Fórum - Téma


Zvýšení výkonu (vzduchový filtr, palivo)-Swift 1.2


Fórum Swift New II Zvýšení výkonu (vzduchový filtr, palivo)-Swift 1.2

Informace o modelu: Suzuki Swift New II


1 ......... 2  3  4  5  6 ......... 8

2016-08-17 11:01:37

milant:

Mlčící většina nikdy neměla, nemá a mít nebude žádný! názor

Doufám že alespoň ta Agněžka je kočka s názorem

EDIT:

Tak kočka to tedy je

A navíc černovláska. Jestli má názor, to lze těžko odhadnout, ale určitě jde do všeho s vervou

2016-08-17 11:23:21

milant:

Ahoj,

rovněž nejsem nejvhodnější cílová skupina pro konzumaci reklamy: buď ji sleduji jako povedený (či nepovedený) „filmík“ aniž mnohdy postřehnu, k čemu mne navádějí, anebo (poslední dobou) odcházím močit.

Co se názvu paliva „Verva“ týče, hodnotím ho jako velmi povedené – jsem alergický na různá módní vychvalující adjektiva. Co se paliv týče, jsem skeptik. Ano, když jsme mazlíka (swift) koupili, chtěl jsem pro něj „jen to nejlepší“ (myslím, že v tomto duchu mne nabádal i prodejce) a tankovali jsme u SHELL. Ovšem po palivové krizi, kdy jejich ceny vyletěly nad psychologickou hranici, kterou bych byl ochoten překousnout, jsem s nimi skoncoval a napořád se přesunul k ONO, která je mi sympatická nejen cenou. Totiž, k těm lepším procentům u Vervy (i jiných 100okt.) jsem dost skeptický. Jednak proto, že mám předepsaný N95 (proč bych tam cpal něco jiného), s výkonem vozu jsem smířený a to menší opotřebení – to bych chtěl vidět, kdo a jak to měřil! To je v tom N95 písek či jiný humus a ty „stovky“ vyrábějí maníci s rouškami na tlamičkách?! To nadlepšování paliva mi připomíná polepy dvířek šatnových skříněk, kde má mnohý báječnou sexici a doma něco obyčejného, co si buď blbě vybral anebo neměl na lepší (ono, co je lepší, že ano). Samosebou rád se nechám poučit.

Ad Škodovky v CZ - škoda mluvit.

plukovníku - báječný postřeh!

daniel  
Daniel Matteoni
2016-08-17 11:37:00

brtník: Podíváme-li se na testy benzínů prováděné rádoby nezávislými motoristickými odborník, tak je vidět že zvýšení výkonu je nepatrné a může se rovnat chybě měření:

http://www.auto.cz/100-ok...nzinu-shell-v-power-16952

Nicméně co se čistoty motoru týče, zde mají aditivované benzíny zřejmě opravdu pozitivní vliv:

http://www.vif.cz/files/i...pisu_Svet_motoru_2015.pdf

plukovnik: Agnieszka je sice hezká, ale podle příjmení soudím, že má asi bobra

2016-08-17 12:19:14

daniel:

No nevím, nevím.

Móda je móda, a myslím, že i Polky jsou dnes vyholené...

MilanT  
Milan
2016-08-17 12:29:45

brtník: S reklamou to mám jako ty, i když...na mě má reklama velký vliv. To co je mi neustále cpáno jako to nejlepší, to odmítám a nekupuji. Ať už je to Kokakola, Hyundai nebo "výhodný" internet od UPC.

No a Škodovky se podle mě prodávají dobře protože jsme prostě v Čechách. Každej má nebo měl tátu, dědu, který měl škodovku (co taky jiného, že?) a tak se ta tradice a mýtus šíří dál ústním podáním k dalším a dalším konzervativcům. A ty odvážnější černé ovce si objednali Suzuki a čekají na ní přes půl roku. To ale taky o něčem svědčí. Že i bez reklam automobilka nestíhá vyrábět a uspokojovat poptávku.

2016-08-18 11:45:22

Zdravím, opět tradiční diskuse na tomto fóru. Nechci se přiklánět k žádné straně, jelikož k premiovým benzínům mám svůj názor, který nezměním. Zde pouze přikládám názor řekněme ,skupiny' lidí zase trošku z jiného avšak stále motorového světa

Přeposlaný text: Biosložka v benzínu nás neustále zaměstnává. Číštění ultrazvukem a ručně dočistit. Běžně 2-3 hodiny práce. Pokud necháváte skútr delší dobu stát, natankujte Vervu 100, Maxmotion 100 nebo Shell V-power Racing 100 - tyto benzíny jako jediné biosložku neobsahují

2016-08-18 12:16:19

slayrix:

Co se týče toho tvého skútru,

při delším odstavení hlavně nezapomeň plachtu proti kunám

Abys potom neměl, sice s vervou, ale dobře vykuněnou motorku...

