,- za závodní Japan svody
  • vačky 8-15000,-
  • stavitelná rozvodová kola 500- 2000,- kus
  • podvozek KONI cca 6000,- předek a stejně tak zadek,nebo na zakázku od 20tis. HP , PROTLUM...
  • výfuk na míru závodní se svodama od 15000,-
  • tvrdé silentbloky motoru od 500,- za kus /polyuretanové vložky/,nebo si necháš vyrobit unibal... od 1500,- kus
  • ramena to samé-buď polyuretan,nebo výroba

Takhle můžu pokračovat dlooouho ,tak dej vědět,jak ses rozhodnul...

swiftakjs, 2013-02-22 00:40:32 napsal:

Ahoj, sháním závodní motor na swifta .. Nevíte někdo o nějakém ? Popřípadě ještě nějaký podvozek .. Díky ..

2013-02-23 16:02:35

Suzuki Swift GTI 16V E1-1400 motor 170..

Suzuki Swift GTI 16V E1-1400

motor 170ps, krout.m.157Nm Na Vrchy

Prodám Suzuki Swift GTI 16V v úpravě E1-1400, motor 170ps,krout.m.157Nm, klapka 52, AFM 49, vačky 320/8,5, k.pom.1:13, převodovka 6ST.Hevland , špéra,nápravy v unibalech, TLumiče HP výš.STav.+ náhradní tvrdší pružiny , rám, SVody 4-2-1, váha 640kg(REseRVa na plaSTy cca 30kg), Kola Mich 13.Danl.15 , plUS nově poSTavená hlava , vačky AlbREcht 290/9,5. Auto Připraveno k závodění. Nutno vidět.K auTU je i odtahový vozík .

K závodnímu auTU je dále 1 kompletní na náhradní díly.

A další plně pojízdné z doklady denně v provozu.

Důvod prodeje zDRavotní a finanční siTUace.

Cena dohodou.

Kontakt pouze přes email. Suzukivo@email.cz vážným zájemcům zavolám bližší infoRMace.

Email: suzukivo@email.cz Telefon 12345

Země Česká republika

2013-02-23 16:04:42

A máš to bez shánění a bez starost jen sedneš a jedeš

Suzuki Swift GTI 16V E1-1400

motor 170ps, krout.m.157Nm Na Vrchy

Prodám Suzuki Swift GTI 16V v úpravě E1-1400, motor 170ps,krout.m.157Nm, klapka 52, AFM 49, vačky 320/8,5, k.pom.1:13, převodovka 6ST.Hevland , špéra,nápravy v unibalech, TLumiče HP výš.STav.+ náhradní tvrdší pružiny , rám, SVody 4-2-1, váha 640kg(REseRVa na plaSTy cca 30kg), Kola Mich 13.Danl.15 , plUS nově poSTavená hlava , vačky AlbREcht 290/9,5. Auto Připraveno k závodění. Nutno vidět.K auTU je i odtahový vozík .

K závodnímu auTU je dále 1 kompletní na náhradní díly.

A další plně pojízdné z doklady denně v provozu.

Důvod prodeje zDRavotní a finanční siTUace.

Cena dohodou.

Kontakt pouze přes email. Suzukivo@email.cz vážným zájemcům zavolám bližší infoRMace.

Email: suzukivo@email.cz

2013-02-23 18:08:53

To S1600:

Přesně tak

2013-02-23 18:51:37

chci to na mistroství v autocrossu takže kolem 150 koni .. potřebuji aby ten motor vydržel sezonu .. celé auto mám potřebuji ho jenom doladit .. tetka mám motor od pana Nováčka cca. 130 koni ..

2013-02-23 20:46:14

těch 20 koníku moc není-proč sis nenechal motor upravit u p.Nováčka na víc?

Znám plno jezdců,kteří maji slabší motor,ale super vyladěnej podvozek,správně poskládanou převodovku,rozvážené auto a dávaj obklad silnějším autům

Jen na počtu koní nezáleží,ale to určitě víš

V autokrosu je divize do 1300cm???

2013-02-23 21:57:26

Panove, mam dotaz trosku mimo.

Proc tu vseci tak vychvalujete p. Novacka?

2013-02-23 23:01:07

dobrá otázka...všichni ho nevychvalujou...třeba já ne ladím si vše sám

2013-02-24 09:43:19

Proč protože jedna tetka řekne druhé a už to jede.Jinak po celé naší Republice je Motorářů hromady jen si vybrat .

