Fórum - Téma


Zimní pneumatiky, disky, TPMS...


Fórum Vitara / Escudo / Sidekick IV Zimní pneumatiky, disky, TPMS...

Manuály  |  Inzerce  |  Model Suzuki Vitara / Escudo / Sidekick IV  |  Naše vozidla


1 ......... 16  17  18  19  20 ......... 43

2016-10-08 13:48:36

topvideo: Diky. Takze to vypada ze Honda zaslepka se nekona :) Ted uz jen stredova dira. Vitara je 60 a Honda Accord 67 podle google, takze s nejakou redukci by to snad jit mohlo.

2016-10-08 16:23:47

topvideo: disky Racing Line H42 6,5x17 5x114.3 ET50 mají středovou díru 64,1..jestli tě to ještě zajímá.

2016-10-08 18:56:49

praotec01: Dnes jsem dnes přezul její veličenstvo Karkulku II. do zimních kozaček zn. Nokian WR D4. Jezdí to jako v bavlnce, nafoukáno na 2,3 comfort, pěkně to filtruje nerovnosti a je to překvapivě tiché. Zdá se mi to být lepší - klidnější a tišší než na tech Conti letňákách.

Co se TPMS týče...když jsem je dostal, nebyly na krabičce označeny, který na které kolo dát, tak jsem se na to ptal. Brý jsou předprogramovány nastejno a chytí se určitě. Ano, chytily se, nic neřve, nic nebliká. Ale asi tím, že není definováno, který je na kterém kole, tak to nezobrazuje tlak, pouze hlídá pokles a pak je nutno kontrolovat všechna kola. Ale s tím jsem do toho šel, takže v poho. Byly prakticky nejlevnější z kompatibilních. Funguje to a nemám s tím problém.

2016-10-08 19:12:35

jurashek: to jsou ty tmps za litr jeden?

2016-10-08 19:14:56

lubos: ano CUB

Vlastně ani ten litr nestály...byly jen za 999

2016-10-10 09:29:24

jurashek: dík za info ohľadne rozmeru stredového otvoru na disku. Takže...jednoducho si TPMS nasadil a chytili sa samé. Pri objednávaní si uvádzal na aké auto budú použité?

Prosím ťa, ešte link, odkiaľ si TPMS objednal, dík.

2016-10-10 10:30:17

topvideo: Vybral jsem disky, gumy i tpms zde.http://www.racing-line.cz/ Vše u jednoho dodavatele. Uváděl jsem typ vozu, na ventilky (jejich kompatibilitu) jsem se pro jistotu výslovně informoval, abych nestřelil kozla.

Při objednání se uvede typ vozu a oni to předprogramují. Chytly se bez problém, jen nerozlišují které kolo je které, tak neuvádí tlak. Ale neřve žádná kontrolka že by něco bylo špatně. Středící kroužky a šrouby dali automaticky a byly v ceně. Poštovné stálo cca 100. Typový list bych měl mít dnes nebo zítra ve schránce...pokud jej poslali jak řekli.

2016-10-10 16:57:18

topvideo: TPMS jsem nasel i tady http://www.aaautodily.cz/

Nejde poradne vykopirovat link. Oddil elektrika.

Jsou tam dvoje. Za 870 a 1080.

Pokud platis mastercard dostanes jeste 15% slevu. Asi je z tama zkusim vzit

2016-10-10 17:33:24

emx0r: Může být, jsou to dokonce ty samé co dává výrobce, škoda že jsem je nenašel. Jen to vyjde dráž, ale nijak dramaticky. tohle je origo označení co se montuje ve fabrice:

Sensor Hersteller: Continental (VDO)

OE Artikel Nummer: 4313961M00

Ten druhý, kulatý, není podle mne kompaktibilní s naším systémem...ale jistý si nejsem, určitě doporučuji v případě zájmu ověřit. Ale šel bych do toho shodného.

2016-10-10 20:41:11

jurashek: Diky. Experimenty delat nebudu, vezmu ty bezne. S naprogramovanim asi budu muset do servisu, co?

2016-10-10 20:52:20

emx0r: V tom Racing line to udělali sami, došly naprogramované...ale i servisy by to měly umět...aspoň ty dobré...

