Fórum - Téma


Zimní pneumatiky, disky, TPMS...


Fórum Vitara / Escudo / Sidekick IV Zimní pneumatiky, disky, TPMS...

Manuály  |  Inzerce  |  Model Suzuki Vitara / Escudo / Sidekick IV  |  Naše vozidla


1 ......... 18  19  20  21  22 ......... 39

2016-10-11 15:04:40

topvideo: napr. bvbcz.cz/detail-senzor.php?page=0&cat=ABJ&id_items=36038

ventilova cast je z gumy => pravdepodobne vyssia vydrz na vonkajsie vplyvy. Je to klonovatelny senzor, klonovatelny najbeznejsimi programatormi od Texy, Baretku, ATEQu (Allcar), Tecnomotoru (TPMS Euroshop). Vyssia pravdepodobnost, ze Ti to niekto spravi lacnejsie. Cena za senzor je ale vyssia .

pneusismis.cz/Alligator-sensit/335-detail-2136.html

2016-10-11 15:47:33

niečo k téme zo slovenského fóra

http://www.suzukiclub.sk/showthread.php?t=2916

http://www.suzukiclub.sk/showthread.php?t=2845

viac čítania, ale osožného...

2016-10-11 17:11:47

topvideo: tak som si to precital. A pride mi to riadne pritiahnute za usi. Ze to dospelo az k vymene riadiacej jednotky. Snimac urcite nemoze byt za nic take zodpovedny.

2016-10-11 18:57:38

mufi: když máš origos TPMS můžeš přezout kde chceš po cca 10 minutách jízdy se sami chytej.Tak jsem to měl já v loni.

2016-10-11 19:24:30

vijayanad: kde si prezuval? sam? v pneuservise? bol si pri aute? neprogramovali nic cez OBD?

Lebo ja potom tomu nerozumiem. Ako moze auto zistit kde ma aky snimac?

2016-10-11 19:55:03

Tedy pánové, moc tomu vašemu bádání nerozumím. Koupil jsem CUBy, v pneuservisu je odborně namontovali na nové disky, nasadili kola, obešli je nějakým měřičem, který ukázal, že jsou všechna OK, ale určitě nic nepáchali s řídící jednotkou, ani nikdo nikoho nic neučil. Po dvou kilometrech se načetly hodnoty tlaků na setinu přesně a bylo vymalováno. Cena za celou kompletaci 1.240,- (z toho montáž TMPS s prověřením funkčnosti 600,-)

Takže soudím, že si můžu přehodit kola na jaře sám.

2016-10-11 20:05:18

laso: lebo CUBy su klonovatelne, a to ze ti auto obisli nejakym pristrojom znamena ze ti skopirovali originaly. Zaujimave by bolo keby to neurobili.Som ochotny akceptovat, ze vitara (aj S-Cross) si vie zapamatat dve sady kolies a potom to moze fungovat aj ked si kolesa prehodis doma na dvore.

Ak mas chut testovat skus prehodit dve kolesa medzi sebou (lave predne a lave zadne), potom kolesa na zadnej naprave trochu prefukaj na vyssi tlak. Pojazdi a daj vediet, ci ti palubak na oboch zadnych ukaze tlak na ktory si dofukal.

2016-10-11 20:07:39

laso: Das sem prosimte link na presny typ cos koupil? Dik

2016-10-11 20:43:04

emx0r: http://www.racing-line.cz...-yaa-08-2013-12-2016.html , uvedl jsem to už o tři stránky výše. Je pravda, že se ptali, zda jsou na měřácích kódy, ale mám zato, že jde jen o sériová čísla.

