Suzuki Swift I GTi





Suzuki Swift I GTi

Model: Swift I (1984 - 1989)

Wikipedia (Swift I): http://en.wikipedia.org/wiki/Suzuki_Swift

Fórum Swift I Nové téma

Inzerce / Bazar Suzuki Swift I GTi Vložit nový inzerát


Scháním swifta mk1 gti, jestli nekdo o nejakem vit...

Scháním swifta mk1 gti, jestli nekdo o nejakem vite prosím info a foto na e-mail

Foto galerie Suzuki Swift I GTi

Suzuki Swift I GTi
811 x 496 ... 38 KB
2013-03-17  TSpeed
Suzuki Swift I GTi
1024 x 768 ... 98 KB
2006-04-27  Kimlo
Suzuki Swift I GTi
1024 x 768 ... 128 KB
2006-04-27  Kimlo
Suzuki Swift I GTi
640 x 480 ... 66 KB
2006-03-18  Kimlo

Manuály Suzuki Swift I GTi  |  Swift I Vložit nový manuál

Manuály servisní (1) Přidat

Rok Dokument Jazyk Velikost Stran
1986 - 1988 sa413 workshop manual.PDF Anglicky 74.7 MB 333

Poradna Vložit otázku

swift 1.3 gti EPI   Hledám manuál na systém EPI Swift 1.3 GTI kolem roku 90 a nemůžu najít, nemá to někdo prosím?

Naše vozidla Suzuki Swift I GTi Přidat vozidlo

1992 Suzuki Swift I GTi

1 fotek

Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka.

4WD - výborné vozítko s velmi vyváženým, sportovně laděným pohonem 4WD

1988 Suzuki Swift I GTi 1.3

1 fotek  |  3 servisních knížek

Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 4-válec, Řadový, 16-ventil, G13B.

ségra k zeleňákovi, origo stav, má pár chyb ale už se na něm pracuje

1988 Suzuki Swift I GTi 1.3

4 fotek

Výkon motoru 74 kW (101 PS) při 6500 ot./min. Točivý moment: 108 Nm (80 ft/lb) při 5500 ot./min. Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 298 ccm (79 cui), 4-válec, Řadový, 16-ventil, G13B.

koupeno na blbnutí a pochopení co na GTi všichni maj :) už má nového majitele, který s ním (spíše s díly z něj) má plány v autokrosu (www.akradec.cz)

1986 Suzuki Swift I GTi

1 fotek

Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka.

1986 Suzuki Swift I GTi 1.3

3 fotek  |  1 servisních knížek  |  2 diskuzí

Výkon motoru 77 kW (105 PS) . Točivý moment: 108 Nm (80 ft/lb) . Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 4-válec, Řadový, 16-ventil, G13B.

Servisní knížky Suzuki Swift I GTi

Výfuk   Montáž nového výfuku 55mm průměr, uprava držáku rezonátoru, nové tesnění

Podvozek   Nové všechny tlumiče plus kontrola HU, repas stabilizátoru plus nové ramena billstein a silembloky stabilizátoru v ramenech,

Barva, rozstřik a oprava lemů a přední masky   předchozí majitel se o auto staral nejspíš se včí parádou ale přeci je to stařešina tak můsí dostat péči navíc :D tedy dodělat lemy, vyměnit masku která je slepovaná kontrola podltaku, byli vypojené, výměna a dolití převodového oleje, vyvaření dirky v podlaze a oprava výfuku. Byla potřeba vyměnit st......

Oprava podlahy a navaření původních držáků sedadel   Vyvaření podlahy, očištění od rzi, navaření původních držáků sedaček kvůli uchycení MK1 GTI sedaček (předešlí majitel je odřízl a navařil homemade držáky na mk2 gti sedačky), nově nastřik podlahy. Už jenom nechat puvodní sedačky řádně vyčistit a je to.

koupě vozu   No myslim si že auto docela v cajku jenom udělat lemy

vyvaření prahu   soused je hodnej

zadní brzdy   nějak mi začaly zpívat...nedalo se to psloucht :)

zimáky   jezdit na zimákách s timhle autem je je legrace,ale jen za předpokladu, že je dostatek toho bílého materiálu na silnici.ručka funguje skvěle.když ji zatáhnu,tak prostě neodjedu.

koupil sem ho u mlade boleslavi   vypadala dobře

prevodovka   auto jsem koupil s ocesanou 5-kou.opravu mi dali v auto-japan Smidary.ten chlapik tomuhle autu fandi.mel ho na zavody(mk1),ale myslím, že to mohlo být levnější