Vozidlo Suzuki Jimny / Samurai 1.3





Model Suzuki Jimny / Samurai 1.3
Majitel Trixter
Rok 1993 (24 let)
Motor G13BA , benzín
Řadový 4-válec, 1 298 ccm
8-ventil, komprese 9.5 : 1
Vrtání x zdvih 74 mm x 75 mm
Výkon motoru 51 kW (69 PS) při 6000 ot./min
Převodovka Manuální 5-rychlostní
VIN (výr. č. karoserie) VSE0SJJ7C00123324  |  Prověřit historii

Původně totálně shnilá brambora SUZUKI SAMURAI SANTANA SJ 1.3i Cabrio odkudsi z D, přivezená jako soukromý dovoz za necelých 1000 E, což byla ta první, základní a nejzásadnější chyba. Pokud někdo chcete Samuraie, obraťte se na pana Zdenka Beneše z Mirošovic u Benešova (kontakt v případě zájmu sdělím v PM, nebo v SMS). Vozí opravdu zajímavé a krásné vozy za relativně slušné ceny.

Dnes má vůz kompletně vyvařenou kastli po frame off (sundání z rámu), je jemně nazvedán - cca 8 - 10 cm - vyhamrovaná pera + prodloužené houpačky (www.samurai.terenaky.cz/prodej/tuningovehoupacky.htm) (obojí kvalitně provedeno Radkem Panenkou z Voděrad u Rychnova nad Kněžnou (www.samurai.terenaky.cz/). Více jej zvedat zatím nehodlám, neboť s ním hodlám asi více jezdit City Cross Praha (rozuměj auto především do Prahy) a po silnicích. Terén spíše lehčí a výletnější, nicméně časem a po uskutěčnění následných úprav se uvidí. Expedice nevylučuji, bahnění se po tankodromech ano.

Další úpravy:

  • šusplech pod nádrž z pi*aplechu (Taktéž Radek Panenka)
  • výměna a posunutí (vzad a nadoraz) sedačky řidiče (nová je z Fordu Transit) a výměna volantu za menší. Nejsem až takový takytuner, ale a) potřebuju se do auta vejít a to s mírami 205 cm a 170 kg šo s původní sedačkou a volantem ztuha b) poměrně snadno zmáčknutelný klakson mě fakt žral!

Plánované úpravy:

  • doladění všeho původně funkčního, dnes fungujícího blbě nebo vůbec (výfuk, kolísající otáčky, problémy s řazením 4x4, vibrace předku při rychlejším 4x4, drobnosti v elektroinstalaci atd ...)
  • pevnostní nárazníky
  • naviják
  • drátěné síťky do předního ochranného rámu před světla
  • undávací a zastamdací drátěná síť před přední okno
  • "protivětvová" ocelová boční lana
  • druhá sada kol (tentokrát s otočenými disky) + pneu Vraník 195/80 R 15 T3 (www.pneuvranik.cz/detail1231.__1/off-road-terenni/protektor-195/80-r-15-t3)
  • zamykací bedna z pi*aplechu dozadu + přizpůsobení obou plátěných střech
  • přestavba na LPG

Koupeno 2010-05-25 (7 let, 1 měsíců)
Registrován 2011-07-30 (5 let, 10 měsíců)
Shlédnutí 4 537x
Informace o modelu Jimny / Samurai
Manuály Nahrát manuál 7Manuály uživatelské, 16Manuály servisní, 1Katalogy a prospekty, 1Ostatní
Fórum Jimny / Samurai I LJ10 / LJ20 / SJ10 / SJ20 Položit dotaz
Fórum Jimny / Samurai II JA12 / JA22 / JB32 Položit dotaz
Fórum Jimny / Samurai III Položit dotaz
Inzerce 15 inzerátů Vložit inzerát
Servis a údržba Vložit servis Co na Jimny / Samurai opravujeme .. a kolik to stálo peněz

Foto alba

Fotky nezařazené v albech


Fórum Jimny / Samurai III

Nové téma

Naše vozidla