Vozidlo Suzuki GSX-R 750





Model Suzuki GSX-R 750
Majitel machy
Rok 1997 (20 let)
Motor (GR7DD0), benzín
Řadový 4-válec, 749 ccm
16-ventil, komprese 11.8 : 1
Vrtání x zdvih 72 mm x 46 mm
Výkon motoru 98 kW (133 PS) při 11500 ot./min
Točivý moment 78 Nm při 10000 ot./min
Převodovka Manuální 6-rychlostní
VIN (výr. č. karoserie) JS1GR7DD000500589  |  Prověřit historii

Konečně japonec... Předtim Jawa 350 634 .

Koupeno 2008-04-13 (9 let, 3 měsíců)
Registrován 2009-09-17 (7 let, 9 měsíců)
Shlédnutí 10 998x
Informace o modelu GSX-R 750
Manuály Nahrát manuál 12Manuály servisní
Fórum Motorky Položit dotaz
Inzerce Vložit inzerát
Servis a údržba Vložit servis Co na GSX-R 750 opravujeme .. a kolik to stálo peněz

Foto alba

Fotky nezařazené v albech

Olej, filtr oleje, chladící kapalina, zadní destičky, baterka

  • - Motorex 15W50 - uvidíme, jak si s nim bude moto rozumět, předtím mě trápila zvýšená spotřeba oleje
  • - Filtr oleje od K&N je skvělá věc, hlavně to, jak se dá povolit a utáhnout přes matku, která je součástí filtru
  • - Chladící kapalina Motul, bod varu údajně do 128°C
  • - Zadní destičky
  • - Baterka 12V 8Ah - teď to točí jak blázen

1600x1200, 515 KB

Protokol o seřízení ventilových vůlí

979x671, 37 KB

Hlava se zabroušenýma ventilama

Vyměnil jsme komplet ventily na hlavě a nechal je zabrousit.

1600x1200, 168 KB

Tabulka seřízení ventilových vůlí

1600x1107, 142 KB

Kompletní motor

Tak a je hotovo, může se dát do motorky .

1600x1200, 247 KB

Vačky + načasování rozvodů

Ty rozvody, než člověk chytí ten grif, je to docela pakárna, vždycky to poskočilo o zub při zapnutí napínáku.

1600x1200, 279 KB

Dotažení hlavy

Ventily jsou udělaný, čtyři z nich měly nevyhovující vůle, jeden byl dokonce bez vůle, ale přežil to bez podpálení.

1600x1200, 264 KB

Těsnění pod hlavu

1600x1200, 228 KB

Chycení Válců + rozvoďák

1600x1200, 268 KB

Nandání pístů

Písty mám změřené ve válcích je komprese za studena 7,5 8 8 7,5.

1600x1200, 235 KB

Spodek motoru

Spodek motoru je připravený na písty a zbytek.

1600x1200, 261 KB

Uložení kliky + silikonování

A ještě jednou silikon mezi horním uložením kliky a víkem skříně.

1600x1200, 247 KB

Silikonování

Nerad silikonuju, ale tohle dokonce psali i v manuálu, že se to má .

1600x1200, 268 KB

Vidličky řazení

Koukám, že princip je stejnej jak u fichtla, jen přibyly 2 vidličky . Vidličky jsou změřené a jako nové - měly víc jak 4,8mm tloušťku.

1600x1200, 295 KB

Uložení klikovky - kliková skříň

Kontrola kluzných ložisek + změření opotřebení klikovky - všechno v mezích tolerance.

1600x1200, 255 KB

Vylágrovaný šály z ojnice č. 2

Se nedivim, že po celé olejové vaně byly vidět šponky, šála už neměla žádný zámečky a točila se v oku ojnice.

1600x1200, 290 KB

Rozborka starého motoru - zjišťování příčiny zadření

Tak tady je odpověď na ty strašný zvuky z motoru - podezření bych měl na benzín v oleji, který se tam dostal vinou rozbitýho palivovýho kohoutu - kdoví, každopádně můžu potvrdit, že to má na motor devastační účinky i s malým počtem ujetých km s běnzínem v oleji.

1600x1200, 195 KB

Kompletace hlavy motoru

1600x1200, 292 KB

Házivost klikovky

Musím konstatovat, že klika se nehla ani o kousek, všechny ojnice na klice mají vůli v tolerančních hodnotách - poměrně zachovalý motor.

1600x1200, 256 KB

Převodovka

Vzhledem k tomu, že se mi zadřel motor na ojnici 1 (na straně rozvodů) bylo mi doporučeno vyměnit motor. Sehnat motor v ČR na SRADA je celkem umění a když už, tak jsem sehnal poškozený na vrchu ale zdravý dole - ten můj byl na tom přesně opačně, tak jsem si řikal, že by se to dalo složit.

1600x1200, 279 KB

Motobanda

Výlet na Želivku .

