Fórum - Téma


Značkové servisy


Fórum Pokec všeobecný Značkové servisy



1  2

2010-11-23 21:09:35

Jaké máte, lidi, zkušenosti se značkovými servisy?

U většiny aut/značek si zákazníci často stěžujou na přístup značkových servisů, které se někdy chovají stylem - když už máš na nový auto, tak nám pěkně plať, blbče! Přitom mnohokrát poměr výkon vs.cena vychází pro uživatele auta velmi nevýhodně...

Nechci, aby to vyznělo jako objednaná reklama, ale já se v servisu Suzuki v Jablonci cítím přesně naopak, a to hlavně díky Katovi1973.

Málokde se vám stane, že je mechanik tak ochotnej a šikovnej a dělá víc, než by musel!

Moje Grand Vitara "trpí" zvláštní úchylkou - při běhu motoru od určitého režimu otáček něco zvláštně bzučí...snad by to nemělo nic znamenat, ale zvuk je to poměrně otravnej.

Kato dělal, co mohl (i nemohl ), auto sice bzučí dál, ale mě se jeho přístup hrozně líbil a moc si vážím toho, že se snažil odvést svou práci co nejlíp!

O swifta se nám taky postaral moc hezky a já moc doufám, že budu moct jeho šikovných rukou ještě dlouho využívat!

Kato - dík ještě jednou!

A co vy- spokojeni, nebo nespokojeni se značkovým servisem?

2010-11-24 15:41:54

Značkové servisy stojí všechny za h.... , jediný sensai Kato je nejlepší mechanik ve státě a snad i na celém světě, asi proto udajně už prý brzy ze Suzuki odejde, alespoň podle toho jak se včera vyjádřil.

A ta tvoje Vitara,co tak zvláštně bzučí, ona nebzučí. Ona spokojeně vrní, to proto že ji oprašuje sensai Kato.

2010-11-24 17:29:41

No Vitara mi nedá spát, tak nějak to průběžně zkouším, když mi přijede DDiS a můžu konstatovat, že ty zvuky slyším u dvou ze tří aut, ještě se zaměřím na sérii 07, páč třeba 05 to nedělala vůbec. Ale na jednoho mýho zákazníka nemá nikdo snad. Ten má JB419 a opravdu ho lituju, páč je spíše u mě než jezdí, motor se mu sere hrozným způsobem.Zas jeden s JB420, tem měl problém s elektroinstalací, jenže to byl týpek, že přijel a za půl hoďky zas musel jet, takže jsem na to nemohl přijít Pak jsem ho teda ukecal ať mi Vitaru nechá aspoň na dva dny, tak se na závadu přišlo. Ale upřímě nejradši mám Sexynky a Šifty

2010-11-24 18:03:54

Založit vlákno-servis ten a ten - oznámkovat a grficky vyjádřit. Mají to tak kluci na slovenském klubu a funguje to.

Co na to admin ?

2010-11-24 18:21:08

Na rozdíl od slovenského klubu kde se ty servisy dost řeší, u českého klubu tato problematika jde spíše stranou. Češi, kutilové si vystačí spíše sami a namísto servisů mají sensaie Kato. Nepotřebují servisy hodnotit, neb vědí, že je nepotřebují. V Česku také nebylo šrotovné, takže fórum je spíše doména ojetin.

2010-11-24 18:32:35

jestli můžu k tomu neco říct tak jsem krajně nespokojen se servisem AUTOBOND GROUP A.S. autorizovanej prodej a servis vozů suzuki......od 14 září se až teprve dnes auto kopletně opravilo a dalo dohromady pokroupách..a dnes pan servisní technikoznamil že ztratilkopii techničáku tak se opet protahuje předaní diky pojištovně. Lemplove a vymlouvači....jinejm auto oprví za 14 dnu a taky zakrejvaj vymlouvaným a omluvama svojí neschopnost a slova o 10 procentech slevy na servis je k smíchu....