2016-10-10 21:02:33

Já nakonec objednal ty nejlevnější 17" https://www.ipneu.cz/alu-...-7x17-5x114_3-et48-71_6mm a měřiče CUB http://www.racing-line.cz...-yaa-08-2013-12-2016.html (sice je to na s-cross, ale v tom není rozdíl). CUBy se načetly okamžitě, není s nimi žádný problém, jen jsem to nechal kompletovat v pneuservisu.

2016-10-10 21:29:20

jurashek: "Ten druhý, kulatý, není podle mne kompaktibilní s naším systémem...ale jistý si nejsem, určitě doporučuji v případě zájmu ověřit. "

Je urcite kompatibilny. Je to tiez VDO Continental. A ma urcite svoje vyhody (pri klasickych senzoroch by sa mala ventilova cast vymienat raz do roka). Len mi nevie nikto povedat nevyhody. Napr. ci ho z toho puzdra nevyrazi ked vyjdes na nejaky kamen.

A este pozor su 3 typy tych Redi senzorov. Pre Suzuki je to Typ 2.

2016-10-11 06:59:42

durislav: Ty kulaté...jejich nevýhody jsou teoreticky 2. Jednak se může stát, že se po nějaké ráně o hranu výmolu odlepit nebo vypadnout z futrálu a pak rozbít...(což je holá teorie, bo na českých ani sk cestách se výmoly nevyskytují).

Druhá nevýhoda...pokud někdo přezouvá jen gumy a ráfky nechává...buď musí mít další tpms, nebo to musí 2x ročně urvat a znova přilepit a nevím nevím, kolik těch cyklů to vydrží, než se to zničí. Nebo dokupovat pouzdra, pokud se prodávají. To jen teoretizuji, nekoumal jsem ty možnosti. U tpms na ráfku tento problém není. Pokud to drží dobře, pouzdro se vyhodí s pneumatikou.

S tou vhodností pro určitý vůz...že je to jeden výrobce, to nic neznamená..je to problém softu a jeho komunikace s řídící jednotkou. Existuje totiž několik protokolů a nejsou navzájem kompatibilní.

Pár let z5 jsem spolupracoval na vývoji těchto srand pro jednu firmu (tedy řešil jsem hardvarovou část- plasty), ale vím, že tyto komunikační problémy jsou a třeba škodovka používá asi 3 různé protokoly. Proto doporučuji ověření. S jedním typem se to bavit bude a se druhým nemusí...

2016-10-11 07:27:45

jurashek: to gumene nahradne puzdro stoji 30 korun. Kdez to jedna nahradna ventilova cast klasickeho TPMS snimaca stoji 300 korun. Snimac sa da jednoducho prehodit s puzdra do puzdra, to je myslim velka vyhoda. Kdez to klasicky snimac ked odmontujes, je nutne tiez pouzit novu ventilovu cast. A ktovie ako je to so zhananim ventilovych casti k ostatnym alternativnym vyrobcom snimacov. Inak ti kludne jedna zima moze v pohode rozozrat ventilcek. A dalsia vec je samotny ventilcek vo ventilovom puzdre. Na to sa musi davat extra bacha. Povinne sa musi dotiahnut 0,4Nm. Ten zavit pretocis ani nemrknes. Kupil som si taky momentak a ostal som zaskoceny ze kolko to je 0,4Nm :D.

Jeden aj druhy system ma svoje vyhody ci nevyhody. Otazne je ktory je lepsi.

2016-10-11 08:11:20

durislav: Vždycky má všechno pro a proti...asi ukáže čas, nemám uživatelské zkušenosti pořádně ani s jedním, takže asi praxe ukáže kudy kam. Jen je škoda, že nepoužili raději ten nepřímý způsob, je jednodušší a hlavně levnější. A bez starostí.

Jinak montáž jsem svěřil odborníkům v pneuservisu, takže pokud to neví a nebo nemají momenťák a zničí to...musí dát druhý. Co už. Ale dnes už jsou na to asi vybavení všichni...krom těch garážových minišmudlalů..