2016-08-18 15:19:27

brtník:

Otrávit mě nemohou z jednoho prostého důvodu. Je mi naprosto jedno, kdo si co do svého vozila leje, navíc fyziku a chemii jaksi neočůrají. Pouze jsem chtěl vysvětlit, že některé produky podvodné opravdu jsou. Jiná skupina deklarovaný efekt má a snažil jsem se vyjádřit jaký.

Ono je nutno k situaci přistupovat tak, že pokud používáš normomované (předepsané) náplně, tak se vozidla musí dožít konce zaruky a většina bych se jich měla dožít projektové životnosti (cca 8 let, 250 000 km). To ale také znamená, že některé kusy zkolabují dříve.

Otázka životnosti a jejich hodnot je pěkně shrnuta zde - https://www.vutbr.cz/www_...verejne.php?file_id=51171

Čistota paliva je problém v kvatntech, která protečou přes palivový systému vozidla. Jak se tam ten bordel dostane? Technologická nekázeň - rezavé skladovací nadrže, bordel při manipulaci..atd...atd

Malá ukázka třeba tady - https://www.youtube.com/watch?v=92TfTQTmuq4

2016-08-18 16:38:46

Plukovník: tleskám, velice užitečná rada, avšak skútra nemám a parkuji v garáži, do které kuny nechodí

2016-08-18 18:32:22

daniel:

Všimni si, že měření úsad bylo velmi exaktní a pečlivé. Proto něco naměřili.

Test vlivu oktanového čísla vypadá na typický novinářský test na válcové brzdě, proto takovéhle výsledky.

2016-08-18 18:53:08

danieli,

co s tím Liquidsem uděláme, aby jsme ho přivedli na tu správnou víru?

Navrhuji povozit toho cestáře v našem zlatém kočáře,

a potom ho vyhodit za jízdy...

daniel  
Daniel Matteoni
2016-08-18 19:15:47

plukovník: Povozit v kočáře a vyhodit za jízdy by mohlo zabrat, ale obávám se, že jen krátkodobě..

K dlouhodobému prozření se musí člověk sám propracovat, protunelovat, prodědit či bohatě oženit (ale ne s Agnieszkou )

MilanT  
Milan

liquids, 2016-08-18 15:19:27 napsal:

brtník:

Otrávit mě nemohou z jednoho prostého důvodu. Je mi naprosto jedno, kdo si co do svého vozila leje, navíc fyziku a chemii jaksi neočůrají. Pouze jsem chtěl vysvětlit, že některé produky podvodné opravdu jsou. Jiná skupina deklarovaný efekt má a snažil jsem se vyjádřit jaký.

Ono je nutno k situaci přistupovat tak, že pokud používáš normomované (předepsané) náplně, tak se vozidla musí dožít konce zaruky a většina bych se jich měla dožít projektové životnosti (cca 8 let, 250 000 km). To ale také znamená, že některé kusy zkolabují dříve.

Otázka životnosti a jejich hodnot je pěkně shrnuta zde - https://www.vutbr.cz/www_...verejne.php?file_id=51171

Čistota paliva je problém v kvatntech, která protečou přes palivový systému vozidla. Jak se tam ten bordel dostane? Technologická nekázeň - rezavé skladovací nadrže, bordel při manipulaci..atd...atd

Malá ukázka třeba tady - https://www.youtube.com/watch?v=92TfTQTmuq4

2016-08-18 20:16:15

liquids: Nějak se v těch tvých číslech (a v té bakalářce) přestávám orientovat. To bude asi tím, že šedá je teorie a zelený strom života.

Dozvěděl jsem se, že v ČR se průměrně najede bezmála 10 tisíc km za rok. Pokud to vztáhnu na projektovou životnost 250 tisíc km, tak mi to vychází na průměrnou životnost auta na 25 let. A přitom statistiky uvádějí průměrné stáří auta v ČR 14 let. Tak potom mi tam nehraje to projektové stáří 8 let nebo že se auto musí dožít pouze konce záruky.

Že by všichni v ČR tedy tankovali 100 oktanový benzín a prolomili tak limity projektového stáří auta? Ne, to určitě ne. Benzín N95tankuje v ČR asi 96 % řidičů. Kdo chce, údaje si najde i když majitelé čerpacích stanic to tají (proč asi?).