2016-10-11 20:55:05

laso: presne tieto ma aj Jurashek a jemu tlak neukazuje. Lebo mu poslali snimace s nahodne vygenerovanymi kodmi.

www.cubautoparts.com/products.php?id=8

Sensor AID - Kopiowanie Czujnika (Klonowanie) - TPMS SERVICE - CUB-TPMS.pl  |  Více info

Sensor AID jest to urządzenie diagnostyczne, pozwalające na:

  • Diagnozowanie czujników ciśnienia TPMS
  • Klonowanie czujników ciśnienia TPMS
  • Programowanie czujników ciśnienia TPMS

Przy użyciu tego urządzenia możliwe jest rozkodowanie wszystkich rodzajów czujników ciśnienia znajdujących się wewnątrz opony, bez względu na producenta oraz stan czujnika. SENSOR AID skanuje czujniki przy użyciu anteny bezprzewodowej, którą posiada zamontowaną po bokach. Pracuje ona z takimi samymi częstotliwościami jak czujniki, czyli 433MHz oraz 315MHz.

Sensor AID przestrzega normy (EC) Nr. 661/2009, obowiązującej od 2012r.

Największą zaletą urządzenia jest programowanie czujników UNI Sensor, funkcja ta daje jemu pozycję lidera na rynku z zamiennymi czujnikami do mierzenia ciśnienia w oponach. Czujniki UNI Sensor mogą zastąpić 95% oryginalnych czujników.

Aby zdiagnozować, sklonować bądź zaprogramować czujnik potrzebujesz jedynie znać: producenta auta (np., BMW, Audi. Itp.), jego typ (np. A4, Cruze) oraz rok produkcji. Te trzy niezbędne informację, zwane również „MMY" (Maker, model, year), pozwolą ci zaprogramować nowy czujnik w mniej niż 60 sekund.

Urządzenie znacząco przyspieszy pracę w każdym warsztacie. Pozwala wulkanizatorowi wykonać szybko pracę i jednocześnie zadowolić klienta niższymi kosztami wymiany oraz dużo szybszą obsługą.

Proces kopiowania jest niezwykle prosty:

  • wyciągasz oryginalny czujnik
  • kopiujesz dane z oryginalnego czujnika na urządzenie Sensor AID (trwa to ok 30s)
  • montujesz skopiowany czujnik
  • zakładasz oponę i klient odjeżdża z zamontowanym i działającym czujnikiem.

Jeśli zastosujesz czujnik pracujący na tej samej częstotliwości i umieścisz go w tym samym kole jak oryginalny, wtedy nowy sensor nie musi być poddawany procesowi ponownego uczenia.

Główną zaletą urządzenia jest to, że daje możliwość skopiowania czujnika który już nie działa. Można ręcznie skopiować czujnik, poprzez podanie ID, które znajduje się w określonym miejscu na obudowie uszkodzonego bądź niedziałającego czujnika.

W związku z tym oszczędzisz czas podczas zmiany opon, ponieważ nie będzie trzeba pobierać numeru ID poprzez podłączenie do OBDII.

Sensor AID ma ramkę z ochronnej gumy, która zabezpiecza urządzenie pozwalając na codzienną bezproblemową pracę w warsztatach.

Kiedy urządzenie nie jest używane, należy je schować w specjalną walizkę. Na ekranie urządzenia można bez problemu przeczytać wszystkie informację, urządzenie może pracować w wielu językach, wybierane są w menu ustawień.

Dzięki podłączeniu do komputera za pomocą kabla USB, możesz w łatwy sposób zaktualizować oprogramowanie urządzenia. Dzięki aktualizacji masz dostęp do listy nowszych aut oraz możliwość uaktywnienia nowych funkcji urządzenia.

www.cub-tpms.pl

Systemy TPMS

2016-10-11 21:34:33

Není už to tak nastavené z výroby toho snímače? Všechno bylo zabalené v krabičce i ve fólii. Že by to páchali v tom servisu jsem nějak nezaregistroval. Kdybych měl odvahu, tak zkusím ty kola mezi sebou vyměnit, ale jsem rád, že se s tím už nemusím párat.

Edit: Ale když se dívám na to video, třeba to tahle provedli taky, přesně pod ruce jsem jim neviděl.