Hlavně si vzít pořádně nacpanou peněženku.Nikdo ti nic za darmo neudělá ani neporadí .Z vlastní zkušenosti . tak ti držím palce ať se ti to povede.

2013-02-24 13:53:41

...pokud držíš palce mě,tak díky,ale mě už se to mnohokrát povedlo-nestavím první závodní auto

...právě z důvodu nechutně drahých motorářů,řeším vše sám a Nováčka moooc dobře znám...máš v motoru za těch 50tis aspoň pořádné písty?Jeho motor jede víc,protože je převrtanej na větší objemNikdo to nepřizná,ale je to tak

Pokud nemusíš jet 1300 cm ,tak postav 1600cm,už se to tady řešilo a funguje to.

Japonská auta jsou už v serii naladěná na vysokej výkon-stačí dokoupit pár komponentů,nechat vyvážit motor a máš super základ-vím co říkám,protože sem s GTi odjel několik závodních sezon a nejezdil sem na konci

Pořiď si špičkové tlumiče a nemusíš tolik řešit koně-díky podvozku nebudeš muset ubírat,jako ostatní a když přidáš lepší brzdy-bude to fungovat.Musíš ale nechat postavit podvozek přímo na svoje auto,podle váhy a typu závodů-to na netu nekoupíš

Viděl sem pár fotek,jak lítáš se starým GTi,tak už máš taky dost najeto,ne?

2013-02-26 20:22:56

ahoj,

chtěl bych se zeptat na možnosti řešená podvozku a brzd na gti 1993 pro běžnej provoz a amaterskej zavod. puvodni komponent sou už stejně dávno za svou životností tak bych je rád nahradil něčim co mě bude bavit.

dik a každou radu nejlíp i s přibližnou cenovkou. :)

2013-02-26 22:53:20

tuhostne stavitelne tlumice KONI na Speedpru vychazeji do nejakych 15k za predek+zadek.

Myslim, ze to by ti mohlo stacit bohate.

2013-02-26 23:32:21

KONI jsou jasná volba-dělaji už new model,má seřizování tuhosti bez demontáže/dřív si musel tlumič vyndat,sundat pero,zatlačit pístnici až dolu a otáčením nastavit tuhost,pak vše smontovat a pokud to nebylo,,ono,,děláš to celé znova/-teď jen nasadíš kolečko na pístnici a otočíš

Jen je nedávej úplně na max-brzo se vymlátí a lehké nerovnosti už nebudou tlumit a pokud máš vytahané horní uložení,tak ho vyměň za nové cca 700,- kus ,nebo nech vyrobit unibal-ten je daleko lepší.

Co se týká brzd,když pominu správně pohyblivé třmeny,kvalitní Japonské,rovné kotouče a správně zajeté destičky-to určitě máš...stačí koupit pouze desky FERODO DS 3000 cca 4000,- a budeš se divit.

Někteří také jezdí třmeny z Hondy.

Není třeba něco vymejšlet,všechno už je vyzkoušené-jen si vybereš podle peněz,které hodláš utratit

Pokud budeš chtít vědět víc,nebo poradit,kde vše koupit-klidně napiš

Vet
Dominik Nypl
2013-09-08 20:16:20

Nazdar swišťáci.

Mám tady něco k závodnímu motoru. Stalo se mi že, šrouby na setrváku se utrhali jak nic (viz foto).

Už to někdo vyděl nebo slyšel ? Má někdo nějakou radu. Je to GTI TURBO

Fulda  
Petr
2013-09-08 22:11:24

vet: se mi zdá že to nejsou origo šrouby, ty mám pocit byly černý, a kolik má to Gti turbo koníků ??

Vet
Dominik Nypl
2013-09-13 18:05:56

Čau Fuldo

Přesnej výkon nevím, nebyl jsem ješte na valcích. Ale jak píšeš že ty šrouby nejsou originální Gti tak je to možné. Tento typ jsem vyděl na 1,0 1,3gl-gs ale ne gti. A to už jsem nějaký gti rozebral. Ale už vím co se stalo. Ty šrouby měly vůle v dírách na setrváku. Nějakou dobu to na to jezdilo pač se zajížděl motor. Ale poslední tři závody to šlo na tvrdo. Lamela keramicka neodpružená, a navíc auto je 4x4. To pak drobná chyba se trestá poledním místem.

Tak nechávám vyrobit nové šrouby, tvrdší a slícovaný se setrvákem a klikou .

Aš to bude přidam foto.


Odpovědět

1  2