2010-11-24 18:36:48

Jako nejni problém se s Inrajem domluvit, aby dopsal vlákno, ale je to taková otázka......"nej servis", už několikrát mi bylo řečeno, že ke mě by nejel ani za zlatý prase, buď je to o ceně, nebo ne vždy se něco povede jak má. Je pravda, že je období kdy se člověk na něco jen podívá a hned to šlape, ale jsou i dny, že na něco šáhneš a je pohroma, nebo stačí jeden učedník, kterej zapomene dát matku na ložisko, kolo po deseti km upadne a chlap udělá servisu takovou reklamu, že jsem se nestačil divit

2010-11-24 18:47:40

mně povidej o Vitaře s motorem z Renaultu,proti 1,6 a 2,0 benzinu nic nemam ty jsou japonsky ale DDis hrozny,ja předělaval novou ktera mněla najeto 1000km,jak je tam tem motor davanej jako z jineho auta(pokud uzname zě renault je auto) tak je to zbastlený,trubka na vodu už byla rezata,jak je to možný u noveho auta?to za 2 roky musi bejt na zkrz,ale musim pochvalit vedly si dobře v zavodě,neposrali se

2010-11-24 18:55:28

čeza: Ono to nejni prdel, já to vidím nejlíp, je to síť problémů, už jen když servis objedná věci a čekáš tři dny, pak zjistíš, že došla polovina a auto má odjet, Však Lucky auto jsem měl tři týdny, páč z toho 14 dní jsem čekal na konkrétní věci

2010-11-24 19:04:53

je zajimavý že u jinejch sem to nevidel..známej mel opelinsigniji a po 14 dnech hotovo....i jinde sem slyšelod všech že nejvetší nápor byl v řijnu a ted už je skoro klid....bohužel je to o lidech a zklamaly mě .....

2010-11-24 19:07:19

To je divný a zřejmě špatná organizace práce. Já nejsem servis ale soukromá osoba a všechny značkové ptákoviny, co jsem si doposavad objednával z centrálního skladu z Německa jsem měl do dvou dnů.

2010-11-24 19:10:13

Na Maďarskou Suzuku, čekáš díly z Maďar, na Japonskou z Japonska a teď přibyla ještě Indie

2010-11-24 19:11:49

Já ne vždy,ale občas zabrousím do Simcaru ve Fryštáku a v pohodě. Hlavně si u mě šplhli,když přiznali šrám na dveřích ke kterému jsem přišel v servisu na nádvoří vinou zaměstnance a následné vyřešení opravy.

Auto jsem přebíral za velkého šera v listopadu a pokud by mě technik neřekl,tak bych si toho všim kdo-ví kdy a spojil bych si to s parkováním někde u marketu.

Doufám,že to nebude pro nikoho návod

2010-11-24 19:16:46

Tady je problem hlavně v člověku a organizaci a neschopnosti ......ne o tom že by nejakej díl nebyl....a bojim se že když auto opravily pokroupách kitovaním a buhvi čim tak že ten lak bude časem praskat........ 2 roky starý auto a 12 tisic najeto a stejně už to nikdy nebude ono jako předtim pokud se na tom podepíše nejaký hovado...

2010-11-24 19:19:40

Tak práce technika je si auto převzít a předat, já osobně bych tuto funkci nechtěl

2010-11-24 19:22:25

byl jsem slušnej spíš nešťastnej - může se stát.

Hlavní je jednání na rovinu a ne tahání za nohu. Až si tohle všude uvědomí,bude se jim lépe pracovat.

2010-11-24 19:24:47

čeza: Máš pravdu, ale to je takovej řetězec........

2010-11-24 19:29:14

a proto bych radši někoho kdo drží slovo a udělá přesně co po něm chci a nebude tahat zbytečně peníze za neco co nebude potřeba....takže kdyby jste o nečem v Praze a okolo vědely tak bych toho i rád využil

2010-11-24 19:35:04

To spíš do SUZUKI v Řecku......jako pánové, když jsem to tam viděl, tak jsem se styděl za ČR

2010-11-24 19:39:12

Nevím jestli díly na maďarskou z Maďarska a na japonskou z Japanska, ale co já vím tak sklady na všechno jsou v Německu příp. v Rakousku a já jsem měl z Německa i boční okénko na maďara a to je to okénko vyrobeno v Česku. Ale v česku koupit nelze. Musí projít centrálním skladem v rajchu. Pouze položky, které nejsou v tom centr. skladu (a těch jsou desetitisíce) se pak shánějí různě po světě. Třeba i z toho Japanska. Myslím, že z toho Maďarska (konkrétně z fabriky v Ostřihomi), nelze přímo objednat nic.


Odpovědět

1  2