Fórum - Téma


Zvýšení výkonu (vzduchový filtr, palivo)-Swift 1.2


Fórum Swift New II Zvýšení výkonu (vzduchový filtr, palivo)-Swift 1.2

Informace o modelu: Suzuki Swift New II


1  2  3  4  5 ......... 8

MilanT, 2016-08-14 18:37:02 napsal:

obadal.rada: Jenom aby ti ten laděný výfuk nesnížil výkon motoru. Bono se o tom musel přesvědčit sám - http://www.suzukiclub.cz/...select=44802#message44802

Docela drahý snížení výkonu.

  • -------------------------------------------

Plukovníku, příteli, nesmíš tady motat hlavu lidem nějakou výzkumnou nebo motorovou metodou. Nebo pak zjistí, že jejich N95 má podle normy "jen" 85 oktanů. A to nepřekousnou.

Nebo že v USA se udává aritmetický průměr motorovou a výzkumnou metodou a "naše" 95 tam má jen 87 oktanů. ..

2016-08-14 18:43:42

milant:

Mno ty 2 kW rozdílu se schovají v chybě měření.

2016-08-14 18:45:18

no jenže dát výfuk a nemít udělané sání je sakra rozdíl to spolu souvisí k výfuku i sání

2016-08-14 19:27:40

plukovník:

Jak básník plukovník přišel to, že je každé z oktanových čísel v uvedeném měření stanoven jinou metodou?

2016-08-14 20:28:20

liquids:

Básník dal k těm číslům otazníky a Milan ti v podstatě už odpověděl.

Ten 87 okt. benzín z tvého zmateného grafu je k mání jen v Americe.

MilanT  
Milan
2016-08-14 20:39:21

plukovník: Přesně tak. Ty grafy jsou z US stránek a tam je to s oktanama jiné než u nás. Ale to jsem se snažil (marně) naznačit.

2016-08-15 13:07:29

V pátek, cestou z práce, jsem před jednou stodolou v poslední obci před cílem, viděl swiftíka a jelikož jsem jel bez mojí nejmilejší, nemohl jsem se nezastavit na pokec. Chlápek +- mého věku si po pečlivém výběru a bohatých zkušenostech i se silnými auty, před třemi lety vybral Swifta a divte se, je nadšeným majitelem. Co tady pánové řešíme?!

2016-08-15 13:17:30

brtník:

I já si na stará kolena plánuji koupit nenápadný, automobil černé barvy...

2016-08-15 14:55:16

plukovník:

< na stará kolena plánuji koupit si nenápadný automobil > Bude to po zákazu dieselů, kdy jediné alternativy budou elektromobil s autonomním řízením, trpěný benziňák anebo preferovaný pěškobus, či to bude tak za půl roku?

daniel  
Daniel Matteoni
2016-08-15 15:25:04

brtník: Jak znám plukovníka, tak to bude nějaký nenápadný Rolls Royce V12 v černé metalíze

2016-08-15 15:35:41

daniel:

Ahoj kolego, no, tím bych taktéž nepohrdl! Druhdy jsem v TV viděl pořad o Bentley Mulsanne. No, nabídne-li mi někdo vůz na 100let, není o čem diskutovat. Jo, k takovému autu patří i stylová garáž. Nejlépe po dědečkovi, tak ze šestnáctého století...

Ale jediné co mne trápí je, zda na tento vůz existuje chiptunning!

2016-08-15 15:53:45

daniel:

Maximálně V8, pokud bude v Evropě ještě ta možnost.

Doba, kdy se plukovník vozil v BMW 850 je časem dávno minulým

daniel  
Daniel Matteoni
2016-08-15 16:03:20

brtník: http://www.br-performance...16/6405-6-75-v8-bi-turbo/

plukovník, 2016-08-14 20:28:20 napsal:

liquids:

Básník dal k těm číslům otazníky a Milan ti v podstatě už odpověděl.

Ten 87 okt. benzín z tvého zmateného grafu je k mání jen v Americe. ..

2016-08-16 12:06:05

plukovník:

No neodpověděl si mi. Měření je prováděno na jednom měřícím zařízení. Čili v dané oblasti platí jednotná norma pro určovaní oktanového číla. Navíc nejde o absolutní hodnodu, ale pro výše uvedené měření je důležitý rozdíl.

Testy, které neprokazuji toto mírné zvýšení točivého momentu u mají problém v tom, že nejsou dodrženy parametry měření. Všimni si, že typicky u různých novinářských testů není uvedena nejistota měření, proto nejsou schopni změřit rozdíl.

Myslím, že se shodneme na tom, že přínos 5 až 10 % je relativně malý a odpovídá rozdílů cemy mezi prémiovým a normálním palivem, ne?

MilanT  
Milan
2016-08-16 14:00:22

liquids: Tvojí poslední větu nechápu.