1296x972, 167 KB

Čištění karburátorů

Myslel jsem si že to zvládnu sám doma, ale od doby vývoje jawy 350 kde se karbec nechá vyčistit snad i poslepu a složit se udělal velkej pokrok, je to složitý a bez budíků na podtlaky nemám šanci to seřídit, nechám to proto na profíkovi .

1600x1200, 233 KB

Gumičky do třmenu zadní brzdy

Tak konečně je to komplet a brzdí i na zadek, ale jezdit se dá i bez zadní brzdy .

1600x1200, 135 KB

Foto č. 2

Uvidíme jak bude fungovat .

1600x1200, 228 KB

Už je hotovo

Tak nějak jsem to složil a zahájim zkušební provoz .

1600x1200, 241 KB

Ještě jeden z lakování

1600x1212, 210 KB

Lakování moto

Konečně mám tohle za sebou, nebo aspoň to nejhorší a nejdražší z celýho procesu lakování . Teď už jen naleštit a nastrojit moto . Musim poděkovat Tylo z klubu, že mi pomohla. .

1600x1212, 195 KB

Konečně obuto

Gumy vypdaji sice pěkně na nových kolech, ale zbytek mašiny je prostě humus a já jsem se na základě toho rozhodl, že jí ještě do začátku sezóny nechám nalakovat, aby se na to dalo koukat .

1600x1200, 226 KB

Konečně kola

Po měsící a půl, co byly u kámoše se mi konečně ozval, že mám kola, tak teď ještě obutí a bude připravená .

1600x1200, 263 KB

Sada ložisek

To by nebyl japonec aby na něm nebyl nějakej atyp . Zadní ložiska šly pěkně těžko sehnat čekal jjsem na ně asi 14 dní.

1600x1200, 222 KB

Nové těsnění mezi vanu a motor

Ideální stav by byl, kdyby z mašiny nekápla ani kapka oleje, ale to bych byl asi moc velkej snílek :-P. Každopádně tohle by mělo být snad poslední místo, kde byl odstraněnej ten hnusnej červenej silikon a nahrazenej normálním gumo-papírovým těsněním(nebo jak to nazvat ) .

1600x1200, 256 KB

Cívky už jsou na místě

Ale byl problém v celým Táboře sehnat VN kabely prodávané v metráži, protože všude maji hotový už na konkrétní značky aut. Z cívek mám radost, protože narozdíl od originálu mají kabel výměnný stejným způsobem jako třeba na jawě 350 nebo na fichtlovi, což je oproti originálu, který tvoří kabely + cívka = jeden celek, proto není možná výměna (když nepočítám nastavování a podobně, ale kabel byl stejně prostřílenej už u cívky ).

1600x1200, 238 KB

Nové zapalovací cívky

Protože se mi koncem sezóny stávalo, že motorka jede na někdy na tři válce, rozhodl jsem se dát nový cívky + VN kabely, tak uvidíme jestli to pomůže. Fungl nový od firmy Ignitech za skvělou cenu .

1600x1200, 179 KB

Oprava strženého závitu pod ventilovým víkem

Nějakej šmat přede mnou asi nevěděl co je to momenťák, nebo cit v ruce při utahování šroubků ventilového víka . Navíc bylo odstraněno veškeré silikonové království na víku.

800x600, 63 KB

Výměna oleje na předních tlumičích

Vidlice dostaly Repsol tak uvidíme jestli poteče nebo ne .

800x600, 62 KB

Výměna gufer na předních tlumičích

Muselo se použít trochu náslí, ale šlo to .

800x600, 68 KB

Vyzutí starých plášťů

Kola půjdou na pískování a stříkání, už se pracuje i na výměně starých ložisek a gufer za nové. .

1600x1200, 190 KB

Sůza na stavbě

Jen tak další foto se Suzou

1600x1200, 265 KB

Kolečko

Kolečko, poslední moje v sezóně .

1600x1212, 192 KB

Byli jsme na to dva .

1600x2111, 318 KB

SPZ v pr...

Budu muset na inspektorát pro novou .

1600x2133, 310 KB

Nejmenší motorkář

Za chvíli to bude k tomu .

1600x1200, 249 KB

Přístrojovka

Je měněná, přiznal mi to i majitel, takže najetý kilometry jsou kec, je tam nejmíň 30 tis víc ale olej mi zatim motor drží po přetěsnění .

1600x1200, 178 KB

Moto v Garáži

1600x1200, 258 KB

Oprava prasklýho chladiče

Aby nebyl problémům jen tak konec, rupnul mi chladič, takže zase 2 týdny bez moto .

1600x1200, 232 KB

Čištění startéru.

Preventivně, ale po vyčištění točí pořád stejně, ale bordýlek vylítal .

1600x1200, 192 KB

Přetěsnění deklu startéru

Furt tekl a tekl olej někudy, až jsem přišel na to, že to bylo tudy... ..

1600x1200, 251 KB

Loučení se starou ... Gumou

1600x1200, 199 KB

Výlet s moto na Želivku

1600x1200, 233 KB

Sůza

1600x1200, 270 KB

Fórum O vozech našich členů

Nové téma

Naše vozidla