2016-10-11 22:07:23

laso: ja uz neviem, uz som z toho taky domotany, davalo mi vsetko zmysel ale po par reakciach uz mam v tom zmatok.

nemyslim si zeby to bolo takto z vyroby. Ani CDcko na napalovanie ti nepride s pesnickami od ABBA.

2016-10-12 06:05:09

laso: z výroby určitě ne, je to univerzál. Spíš prodejce podle typu auta. Ale ten dá uni kody, které jsou kompatibilní s autem, ale stejné na všechna kola. Tak to mám já. Takže se chytnou, fungují, ale protože neví, kde je který, nevypisují tlaky.

Pneuservis, když tam dojedeš s letními, tak si načtou pozice a nakopírují jedinečné kody na každé kolo a vše funguje stejně jako dříve. takže přehazovat kola zimní a letní můžeš doma, ale dát kolo vždy na to samé místo. Jinak máš z toho guláš...

Já to dovezl do pneuservisu až k večeru a nechal to tam do druhého dne, takže když to dělali, neměli letní k dispozici.

2016-10-12 09:52:23

jurashek: nerozumiem, ako si prišiel do servisu, ked letné nemali k dispozícii...? Snáď zimné si už mal obuté? Vysvetli, prosím...

Ak toto sleduje MilanT alebo Plukovník, nemôžete sa vyjadriť? Nenájde sa tu nikto, čo minulú sezónu absolvoval tento cirkus a na jar prezúval na letné pneu?

MilanT  
Milan
2016-10-12 10:00:47

topvideo:

Sledujeme to ale jen z povzdálí.

Naše auta totiž nemají přímé měření tlaku v pneu a tak jsme tohoto cirkusu ušetřeni.

2016-10-12 10:05:40

topvideo: Je to prosté...koupil jsem u jednoho dodavatele pneu, ráfky i ventilky, přišlo mi to do firmy na paletě, tam jsem to naložil, cestou z práce se stavil do pneuservisu, tam to vyložil a druhý den se pro to zase stavil. TPMS byly předprogramovány jako univerzál pro Vitaru po domluvě už od dodavatele, takže pneuservis to jen prostě sesadil dohromady. Auto tam nebylo když to dělali. Toť celé. Na zimáky jsem přezul asi až za 2 týdny a to doma v garáži. Dvě sady kol mají své výhody. Už léta to dělám takto, na jaře sundám zimní, nechám převážit a zkontrolovat, převážím i letní kola a ty se nasadí. Na podzim si pak přezuju doma dle potřeby a počasí, bez fronty, bez časového omezení.

MilanT: a my můžeme jen závidět a lítat jak blbci... :(

2016-10-12 10:07:35

milant: škoda, ticho závidíme...ani váš laický názor?

jurashek: a-ha...

2016-10-12 10:12:55

topvideo: laický názor nechtěj...bo sprostá slova jsou zakázaná a dostali by ban

2016-10-12 10:54:32

Nevím jak vy ale já jsem už na zimmních, jednoduše sem to přezul a žádné šachy se nekonaly. Mám pocit že jsem i ty kola pomichal a také se nic nestalo.

Nikde není problém a robil sem to doma na dvorku.

MilanT  
Milan
2016-10-12 10:56:26

topvideo:

Svůj laický pohled na věc ti napíšu i když se někomu nemusí líbit.

Kdybych dostal s novým autem povinné měření tlaku, tak koupím celoroční pneumatiky a nic neřeším.

Pokud bych jezdil do hor a potřeboval dvě sady gum, koupil bych si (a nechal zdarma naprogramovat) první TPMS ventilky které bych našel na internetu - http://www.bvbcz.cz/detai...ABJ&id_items=36034#konfig a nic víc bych taky neřešil.

P.S.

Možná by mě levněji vyšly přeci jen ty celoroční gumy a k nim sněhové řetězy.


Odpovědět

1 ......... 18  19  20  21  22 ......... 39