Fórum - Téma


Zvednutí G.Vitary 2,0 hdi


Fórum Grand Vitara II Zvednutí G.Vitary 2,0 hdi

Informace o modelu: Suzuki Grand Vitara II



2010-12-15 08:35:15

Zdravím Vás. Chtěl bych zvednout Vitaru. Existuje nějaká sada tlumičů, která by to umožnila. Má někdo s tímto zkušenosti? Děkuji

2010-12-20 03:14:54

ahoj.

neviem ci su aj nejake vhodne tlmice, ale co som zistoval, tak lacnejsie je dat to na podlozky ktore ti to zdvihnu ( 2-8cm)

Tiez som o tom uvazoval,popripade este aj rozsirit,nech to ma stabilitu.ale je to trosku asi komplikovanejsie ...treba cas a pesos...a mysliet na to ,aby sa kolesa schovali pod blatniky

Tiez by som privital trosku vacsiu svetlu ,uz neraz som zatinal zuby trebars na svaznici kde boli vyjazdene kolaje a vysoky stred. uz som ju riadne dootlkal zospodu. Ale musim pochvalit vitarku- aj ked sa zda byt ochrana podvozku slaba- to podstatne vzdy chrani -je to fakt vcelku domyselne skonstruovane

ale uz sa mi napr. podarilo zapucit to masivne puzdro najednom silentbloku predneho ramena...takze nic neni nerozbitne :-D kazdopadne vitar znese fakt hooodne oderkov .

ale nejake info k tomu zodvihnutiu-pruziny,tlmice,podlozky by mohol dakto skusenejsi prihodit

2010-12-20 10:58:10

Zdravím Vás a děkuji za příspěvek. Od kolegy jsem zjistil, že se dá koupit celková sada na zvednutí G.Vitary 2.0 Hdi r.v.03 za 18 000 tis. Není potřeba nic upravovat a výměnu zvládne i průměrný kutil. Zvedlo by se to o deset cm. což by mi stačilo, ale tá cena . Když zjistím nějakou levnější verzi ozvu se

2011-06-19 23:25:08

http://www.suzukiclub.sk/...hread.php?t=1744.,narazil jsem to tento přispěvek,dost mě to zaujalo,kdo co k tomu může říct???

Fulda  
Petr
2011-09-28 21:51:04

Něco pro inspiraci - http://www.puresuzuki.com/grand_vitara2.htm

2011-09-29 07:18:41

Zdravím Vás. Chtěl bych se zeptat,. zda nevíte jetli firma která koplet předvádí má v Česku nebo Evropě nějakou pobočku? Děkuji s pozdravem Jirka

2012-01-29 14:36:34

Docela jsem koukal na toho Slováka, jak to zvedl, fakt je, že každý cm pomůže. Já jsem orval spodní plasty na sněhu a mám v plánu výrobu duralového šusplechu. Vyrábět jeden se moc nevyplatí, tak se dovoluji zeptat, jestli někdo nemá zájem. Již jsem to viděl, ale vrtali díry do karoserie, navrhl jsem to na současné šrouby a otvory, kde jsou výztuhy. Bohužel vycházím z mého auta, takže jen JLX 2,0...

2012-03-07 03:17:30

Zdravím. Taky jsem loňskou zimu orval o sníh plasty pod motorem mé Grand vitary 2.0. Začal jsem hledat co tam dát a narazil jsem na firmu OFF-Road-Tuning.cz a zde jsem koupil perfektní kryt pod motor a chladič. Jsou to 2 kusy z ocelového plechu o síle cca 3mm. Je možné koupit i kryt pod převodovkuy skoro až k zadní nápravě. Cena celého krytí vychází okolo 8000 kč. Je možné koupit i duralové, ale o dost dražší. Zpracování naprosto profesionální, až mě to překvapilo. Montáž naprosto jednoduchá bez vrtání. Šrouby i matky jsou součástí krytů.

2015-08-14 14:39:33

podvozek doplnky .. při montáži doplnků jako rámy a spodní kryt podvozku se pěkně sníží víška podvozku do terénu je potřeba nějak ten podvozek offroadovat protože v terénu stale dřete a v zimě nabíráte sníh řešení jsou asi podložky pro zvýšení podvozku které použil můj známí a fungují celkem dobře

co na to říká te ostatní

MilanT  
Milan
2015-08-14 20:33:10

berda:

Téma jsi nazval "Podvozek-doplňky" a ty se řeší tady - http://www.suzukiclub.cz/...tplechy-ochrana-pod-27196

Téma na zvednutí GV je tady - http://www.suzukiclub.cz/...ti-g-vitary-2-0-hdi-16830

Podložky pod pružiny se řeší zase tady - http://www.suzukiclub.cz/...ky-na-xl-7-r-v-2004-24455

Nové téma na zvýšení světlosti GV je tady - http://www.suzukiclub.cz/...select=42071#message42071

Pokud tady chceš řešit podložky na zvýšení podvozku, tak to tady přejmenuji, co ty na to? Nebo to mám rovnou zamknout?