2016-10-11 08:18:43

Takze kdyz chci na tuhle zimu prehodit jenom gumy na original disky a original tmps, tak to nepujde, kvuli tomu, ze je to tam nalepeny na letni pneu? To mi ani nerikejte

2016-10-11 08:23:44

lubos: nieeeee, nemas to tam nalepene. Mas klasicke snimace pripevnene k disku nie ku gume.

Pojde to. Len prosim odfot mi snimac keby ze budes pri prezuvani. Tak aby som vedel precitat alfanumericke znaky. Dakujem.

2016-10-11 08:28:26

durislav: tak o cem to mluvite?

Ta fotka asi nevyjde, auto tam dam, a jdu pryc, a vecer pro nej zajdu

2016-10-11 08:38:40

lubos: piseme o snimacoch ktore sa lepia na pneumatiku. Dal som vyssie video. Su ako nahrada za originalny snimac.

Inak, neskusali ste si zistit ci Vitara nema samouciacu proceduru na registraciu novych snimacov? Niektore auta to vedia. Len sa spusti uciaci proces a vy si obehate auto a postupne spustate kolesa a naucite tak auto ktory snimac je na ktorom kolese.

HOW TO VIDEO: Ford C-MAX Energi Tire Pressure Monitoring System (TPMS) Reset/Resynchronize  |  Více info

After the following events, you need to reset/resynchronize the tire pressure monitoring sensors installed inside each wheel with the TPMS system in the car's electronics:

1) Rotating tires

2) Changing from summer tires/wheels to snow tires/wheels

3) Changing from snow tires/wheels to summer tires/wheels

4) Anytime a valve-stem/TPMS sensor assembly is replaced on a wheel

The Ford "TPMS Sensor Tool" is available from tire retailers and Ford. The Ford part number for the tool shown in this video is 8C2T-1A203-AB. Mine cost me $45.00. The tool is powered by a long-life 3V battery, which came preinstalled in the tool.

Follow these steps to reset the TPMS on 2013 Ford C-MAX:

1. Begin with the C-MAX Energi parked with the driver's window in the down position. If this is the C-MAX Energi model, it is OK to leave the car plugged in during this procedure.

2. Reach in through the car window and place the key fob inside the passenger compartment.

3. Staying outside the car, reach in and Press the Start/Stop button to turn the electrical system ON.

4. Press Emergency Flashers button six (6) times, as follows:

1) Press Emergency Flasher button on dash to turn flashers ON

2) Press Emergency Flasher button on dash to turn OFF flashers

3) Press Emergency Flasher button on dash to turn flashers ON

4) Press Emergency Flasher button on dash to turn OFF flashers

5) Press Emergency Flasher button on dash to turn flashers ON

6) Press Emergency Flasher button on dash to turn OFF flashers

5. On the left side of the instrument dash, a green pop-up box will appear, which states, "Train left front tire."

6. Exit the car and follow this procedure:

a. Starting with the front driver-side tire, place the TPMS reset tool next to the valve stem of the tire. Press and hold the button on the TPMS reset tool until the car horn beeps once.

b. Move to the front passenger-side tire and repeat the process, place the TPMS reset tool next to the valve stem of the tire. Press and hold the button on the TPMS reset tool until the car horn beeps once.

c. Move to the rear passenger-side tire and repeat the process, place the TPMS reset tool next to the valve stem of the tire. Press and hold the button on the TPMS reset tool until the car horn beeps once.

d. Move to the rear driver-side tire and repeat the process, place the TPMS reset tool next to the valve stem of the tire. Press and hold the button on the TPMS reset tool until the car horn beeps once.

7. Reenter the car and examine the dash, where a message, "Training complete," will confirm you have completed the process to reset the TPMS.

8. You are done. Reach in through the open car window and press the Start/Stop button to turn OFF the C-MAX Energi.

I hope this short video makes the use of the Ford "TPMS sensor tool" clearer and easier to understand.

Ford published a background video on their TPMS, which you can view on YouTube at

Ford also published a background video on their Tire Mobility Kit (temporary repair of a tire puncture), which you can view on YouTube at


Odpovědět

1 ......... 16  17  18  19  20 ......... 43