Bojím se jednoho - až všichni skočí na špek 100 oktanům, životnost aut se v ČR zvýší na 30 let. Praxe tomu nasvědčuje, protože fyziku a chemii opravdu nikdo neočůrá. Ale tu praktickou.

Tu teoretickou zabalenou do čísel lze upravit a pokřivit stejně jako deklarovanou průměrnou spotřebu paliva udávanou výrobci aut.

2016-08-18 20:36:33

milant:

Liquids nám stále nesdělil, v jakém že to "příslušeném oboru utrpěl vzdělání" .

Teprve potom se v jeho bakalářce možná zorientujeme a budeme moci .

2016-08-18 22:19:08

milant:

Jak je možné, že se vozidlo s projektovou životností 8 let dožije 14 let?

Naprosto jednoduše. Projektová životnost je nějaká hodnota, které se má dožít jisté procento kusů daného výrobku. Některé zemřou hned po záruce, jiné jsou schopné projektovou životnost přežít o několik let. S tím se v ČR pojí také to, že jisté množství vozidel je vlastně mrtvé, protože na silnici nemají co dělat. Jejich oprava byla již nerentabilní, proto se zvolilo nějaké nouzové řešení. Třeba typickou prasárnou je vykuchání DPF nebo katu.

Samozřejmě pak je taky otázka, jak vnímáme pojem "konec životnosti vozidla".

Ono obávám se, že dost lidí prostě ani neví, že je tu nějaké možnost volby, ale opět zdůraňuji. Ať si každý leje do motoru, co chce.

2016-08-19 07:54:36

Díky liquids za odkazy (neměl jsem čas je prostudovat) i MilanT za související výpočet dožití vozu v CZ. Je smutným faktem, že málokterý prodejce s námi hraje čistou hru, ale i kdyby ty 100vky měly blahodárný vliv na životnost vozu, obávám se že načalstvo by nás (krz lobisty) doběhlo jinak – třeba dalším utažením ekolimitů anebo, že se smí provozovat jen fůrverk mladší (střelím) sedmi let. Asi bych byl poněkud rozezlen, kdybych se měl (musel) zbavovat zachovalého vozu. To, že vozidlo má vydržet jen tak málo mnou docela otřáslo, asi proto jsme si intuitivně vybrali suzinu – ta snad něco vydrží (počítám, že to budou ony vozy, co vyčnívají z předpokládaného vrakoviště). Od února 2011 máme najeto (podotýkám bez jediné závady!) 87439km z čeho je vidět, že mazlíka jen neleštím, ale je denně (kromě soboty) v provozu. Doufám, že nám vydrží ještě pět let a pak ho posunu nějakému začátečníkovi a koupíme si pokud možno stejné. Čili, ač vypadám jako beran, fakt mi není jasné, proč bych měl tankovat ty úžasné 100vky? Vždyť se to nemůže vyplatit!

2016-08-23 10:47:10

za sebe teď můžu říct že rozdíl mezi jízdou na 95 a 100 oktan není takový rozdíl ale když natankuju Vervu 100 tak to rozdíl znatelný je a i na spotřebě o 0,2L méně

2016-08-23 11:29:31

obadal.rada:

A kolik km jsi při svém zkoumání průměrné spotřeby s tou Vervou 100 najel?

A jednalo se o zimní Vervu, letní Vervu, nebo o Vervu pro "přechodné období"?

Vzhledem k tomu, že tohoto prémiového paliva se prodá tak málo, že některé pumpy za jedno roční období nevytočí ani jeden tank, stává se, že více těkavý zimní typ se prodává i v létě a naopak.

Takže o nějakém "desetinkovém" porovnávání spotřeby vzhledem k jinému typu benzínu nemůže být za běžných podmínek řeč.

Liquids:

Stále čekám

Že nám sdělíš, jaká je ta tvoje odbornost

Doufám, že je to elektrotechnika, protože jedině ta je průnikem do všech oborů a jedině v tom případě nás můžeš poučovat...

2016-08-23 11:55:05

plukovník: s vervou 100 mám najeto 250km, zbytek cca 400km s naturalem 95

je znát lepší průběh chodu motoru

nejde mi o spotřebu

2016-08-23 12:28:49

obadal.rada:

Tak to máš zřejmě velmi vyvinutý cit a zkušenost pro průběh chodů motorů.

Já jsem za tenhle rok spálil Vervy 100 asi 500 litrů, protože jsem byl fascinován její nádhernou modrou barvou, ale v porovnání k jiným benzínům se z mého hlediska jeví rozdíl jako nulový


Odpovědět

1 ......... 2  3  4  5  6 ......... 8