2015-08-14 22:58:01

milant: no tak to zmákni bude to tak lepší dík

já podvozek jsem řešil podložkama na vitaru r.v. 2005 obsahu 1.6,2.0 ,2.4 benzin a taky na diezel

MilanT  
Milan
2015-08-16 20:29:34

berda: Sice jsem nepochopil, co mám zmáknout, ale volím druhou variantu a tak to tady zamykám.

Odkazů jsem dal dost a kdyby měl někdo stížnost na lock threadu, tak mi napište soukromý vzkaz.

EDIT: Tak se tak stalo a bylo mi to soukromou zprávou vysvětleno. Takže odemykám a slučuji s eistujícím vláknem.

2015-11-06 21:56:08

nestačí vyměnit jen pružiny ? http://www.escape4x4.cz/p...ara-055cm-medium/d-70807/

MilanT  
Milan
2015-11-07 10:51:06

standa1967: A můžeš s tím autem pak na pozemní komunikaci a projdeš STK? Píšou tam: "Tyto pružiny jsou určeny pro sportovní účely."

2015-11-09 19:34:59

jirka.p:

Vemem to od začátku, páč to nikdo za ta leta neuchopil

Zvednout vitaru/grand vitaru :

1.mírné až střední zvednutí pro stále ještě normální vlastnosti při jízdě na silnici , ale lepší a větší výkyv os v terenu ,měkčí přizpůsobivý podvozek -tj pružiny + tlumiče = oboje lze kombinovat měkké,tvrdé , homologované pro provoz ...

zvýšení 30-50mm s TUV, podvozky se dají přesně nakonfigurovat u firem dodavatelů Trail Master, OME,dodavatel např Taubenreuther .de=Dajbych .cz , a další sety /kit obsahuje přední zadní pružiny a odpovídající tlumiče , kde otázkou je mimo výšky např zatížení přední osy navijákem , měkkost tvrdost ,následně montáž větších MT/AT pneu ,změna převodu na přídavné převodovce =redukce je doporučena ... vůz je ještě strassen jízdně ovladatelný,ale doporučení je zkušenému terennímu matadorovy

2.hraniční zvednutí 50-80-100mm sady ,kde už se musí prodlužovat např řídící tyč od volantu, hnací hřídel dozadu má jiný úhel=i délku , samozřejmě stabilizátory , už to není moc na silnici -tzn může to ještě dostat TUV se zápisem , ale s omezeními ...

tytéž sady stejných výrobců + montáž větších MT pneu což může dát +-120-150mm v součtu...

3.lift karoserie=podložky se vkládají mezi nosný podvozkový rám a karoserii ,umožní to extremní výkyv os a montáž extrem offroad pneu , s tím souvisí prodloužení hnacích hřídelí , už i brzd hadic atd - extrem offroad

Pouhé podkládání seriových vinutých pružin , jako zvednutí o20mm ...neodsouhlasí ani výrobce auta ,ani STK a je to sice levný ,ale nesmysl ,

seriové pružiny jsou kompromis pro silniční užití homologaci , chování nezměníte ,výkyv náprav a přizpůsobení nezlepšíte , akorát "to" trochu zvednete ale pružina může vyskočit , tvrdostí dojde k většímu opotřebení kříž a ost komponent , luft bude 20mm

no tož tak po více jak roce

2015-11-10 20:36:33

instr, po roku sme ale múdrejší aj vekom aj získanými skúsenosťami

Ja osobne som zo začiatku mal obavy o jazdné vlastnosti po offroad úpravách, ale nakoniec som vysmiaty ako puk

Vymenil som komplet podvozok, súčasťou boli aj nové dlhšie brzdné hadičky, predĺžil som hnaciu hriadeľ medzikusom proste všetko bolo súčasťou kitu. Riadiacu tyč predlžovať netrebalo a prevody je potrebné meniť až od kolies myslím, že 33" + treba rezať podblatníky.

Jazdím bez stabilizátora, nakoľko ten je už nepotrebný a auto drží stopu pekne. Jediný rozdiel je, že volant držím oboma rukami a do zátačiek, nechodím ako prasa .

Čo sa týka bodyliftu, počul som názor, že po ňom zvykne praskať kasňa a nerobí to dobrotu, takže ten som vynechal.

Všetko je však otázka peňazí a koľko je človek ochotný investovať do úpravy auta, tak aby bolo na pohľad normálne (nevytŕčalo z davu a predsa "iné" aj keď mám v TP výnimku na výšku auta, "že v závislosti od vyhotovenia vozidla sa môže zmeniť celková výška vozidla") lebo cena za kompletnú prestavbu auta = cena jazdenky a tým to len začína ..

2016-10-02 19:22:53

instr: Ahoj, měl bych pár otázek ohledně zvednutí Grand Vitary, měl by jsi na mě chvíli? Napiš mi prosím, nejde ti napsat. Díky :)


Odpovědět