Ty porovnáváš cenový rozdíl paliva s nárůstem výkonu? Takže když na 15 km spálím litr paliva dražšího o 3 koruny, tak mám na těch 15 km nárůst výkonu o 3 koruny?

Nebo co se mi jako stane za ty 3 koruny navíc? Předjedu o jednoho cyklistu a traktoristu navíc? Nebo budu rychleji a jako první na červené na semaforu?

Tohle jde nějak moje myšlení. Chápu smysl Viagry, tam to nejde jinak, ale když chci trhat asfalt, tak si koupím auto s adekvátním výkonem. Proč se pořád řeší důsledky a ne příčiny.

Víš proč jsou prémiová paliva dražší než normální? Nápověda: oktanama a aditivama to není.

2016-08-16 15:45:11

milant:

Pokud chceš kalkulovat nějaké spotřeby, tak počítej snížení spotřeby.

Mno trošku si nerozumíme. Prémiová paliva a maziva nejsou žádné zázračné kapky. Je to prostě o tom (a teď mě nechytej za kilometráž), že se ti palivové čerpadlo podělá místo po 100 kkm až po 200 kkm, nebo motor začne ztrácet těsnost místo po 120 kkm až po 200 kkm, podobně je to s výkonem. Buď to o trošku méně žere nebo o trošku více jede. Je to prostě o trošku lepší, ale ne zázračné. A to je to, co nejste schopni s plukovníkem absrobovat.

Budeš asi překvapen, ale vím, protože jsem utrpěl vzdělání v příslušeném oboru...

MilanT  
Milan
2016-08-16 16:43:28

liquids: Pokud jsi to vystudoval, tak proti tomu nelze říct ani písmenko.

A to, že to nejsme s plukovníkem schopni absorbovat svědčí o naších vlastních názorech.

EDIT: O spotřebě jsem nic nepsal. Ta v tvých grafech vůbec není. Jen jsem chtěl vědět, jak můžu přepočítat vyšší cenu za prémiový benzín na vyšší výkon. O tom jsi psal ty a já jen reagoval.

A proč je vlastně ten lepší benzín dražší? Na burze je dražší asi o 70 haléřů na litr. Proč je u nás o 3 koruny dražší.

2016-08-16 18:40:50

liquids:

...a co je to za obor ????

Snad ne liqvid molly

2016-08-17 07:51:58

Ale hoši, neliquidujte kolegu liquids_e! Prakticky pokaždé nám obyčejným uživatelům poodhalí taje okolo krmiva pro naše miláčky. Mrzelo by mně, kdyby zde, jsa otráven a vyštván, nebyl a nepsal. Přece jsme zde + - všichni nadšenci okolo aut, ne?

MilanT  
Milan
2016-08-17 08:16:13

brtník: Tak obyčejní uživatelé nebo nadšenci?

Byl jsem tu (dávno tomu) obviněn, že když prší, tak pro mě prší Suzuki. Jenomže to chce trochu svýho rozumu a nepodléhat reklamě. Takže rozhodně nebudu zjišťovat jak mi tvrdnou pneumatiky v zimě, nebudu tankovat 100 oktanů abych měnil čerpadlo o 100 tisíc km později a rozhodně se nebudu pídit po speciálním složení oleje výhradně namíchaného pro Suzuki. To už si rovnou můžu kupovat zázračný pilulky a čaj na hubnutí, šampón proti padání vlasů, krém na vrásky a zázračný hrnec a deku od šmejdů. Každého věc.

Docela by mě zajímal názor mlčící většiny.

EDIT: No není to paráda tahle reklamní kampaň ?(dobré zboží se vždycky prodávalo samo, tak na co reklama?) - http://strategie.e15.cz/n...vervou-do-kampane-1236470

Už jenom to, že za tím stojí nějaká vedoucí marketingu Agnieszka Bobrukiewicz, má vypovídací hodnotu.

EDIT: Nevěřím, že by byl Liquids znechucen odlišnými názory. Bez nich by nefungovalo žádné fórum a každý má na svůj názor právo.

2016-08-17 10:03:57

milant:

Ten rozdil v ceně je dan doaditivaci nekterych retezcu. Napr. technologove z Benziny si pochvalovali, ze vyssi cena Vervy jim dava vetsi prostor k aditivaci.

Na druhou je opravdu sorta v vyrobku, na kterou spravne upozornujes a to jsou ruzne prisady do oleje.

Naopak kvalitni paliva, prisady do nich a kvalitni oleje jsou opravdu dobre investovane penize pokud chces mi vozidlo delsi dobu.

Mohu potvrdit, ze kvalitni vyrobek se sam opravdu neprodava. Jednoduchym prikladem jsou vyrobky z Mlade Boleslavy, ktere jsou kvalitou prumerne az podprumerne, ale diky silnemu a velmi kvalitnimi marketingu maji velmi slusne prodeje. Naopak Suzuki jsou daleko odolnejsi konstrukce a podivej se na jejich prodeje.


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 8